Paardenmeisjes staan ook met duizenden op rp hoorquote:Op maandag 5 november 2007 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hé, da's mijn profiel!![]()
![]()
![]()
Misschien is het een tip dat je jezelf ook vooral niet te serieus moet nemen. Dit was diegene op knuz trouwens, daar zitten over het algemeen toch de vrouwen waar je 'snachts soms nachtmerries over hebt. (Tienermoeders, cartuning-liefhebbers, meisjes die van 'paarden' houden, flikker nou toch gauw op)
Paiq is met afstand de site waar ik de meeste dates mee heb 'geregeld', juist diegenen die een beetje soepel kunnen praten zijn dan in het voordeel. En niet direct om dates gaan zeuren, dat komt vanzelf wel als het gezellig is.
zelfstandig ondernemerquote:Op maandag 5 november 2007 15:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vraag maar vast zwangerschapsverlof aan dan.
Kleine wereldquote:
Dat heb ik bij paiq. Toen ben ik Kasta volgens mij ook al tegengekomen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kleine wereld
Ben al wel vaker foksters tegengekomen tussen de matches.
BEn ik ook al fokkers, huisgenootjes, studiegenootjes etc tegengekomen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik bij paiq. Toen ben ik Kasta volgens mij ook al tegengekomen.
Vertalen kun je zelfs nog als je al midden in de weeen zit, dat scheeltquote:
Ben jij ook net tussen mijn matches tegengekomen op RPquote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik bij paiq. Toen ben ik Kasta volgens mij ook al tegengekomen.
quote:Ik zoek niet, ben ook niks kwijt...
Maar wil wel graag gevonden worden!!
Ben jij mijn vinder??
quote:Op maandag 5 november 2007 15:36 schreef Shitonya het volgende:
wees blij dat er nog geen paardrijden en desperate housewifes bij staat
Tsssssk, ik heb je weleens anders horen lullenquote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef Logician het volgende:
Kasta als matchdamn laat me es niet zo schrikken
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tsssssk, ik heb je weleens anders horen lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |