1. Ik heb een goede baan en ben slechts 1 dag in de week bij mams thuis.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:43 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dat jij in dit geval meer moeite hebt met het juist interpreteren van wat vrouwen met ''zelfstandig'' bedoelen. Laten we het de vrouwen vragen, bedoel je met zelfstandig een man die
a). een eigen woonruimte heeft en een baan
b). een man die bij zijn moeder droomt maar geheel zelfstandig droomt het ooit te maken als pokerspeler
?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:50 schreef kastanova het volgende:
Maar jen, vertel, waarom ben je toch altijd zo negatief wanneer het over mij met andere vrouwen gaat?
Kom, kom, je bent er ook al een paar keer door andere users op aangesproken.quote:
Ach, ze heeft in ieder geval twee benen.quote:Me: direct, eerlijk, spontaan, links, droog van humor met een tikkeltje cynisme, zelfstandig, duidelijke eigen mening, met beide benen op de grond
Ah, mevrouw snapt het weer eens nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:10 schreef Shitonya het volgende:
Awel dat negatieve over jou en vrouwen is niet zo lastig te bedenken don't you think?
Zul je zien, heeft ze 2 stompjes...quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ze heeft in ieder geval twee benen.
Geen armen lijkt mij eerder voor de hand liggen, nu ik er even over nadenk.quote:
Ik leef volgens het motto "Vele armen maken licht werk" en ben ontzettend veelzijdig!quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Geen armen lijkt mij eerder voor de hand liggen, nu ik er even over nadenk.
Altijd het positieve benadrukken.
Of jij interpreteerde mij weer eens verkeerdquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, mevrouw snapt het weer eens niet.
Dat kastanova zich heeft ingeschreven op RP boeit bijna niemand hier denk ik...quote:Dit topic is voor tips en relevante ervaringen.
Jouw sig is gejatquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:58 schreef ChillyWilly het volgende:
Uit de OP:
[..]
Dat kastanova zich heeft ingeschreven op RP boeit bijna niemand hier denk ik...
OT verder?
Door wie? Ik heb hem al 5,5 jaar staan!quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Door wie? Ik heb hem al 5,5 jaar staan!
Ik was het niet!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:16 schreef kastanova het volgende:
Mên, eindelijk een enigszins interessant profiel en aantrekkelijk koppie, stuurt ze me een berichtje met alleen "Fok??"
Damn you woman!
Ook zo irritant, van die vrouwen die roepen van "hartjes vind ik niks, je mag best een beetje moeite in een berichtje steken" En dan vervolgens zelf geen full member.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was het niet!
Ik heb een gratis account, ik kan dus geen berichtjes sturen.
Ze lezen je profiel toch amper, dan moet je het wel bovenaan zettenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:03 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels staat de teller op 56 waaronder:
10 totaal kanslozen (oud, ronduit eng or just plain ugly)
20 nietszeggende vrouwen ("hihi", lege profielen)
20 vrouwen met sommige interessante puntjes, maar het gevoel zegt toch echt duidelijk Nee of ze hebben geen foto.
En dan uiteindelijk 6 die behoorlijk wat potentie hebben, maar kleine puntjes missen.
Zo rond de 1 op de 10 vind ik behoorlijk teleurstellend gezien m'n toch vrij duidelijke profiel.
Moet ik er nu daadwerkelijk eisen als "Foto verplicht!" en "Lege profielen, don't bother" inzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |