Zou je een fotootje willen plaatsen? Ben erg benieuwdquote:Op maandag 3 december 2007 11:47 schreef tinny het volgende:
Nou van de week werd de HomeLivingDirect bestelling afgeleverd. keurig door UPS en keurig individueel ingepakt.
Ik heb ze van het weekend gehangen en het ziet er erg mooi uit. Mooie sierlijst voor boven tegen de stalen houder en alle bestelde maten waren exact tot op de milimeter zo uitgevoerd..
TOP dus! (zijn geld echt waard!)
Ik vind die dingen schitterend nadeel is ze gaan op den duur hangen omdat ze te zwaar zijn, anders had ik ze allang gekocht nml..quote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef tinny het volgende:
Hi,
Ik wil voor mijn nieuwe huis op maat gemaakte houten horizontale jaloezien (50mm breed) in een donkere kleur.
Het goed koopst ben je af bij de de doe-het-zelf-zaak, echter daar heb je een aantal maten
die met name op hele decimeters eindigen (60, 70 80 cm etc).
En ik heb toevallig 4 x 145 cm nodig. Dan kun je wel gaan zagen en zo maar dat lijkt mij een onbegonnen werk (elk jalzoezietje één voor één zagen) Dus ik ben inmiddels aan het kijken naar bedrijven die ze op maat aanbieden.
De goedkoopste met de juiste kleur is (wengé/chocola) is home living direct (www.HomeLivingDirect.com).
Ik heb inmiddels behoorlijk wat offertes binnen maar vroeg me af of iemand binnen FOK nog een gouden tip heeft?
Alleen nog de gevraagde foto please ...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:25 schreef tinny het volgende:
en dan nog even 2 thumbs up voor Home Living Direct...
één van de draaimechanismes was afgebroken (plastic palletjes)
waarschijnlijk iets te ruw mee lopen draaien...
Zonder morren werd er vandaag een nieuw draaimechanisme op d epost gedaan naar mij...
een mooie service!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |