http://www.telegraaf.nl/b(...))_dood_na_feest.htmlquote:Alkmaarder (21) dood na feest
AMSTERDAM - Op een feest bij een woning aan de Herenweg in Bergen is zaterdagnacht een 21-jarige Alkmaarder door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen.
Op het feest waren zo'n 150 personen aanwezig. De politie heeft twee verdachten aangehouden. Zij zijn voor verhoor overgebracht naar het politiebureau.
Omstreeks 05.30 uur werd op het feestterrein het slachtoffer aangetroffen, dat ernstig verwond was. Omstanders en de inmiddels gewaarschuwde politie reanimeerden het slachtoffer, totdat ambulancepersoneel de zorg overnam. In het ziekenhuis overleed de man alsnog aan zijn verwondingen.
Dat heeft de politie zondag laten weten. Om wat voor geweld het precies gaat, wilde een woordvoerder van de politie nog niet zeggen.
De politie heeft een rechercheteam op de zaak gezet en is op zoek naar personen die op het feest waren, maar nog niet met de politie hebben gesproken.
Precies.quote:Op zondag 4 november 2007 16:44 schreef Meddo het volgende:
alcohol en feestjes gaan heel goed samen...
huh, hoe concludeer je dat nou dan? :pquote:Op zondag 4 november 2007 16:42 schreef F04 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...))_dood_na_feest.html
Alcohol en feestjes gaan niet zo goed samen dnek ik. Beetje vreemd om naar een feestje te gaan en na een paar uur ebn je dood.
De buurman dusquote:
Je maakt er werk van!quote:Op zondag 4 november 2007 17:06 schreef Bayswater het volgende:
Zie wel op Funda dat waarschijnlijk op die Herenweg allemaal kapitale landhuizen staan met flinke lappen grond.
Altijd al gek geweest van Cluedoquote:
was dat die afterparty van duvelduvel?quote:Op zondag 4 november 2007 17:30 schreef Minnie_ het volgende:
Is inderdaad een vrij grote gekraakte villa met volgens mij ook veel grond eromheen. Worden regelmatig feesten gehouden daar. Een vriendinnetje van mij was er ook, maar wist verder ook niet wat er precies gebeurd was.
goed motiefquote:Op maandag 5 november 2007 10:18 schreef Rygar het volgende:
Maurice Tijsen was 20 jaar en zou binnenkort vader worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |