dat had ik na mijn vorige relatie ook, maar goed dat ging later ook misquote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef buzzer het volgende:
Toch kan het ook anders....
Ik heb mijn nieuwe liefde ook via internet ontmoet. Alle gesprekken die je normaal na een half jaar hebt, hebben we in een week zonder nachtrust al gehad.
en na onze ontmoeting is me iets heel erg pijnlijk duidelijk geworden.... (hier ga ik niet over uitwijden, maar laat ik het zo zeggen: ik weet nu hoe het ook anders kan)
kloptquote:Op zondag 11 november 2007 23:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat had ik na mijn vorige relatie ook, maar goed dat ging later ook mis
maar dat kan altijd
Ik vind juist die snelle start erg vertekenend en jammer. Je slaat als het ware de fase van onzekerheid en aftasten overquote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef buzzer het volgende:
Toch kan het ook anders....
Ik heb mijn nieuwe liefde ook via internet ontmoet. Alle gesprekken die je normaal na een half jaar hebt, hebben we in een week zonder nachtrust al gehad.
Nee hoor, toch nietquote:Op maandag 12 november 2007 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind juist die snelle start erg vertekenend en jammer. Je slaat als het ware de fase van onzekerheid en aftasten over
stomme reacties zijn ook reactiesquote:
ik heb foto's gestuurd, nu nog wachtenquote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
stomme reacties zijn ook reacties![]()
Net op radio 538 over de nieuwe site www.mooiemensen.com, waar je alleen maar op mag als je knap bent![]()
En de eigenaar zelf speelt jurylid of je er op mag blijven of niet hehe
Sja blijkbaar boeit de gehele text wat je er op zet niet, ondanks mijn verhaaltje weer allemaal slijmballen die willen trouwen en knuffelenquote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Net op radio 538 over de nieuwe site www.mooiemensen.com, waar je alleen maar op mag als je knap bent![]()
misschien willen ze wel met je trouwen om je verhaaltjequote:Op maandag 12 november 2007 21:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Sja blijkbaar boeit de gehele text wat je er op zet niet, ondanks mijn verhaaltje weer allemaal slijmballen die willen trouwen en knuffelen![]()
en dames die samenwonen etc etc...
Ik zie op die 'beginpagina' overigens al wat mensen die ik niet direct als 'heel mooi' zou omschrijven.quote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat werkt ook 2 kanten op. 2 vrouwelijke collega's die op RP zitten klagen dat hun dates achteraf alleen maar een onenighter wilden. Kortom, die checken ook alleen maar op leuke koppies. En tja, veel van die leuke koppies zitten alleen maar op RP om de zoekende dametjes in te palmenquote:Op maandag 12 november 2007 21:13 schreef Logician het volgende:
Sja blijkbaar boeit de gehele text wat je er op zet niet, ondanks mijn verhaaltje weer allemaal slijmballen die willen trouwen en knuffelen![]()
en dames die samenwonen etc etc...
Zal me niets verbazen als de eigenaar alleen zelf met zijn vrienden een profiel hebben (omdat ze alle andere mannen afwijzen) zodat ze de enige mannen zijn op een site met verder alleen maar goedgekeurde vrouwenquote:Op maandag 12 november 2007 21:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie op die 'beginpagina' overigens al wat mensen die ik niet direct als 'heel mooi' zou omschrijven.
Sowieso maar een rare site, al zeg ik het zelf.
Right. Een site met alleen maar onzekere wijven die bevestiging zoeken.quote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als de eigenaar alleen zelf met zijn vrienden een profiel hebben (omdat ze alle andere mannen afwijzen) zodat ze de enige mannen zijn op een site met verder alleen maar goedgekeurde vrouwen
Geniaal plan trouwens...
In en in triest. De meest inhoudloze en vervelendste mensen komen daar dusquote:Op maandag 12 november 2007 20:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Alsof het op normale sites zoveel beter is...quote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
In en in triest. De meest inhoudloze en vervelendste mensen komen daar dus
quote:Bij deze mijn bijdrage:
Ik ben een beetje flauw van al die berichtjes waar direct over romantiek/uiterlijk of knuffelen gesproken wordt.
Ik ben niet op zoek naar geslijm of seks en al helemaal niet gefocused op een relatie...
Dit omdat ik niet geloof dat je zoiets kunt inplannen, maar ik sta zeker open voor een leuk gesprek!
Ik heb een leuk leventje, maar stiekem mis ik wel iets. Ik heb een onwijs druk bestaan en niet veel ruimte om op een reguliere manier c.q stappen of de kroeg nieuwe mensen te ontmoeten. Dus niet direct gaan claimen en bevestiging van mij vragen als ik geen tijd heb, er iets imho geen grotere afknapper dan dat.
Ik hou van lomp ouwehoeren maar ik moet ook een normaal gesprek met iemand kunnen voeren.
Ik val wat dat betreft eerder op de combi humor/intelligentie dan op looks.
Maarrrr, ik blijf natuurlijk een vrouw!
En zodra mijn interesse eenmaal is gewekt ben ook ik zeer zeker in te palmen door mooie muziek in combinatie met een lekker wijntje of een leuke film.
Een beetje spanning er in houden is natuurlijk wel een pré. Dus niet meteen over een eventuele, of oude relaties beginnen als je nog hardly op vriendschappelijk niveau zit... tenzij je mij natuurlijk zo snel mogelijk wil afschrikken![]()
Ik ben moeder van 3 heel lieve ondeugende mannetjes. Ik ben onafhankelijk en dus absoluut niet op zoek naar een vaderfiguur of een redder in nood. Mijn voorkeur gaat uit naar zelfbewuste mensen tussen de 26 en 36jr, dit omdat mijn ervaring is dat de behoeften wbt levensfasen meestal erg verschillend zijn.
Ik heb dus graag mensen om me heen die ik niet de hele tijd hoef te vermaken. Daar tegenover staat dan natuurlijk ook dat ik zelf ook niet verwacht telkens de volle aandacht te krijgen. Voor mij is het gewoon erg belangrijk om samen je eigen dingen te kunnen doen. M.a.w gewoon lekker jezelf kunnen zijn bij elkaar.
Het ultieme muziek moment: O infante - te vinden op youtube
Ate vista!
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Bij deze mijn bijdrage:
Ik ben niet op zoek naar seks.
Nah, maar even objectief alsof ik je nog nooit ontmoet heb en je een wildvreemd RP-profieltje bent:quote:
*stopt met lezen*quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Logician het volgende:
Ik ben niet op zoek naar geslijm of seks en al helemaal niet gefocused op een relatie...
Oeh geweldig, een vrouw die niet wil neuken, maar wel constant wil neuzelen over de meest kansloze zaken!quote:Dit omdat ik niet geloof dat je zoiets kunt inplannen, maar ik sta zeker open voor een leuk gesprek!
Stiekem! Hihihihi! Nee, dit riedeltje hebben we nog niet eerder gehoord...quote:Ik heb een leuk leventje, maar stiekem mis ik wel iets.
Komt nooit buiten, maar komt uitsluitend chagrijnig terug van het werk waarna ze urenlang lult over duffe collega's en andere totaal niet boeiende zaken en heeft daarnaast nooit zin om iets leuks te doen.quote:Ik heb een onwijs druk bestaan en niet veel ruimte om op een reguliere manier c.q stappen of de kroeg nieuwe mensen te ontmoeten. Dus niet direct gaan claimen en bevestiging van mij vragen als ik geen tijd heb, er iets imho geen grotere afknapper dan dat.
Ah, weer zo'n 13-in-een-dozijn "Ik houd van serieuze gesprekken, maar kan op zijn tijd ook lekker gek doen!" figuurquote:Ik hou van lomp ouwehoeren maar ik moet ook een normaal gesprek met iemand kunnen voeren.
Kollere, wat een semi-intellectuele, pretentieus-filosofische manier om te melden dat iemand ingedaalde ballen moet hebbenquote:Mijn voorkeur gaat uit naar zelfbewuste mensen tussen de 26 en 36jr, dit omdat mijn ervaring is dat de behoeften wbt levensfasen meestal erg verschillend zijn.
¿Usted desea a la chepa encima de mi pata?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:39 schreef Logician het volgende:
Maar goed ook aangezien wij niet erg compatable blijken![]()
Hoe mag het er dan uitzien, Kasta?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, maar even objectief alsof ik je nog nooit ontmoet heb en je een wildvreemd RP-profieltje bent:
[..]
*stopt met lezen*
Baggage, frigide en ontkenningsfase in one package, ik dacht het niet hoor.
[..]
Oeh geweldig, een vrouw die niet wil neuken, maar wel constant wil neuzelen over de meest kansloze zaken!.
[..]
Stiekem! Hihihihi! Nee, dit riedeltje hebben we nog niet eerder gehoord...
[..]
Komt nooit buiten, maar komt uitsluitend chagrijnig terug van het werk waarna ze urenlang lult over duffe collega's en andere totaal niet boeiende zaken en heeft daarnaast nooit zin om iets leuks te doen.
[..]
Ah, weer zo'n 13-in-een-dozijn "Ik houd van serieuze gesprekken, maar kan op zijn tijd ook lekker gek doen!" figuur.
[..]
Kollere, wat een semi-intellectuele, pretentieus-filosofische manier om te melden dat iemand ingedaalde ballen moet hebben.
Tuurlijk, het past allemaal wel bij je, maar als ik je niet zou kennen was ik na de eerste twee zinnen al afgehaakt.
nee je weet best wat ik bedoel, snuggere?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:07 schreef Roellio het volgende:
Een vrouw die de kamer in komt lopen in pyama. Hoe romatisch!
Je hebt niet echt veel vertrouwen in het mannelijk geslacht, of wel?quote:Bij deze mijn bijdrage:
Ik ben een beetje flauw van al die berichtjes waar direct over romantiek/uiterlijk of knuffelen gesproken wordt.
Dit omdat ik niet geloof dat je zoiets kunt inplannen, maar ik sta zeker open voor een leuk gesprek!
Ik heb een leuk leventje, maar stiekem mis ik wel iets. Ik heb een onwijs druk bestaan en niet veel ruimte om op een reguliere manier c.q stappen of de kroeg nieuwe mensen te ontmoeten. Dus niet direct gaan claimen en bevestiging van mij vragen als ik geen tijd heb, er iets imho geen grotere afknapper dan dat.
Ik hou van lomp ouwehoeren maar ik moet ook een normaal gesprek met iemand kunnen voeren.
Ik val wat dat betreft eerder op de combi humor/intelligentie dan op looks.
Maarrrr, ik blijf natuurlijk een vrouw!
En zodra mijn interesse eenmaal is gewekt ben ook ik zeer zeker in te palmen door mooie muziek in combinatie met een lekker wijntje of een leuke film.
Een beetje spanning er in houden is natuurlijk wel een pré. Dus niet meteen over een eventuele, of oude relaties beginnen als je nog hardly op vriendschappelijk niveau zit... tenzij je mij natuurlijk zo snel mogelijk wil afschrikken
Ik ben moeder van 3 heel lieve ondeugende mannetjes. Ik ben onafhankelijk en dus absoluut niet op zoek naar een vaderfiguur of een redder in nood. Mijn voorkeur gaat uit naar zelfbewuste mensen tussen de 26 en 36jr, dit omdat mijn ervaring is dat de behoeften wbt levensfasen meestal erg verschillend zijn.
Ik heb dus graag mensen om me heen die ik niet de hele tijd hoef te vermaken. Daar tegenover staat dan natuurlijk ook dat ik zelf ook niet verwacht telkens de volle aandacht te krijgen. Voor mij is het gewoon erg belangrijk om samen je eigen dingen te kunnen doen. M.a.w gewoon lekker jezelf kunnen zijn bij elkaar.
Het ultieme muziek moment: O infante - te vinden op youtube
Ate vista!
Ja, dat ze haar pyama had aangetrokkenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee je weet best wat ik bedoel, snuggere?
ze had een sexy setje aan en hebben sex gehadquote:Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, dat ze haar pyama had aangetrokken
Kwam ik dat soort types maar eens tegen. Bij mij is het koken, glaasje wijn, filmpje en weer naar huisquote:Op donderdag 15 november 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
Voila, mijn date gehad.
Ze had voor me gekookt. Lekker glaasje wijn er bij. Wat gepraat, gebabbeld en gediscuseerd. Op een gegeven moment liep ze even weg en kwam in pyjama terug en voor dat ik er erg in had lagen we te knuffelen...Dus het was wel een geslaagde avond.
Ik heb haar nu 2 keer ontmoet ...
Dat zie ik zo vaak... "ik heb een heel druk bestaan". Daar knap ik zowiezo al op af. "wanneer zullen we daten?" "hmm, effe mijn agenda...schikt het over 3 weken?"quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Logician het volgende:
Mijn txt maar weer eens aangepast, ik heb geprobeerd om ondanks de serieuze boodschap er ook wat humor in te verwerken. Helaas is dat niet mijn sterkste kant
"Ik heb een leuk leventje, maar stiekem mis ik wel iets. Ik heb een onwijs druk bestaan en niet veel ruimte om op een reguliere manier c.q stappen of de kroeg nieuwe mensen te ontmoeten. Dus niet direct gaan claimen en bevestiging van mij vragen als ik geen tijd heb, er iets imho geen grotere afknapper dan dat. "
Het punt is dus .. ik had geheel geen avances/opmerkingen gemaakt tot sex ... zij kwam er mee .. het overviel mequote:Op donderdag 15 november 2007 18:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kwam ik dat soort types maar eens tegen. Bij mij is het koken, glaasje wijn, filmpje en weer naar huis
Maar goed, ik stel me altijd veel te afstandelijk op, ben ik zo gewend. Dat merken vrouwen dondersgoed.
Hmm, weten dat ik mijn best er voor heb moeten doen vind ik toch ook wel wat hebben.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het punt is dus .. ik had geheel geen avances gemaakt tot sex ... zij kwam er mee .. het overviel me
Dat is wel het best wat je kan hebben dan...
precies, waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef Logician het volgende:
Ja idd, niet alles op een bordje klaar om op te eten
100% mee eens, heb ook een hekel aan dat geplan, doe eens iets spontaansquote:Op donderdag 15 november 2007 18:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zie ik zo vaak... "ik heb een heel druk bestaan". Daar knap ik zowiezo al op af. "wanneer zullen we daten?" "hmm, effe mijn agenda...schikt het over 3 weken?"![]()
Als ik een relatie met iemand aan ga wil ik zo iemand wel enkele keren per week zien en leuke dingen doen. Geen weekendscharrel. Als je een onwijs druk bestaan hebt, dan heb je gewoon geen tijd voor een vriend.
de sex is anders net zo lekkerquote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef Logician het volgende:
Playin' hard to get is soooooooooo 1997...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef Logician het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |