jij bent eigenlijk gewoon veelste goed voor de meeste vrouwenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:03 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels staat de teller op 56 waaronder:
10 totaal kanslozen (oud, ronduit eng or just plain ugly)
20 nietszeggende vrouwen ("hihi", lege profielen)
20 vrouwen met sommige interessante puntjes, maar het gevoel zegt toch echt duidelijk Nee of ze hebben geen foto.
En dan uiteindelijk 6 die behoorlijk wat potentie hebben, maar kleine puntjes missen.
Zo rond de 1 op de 10 vind ik behoorlijk teleurstellend gezien m'n toch vrij duidelijke profiel.
Moet ik er nu daadwerkelijk eisen als "Foto verplicht!" en "Lege profielen, don't bother" inzetten.
En mannen, want iedereen loopt achter hem aan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk gewoon veelste goed voor de meeste vrouwen
Nou nee, dat valt op zich nog behoorlijk mee...quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk gewoon veelste goed voor de meeste vrouwen
ow....quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En mannen, want iedereen loopt achter hem aan.
kennelijk toch te veeleisend als je op het moment niemand hebtquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:11 schreef kastanova het volgende:
Maar even serieus... Op zich ben ik nog niet eens zo veeleisend.
- Leuk koppie
- Goede opleiding
- Prettig lichaam
- Experimenterd en niet bang voor een uitdaging
- Verbaal aan me gewaagd
- Niet labiel
Ik bedoel, dat valt toch behoorlijk mee?
Och, in feite zou ik met elke vrouw die aan het bovenstaande lijstje voldoet in ieder geval al op date gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kennelijk toch te veeleisend als je op het moment niemand hebt
aww ben je op je...........tenen getrapt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, de afslankrage en 20 jaar mode...
Nee joh, Liverpool heeft met 8-0 gewonnen dus van mijn part schop je me vol in m'n ballen en steek je een vork in m'n oog, chagrijnig ga ik de komende weken niet meer wordenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aww ben je op je...........tenen getrapt?
gelukkig maar je kwam een beetje zuur overquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee joh, Liverpool heeft met 8-0 gewonnen dus van mijn part schop je me vol in m'n ballen en steek je een vork in m'n oog, chagrijnig ga ik de komende weken niet meer worden.
ow dat ga ik wel eisenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn ook wel allemaal dingen die ik zoek in een vent, maar ik ga geen strak lichaam eisen want dat heb ik zelf ook niet.
Och, zover ik het in je fotoboek kan bekijken ben je niet "dik" ofzo...quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn ook wel allemaal dingen die ik zoek in een vent, maar ik ga geen strak lichaam eisen want dat heb ik zelf ook niet.
Ik heb er dan ook alleen m'n hoofd opstaanquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, zover ik het in je fotoboek kan bekijken ben je niet "dik" ofzo...
Nah hup, post eens een lichaamfoto, dan zal ik als objectieve en bovenal eerlijke (lees: Ik zeg niet tegen alles met tieten dat ze hé-lé-máál geweldig is) man even m'n oordeel geven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook alleen m'n hoofd opstaan.
*sigh*quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:34 schreef Miss_S het volgende:
ja kom op cherrylips dan weten we of je gelukkig kan sterven als je kastanova's goedkeuring krijgt
en jij bent een gemiddelde man?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
*sigh*
Dat uiteraard ook... ....maar het lijkt me op zich ook wel handig voor haar om te weten wat de "gemiddelde" man zal denken als hij haar totaalbeeld ziet.
Klopt... Maar ik durf wel degelijk te beweren dat ik weet hóe en wát de gemiddelde man denkt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en jij bent een gemiddelde man?
je bent een man (tenminste gaan we vanuit) maar gemiddeld zou ik het niet willen noemen
ze zijn zeker simpeler te doorgronden dan vrouwenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Klopt... Maar ik durf wel degelijk te beweren dat ik weet hóe en wát de gemiddelde man denkt.
Mannen zijn wat dat betreft zelfs nog simpeler te doorgronden dan vrouwen.
Nah, ik zal nog 1 keer subtiel op je ingaan dan:quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ze zijn zeker simpeler te doorgronden dan vrouwen
ik kan ook wel zeggen wanneer een man iemand een lekker wijf vind (behalve dan bij mezelf)
subtiel, kijk je wel uit dat je me niet kwetst dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, ik zal nog 1 keer subtiel op je ingaan dan:
- Er wordt je regelmatig gezegd dat je kleding niet echt euuh.. appetijtelijk bevonden wordt.
Simpel gezegd denk ik dat 9 op de 10 mannen de kledingsmaak onaantrekkelijk vindt, helemaal in combinatie met je enigszins forse lichaam.
Om eerlijk te zijn acht ik het dus niet reëel dat jij een objectieve, danwel betrouwbare mening hebt met betrekking tot wat aantrekkelijk bevonden wordt door mannen.
Daarnaast werkt het constante "Ik weet wel beter / ik vind het zelf mooi en dat is wat telt / iedereen in m'n directe omgeving vindt het wel degelijk schitterend" wat dat betreft ook niet echt in je voordeel.
Nah, als het gewicht klopt wat in je profiel staat kan ik zo wel zeggen dat je absoluut niet dik bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |