abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54360394
Hi,
Ik wil voor mijn nieuwe huis op maat gemaakte houten horizontale jaloezien (50mm breed) in een donkere kleur.

Het goed koopst ben je af bij de de doe-het-zelf-zaak, echter daar heb je een aantal maten
die met name op hele decimeters eindigen (60, 70 80 cm etc).
En ik heb toevallig 4 x 145 cm nodig. Dan kun je wel gaan zagen en zo maar dat lijkt mij een onbegonnen werk (elk jalzoezietje één voor één zagen) Dus ik ben inmiddels aan het kijken naar bedrijven die ze op maat aanbieden.

De goedkoopste met de juiste kleur is (wengé/chocola) is home living direct (www.HomeLivingDirect.com).
Ik heb inmiddels behoorlijk wat offertes binnen maar vroeg me af of iemand binnen FOK nog een gouden tip heeft?
  zondag 4 november 2007 @ 19:09:06 #2
88792 Rumspringa
What am I doing here?
pi_54362319
Ik heb onze houten jalouzien wel zelf gezaagd. Best mooi gelukt. Ik heb het pakket ingeklemd op de workmate, met een paar hulp balkjes. Dan gewoon met de decoupeerzaag erlangs. Ging heel aardig, maar de truc zit hem in het inklemmen. Daar moet je een paar minuten meer insteken. Dan is het zagen een eitje.
  maandag 5 november 2007 @ 09:30:16 #3
166367 Opzoutvaatje
What goes around comes around
pi_54373863
Je kan ook bij de HEMA kijken.
pi_54386302
HEMA is duurder dan HomeLivingDirect
pi_54407358
Ik heb 4 houten jalouzien bij homelivingdirect gekocht, en is prima bevallen. Ik kon ze destijds ook nergens goedkoper vinden.
Doe nou maar normaal, dan doe je al gek genoeg
pi_54449466
Ik heb ze inmiddels besteld, als het binnen is zal ik nog eens posten wat mijn ervaringen zijn
pi_54455170
HEMA viel mij inderdaad erg tegen qua prijs. en toen bleek ik nog een meetfout gemaakt te hebben ook, waardoor we ze alsnog zelf op maat moesten zagen...
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 17:43:11 #8
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_54530879
De HEMA heeft dezelfde leverancier voor maatwerk raamdecoratie als de Gamma dus wat betreft de prijzen ligt dat niet ver uit elkaar. Dus je bent bij de doe-het-zelfver niet altijd goedkoper uit .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_54824439
Heb zelf de hele bos op de afkortzaag gegooid! Ging prima en maar 5 seconden werk.........
  maandag 26 november 2007 @ 23:39:30 #10
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_54859800
Ikea
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_55010058
Nou van de week werd de HomeLivingDirect bestelling afgeleverd. keurig door UPS en keurig individueel ingepakt.
Ik heb ze van het weekend gehangen en het ziet er erg mooi uit. Mooie sierlijst voor boven tegen de stalen houder en alle bestelde maten waren exact tot op de milimeter zo uitgevoerd..
TOP dus! (zijn geld echt waard!)
pi_56289367
Ik heb bij Homelivingdirect.com ook goede ervaringen. Het werd supersnel thuisbezorgd via UPS en het hangt er mooi bij. Hema was inderdaad veel duurder.
  zondag 10 februari 2008 @ 00:56:18 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_56636247
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:47 schreef tinny het volgende:
Nou van de week werd de HomeLivingDirect bestelling afgeleverd. keurig door UPS en keurig individueel ingepakt.
Ik heb ze van het weekend gehangen en het ziet er erg mooi uit. Mooie sierlijst voor boven tegen de stalen houder en alle bestelde maten waren exact tot op de milimeter zo uitgevoerd..
TOP dus! (zijn geld echt waard!)
Zou je een fotootje willen plaatsen? Ben erg benieuwd
Lijkt me heel mooi, brede jaloezieën
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_56636259
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef tinny het volgende:
Hi,
Ik wil voor mijn nieuwe huis op maat gemaakte houten horizontale jaloezien (50mm breed) in een donkere kleur.

Het goed koopst ben je af bij de de doe-het-zelf-zaak, echter daar heb je een aantal maten
die met name op hele decimeters eindigen (60, 70 80 cm etc).
En ik heb toevallig 4 x 145 cm nodig. Dan kun je wel gaan zagen en zo maar dat lijkt mij een onbegonnen werk (elk jalzoezietje één voor één zagen) Dus ik ben inmiddels aan het kijken naar bedrijven die ze op maat aanbieden.

De goedkoopste met de juiste kleur is (wengé/chocola) is home living direct (www.HomeLivingDirect.com).
Ik heb inmiddels behoorlijk wat offertes binnen maar vroeg me af of iemand binnen FOK nog een gouden tip heeft?
Ik vind die dingen schitterend nadeel is ze gaan op den duur hangen omdat ze te zwaar zijn, anders had ik ze allang gekocht nml..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56636781
Ik heb ze bij Driesen gekocht in een beek en donk. Ze zijn inderdaad prachtig
Ik weet niet wat ze bij de Hema koste, maar ik heb er zo'n 550 euro voor betaald voor een hele grote raam.
pi_59955967
en dan nog even 2 thumbs up voor Home Living Direct...
één van de draaimechanismes was afgebroken (plastic palletjes)
waarschijnlijk iets te ruw mee lopen draaien...
Zonder morren werd er vandaag een nieuw draaimechanisme op d epost gedaan naar mij...
een mooie service!
pi_59956819
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:25 schreef tinny het volgende:
en dan nog even 2 thumbs up voor Home Living Direct...
één van de draaimechanismes was afgebroken (plastic palletjes)
waarschijnlijk iets te ruw mee lopen draaien...
Zonder morren werd er vandaag een nieuw draaimechanisme op d epost gedaan naar mij...
een mooie service!
Alleen nog de gevraagde foto please ...
pi_59964724
oh ja... wel heel laat maar ik ga er nog even achteraan
pi_60057685
Zoals beloofd een plaatje van de 50mm houten chocolade jaloezien besteld bij HLD
Een totaal plaatje

en een detail overzicht
pi_60057846
chocolade bruin : strak en mooooi hoor !
pi_60062402
Erg mooi! Moet je ze trouwens aan het kozijn bevestigen of kan je ze ook aan de muur bevestigen? Ons 3 keukenraampjes liggen wat dieper dus het zou ideaal zijn als ik ze bijvoorbeeld met 2 kleine houdertjes (zoals bij luxaflex) links en rechts kan bevestigen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_60091064
je krijgt er houdertjes bij die je op alle vlakken vast kan maken, tegen het kozijn, plafond of muur...
is volgens mij redelijk standaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')