quote:Op zondag 4 november 2007 18:22 schreef Athmozz het volgende:
Doen alsof je het niet begrijpen & de ander altijd al het werk laten fixen
quote:
Idd, zij willen 't ook wel halen , doe voor de grap gewoon niks tot vlak voor de deadline en dan zul je zien dat ze ineens hard gaan werken of precies maken wat jij wilt dat ze moeten makenquote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Thieske het volgende:
Je trapt er in sukkel. De rest snapt het ook heus wel maar laten jou 't werk doen.
Zo gaat dat straks in het bedrijfsleven ook, jij zal je te pleuris werken en de lambal zal promotie maken.
Dat dus, succes!! Er zijn dingen die ze je niet leren op school....quote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Thieske het volgende:
Je trapt er in sukkel. De rest snapt het ook heus wel maar laten jou 't werk doen.
Zo gaat dat straks in het bedrijfsleven ook, jij zal je te pleuris werken en de lambal zal promotie maken.
ze doen wel wat, alleen wat ze doen is foutquote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Thieske het volgende:
Nou wat zeik je dan? Zij hebben jou nodig met deze opdracht, jij hebt hun nodig bij die andere opdracht. KLAAR!!quote:Op zondag 4 november 2007 19:38 schreef DANILXL het volgende:
en ik kan ze ook niet uit me groep trappen, want ik doe ok andere opdrachten samen en daar heb ik ze bij nodig. Vor die opdrachten doen ze het wel goed overigens.
daar moet je redelijk mee opletten. Ik heb zo eens in een groep gezeten waar iedereen dacht van ach die ander zal het wel gedaan hebben. Als puntje bij paaltje kwam had niemand van de groep ook maar 1 vinger uitgestoken & stonden we daar schoon zonder taakquote:Op zondag 4 november 2007 19:05 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Idd, zij willen 't ook wel halen , doe voor de grap gewoon niks tot vlak voor de deadline en dan zul je zien dat ze ineens hard gaan werken of precies maken wat jij wilt dat ze moeten maken![]()
om later vervolgens veel geld te gaan verdienen met een baan waarbij je geen flikker hoeft te doen terwijl mbo en hbo loonslaven zich te pletter moeten werken voor nietsquote:Op zondag 4 november 2007 18:20 schreef DANILXL het volgende:
ik op de uni
doe dan ook uni? Niemand houd je tegen hoor, en als je denkt dat je na de uni een baan krijgt waar je geen flikker in hoeft te doen...quote:Op maandag 5 november 2007 02:23 schreef thedude0 het volgende:
[..]
om later vervolgens veel geld te gaan verdienen met een baan waarbij je geen flikker hoeft te doen terwijl mbo en hbo loonslaven zich te pletter moeten werken voor niets
teringlijer
De uniquote:Op maandag 5 november 2007 02:23 schreef thedude0 het volgende:
[..]
om later vervolgens veel geld te gaan verdienen met een baan waarbij je geen flikker hoeft te doen terwijl mbo en hbo loonslaven zich te pletter moeten werken voor niets
teringlijer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |