Nadat "achter" hem op hufterige wijze had lopen manipuleren...quote:Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar noem je ook een naam, Bart. De enige die op een waardige manier dat hok heeft verlaten.
Hij weet in elk geval te vertellen aan de dames dat de komma altijd vóór maar komtquote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft van de week verteld dat hij een 5-jarigeHBO-opleiding in 1 jaar heeft afgerond.
Verdomd als het geen genie is![]()
Wacht het nou heel even af...quote:Op zondag 4 november 2007 21:51 schreef Desii het volgende:
oke, live muziek... altijd leuk
Niemandquote:Op zondag 4 november 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap ook niet? Die keek zo verwachtingsvol en blij toen ze binnen kwamen
(ik heb de streams uit, he)
Gut, de klusjesman? Vorige week de buurman.quote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
1 ervan heeft de villa nog verbouwd heb ik begrepen.
Maar hij zingt ook.
Dat weet ik maar hij hield iig de eer aan zichzelf....geen 24 uur geneuzel, gewoon biezen pakken en weg.quote:Op zondag 4 november 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadat "achter" hem op hufterige wijze had lopen manipuleren...
Het juiste verhaal: De vader van de verteller, Marc, heeft het huis laten bouwen en Marc heeft er gewoond.quote:Op zondag 4 november 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Gut, de klusjesman? Vorige week de buurman.
Het blijft dicht bij huis allemaal.
En ik heb het idee dat hij door dat gedonder ook onder zijn contractuele verplichtingen (nog 10 keer opdraven voor DGK) uitgekomen isquote:Op zondag 4 november 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar hij hield iig de eer aan zichzelf....geen 24 uur geneuzel, gewoon biezen pakken en weg.
Daar heb ik nogsteeds waardering voor.
En met een spatie er na ! Das pas HBO-nivo!quote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij weet in elk geval te vertellen aan de dames dat de komma altijd vóór maar komt![]()
,Maar dat is niet altijd. Het is ,maar dat je het weetquote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij weet in elk geval te vertellen aan de dames dat de komma altijd vóór maar komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |