Paardenmeisjes staan ook met duizenden op rp hoorquote:Op maandag 5 november 2007 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hé, da's mijn profiel!![]()
![]()
![]()
Misschien is het een tip dat je jezelf ook vooral niet te serieus moet nemen. Dit was diegene op knuz trouwens, daar zitten over het algemeen toch de vrouwen waar je 'snachts soms nachtmerries over hebt. (Tienermoeders, cartuning-liefhebbers, meisjes die van 'paarden' houden, flikker nou toch gauw op)
Paiq is met afstand de site waar ik de meeste dates mee heb 'geregeld', juist diegenen die een beetje soepel kunnen praten zijn dan in het voordeel. En niet direct om dates gaan zeuren, dat komt vanzelf wel als het gezellig is.
zelfstandig ondernemerquote:Op maandag 5 november 2007 15:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vraag maar vast zwangerschapsverlof aan dan.
Kleine wereldquote:
Dat heb ik bij paiq. Toen ben ik Kasta volgens mij ook al tegengekomen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kleine wereld
Ben al wel vaker foksters tegengekomen tussen de matches.
BEn ik ook al fokkers, huisgenootjes, studiegenootjes etc tegengekomen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik bij paiq. Toen ben ik Kasta volgens mij ook al tegengekomen.
Vertalen kun je zelfs nog als je al midden in de weeen zit, dat scheeltquote:
Ben jij ook net tussen mijn matches tegengekomen op RPquote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik bij paiq. Toen ben ik Kasta volgens mij ook al tegengekomen.
quote:Ik zoek niet, ben ook niks kwijt...
Maar wil wel graag gevonden worden!!
Ben jij mijn vinder??
quote:Op maandag 5 november 2007 15:36 schreef Shitonya het volgende:
wees blij dat er nog geen paardrijden en desperate housewifes bij staat
Tsssssk, ik heb je weleens anders horen lullenquote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef Logician het volgende:
Kasta als matchdamn laat me es niet zo schrikken
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tsssssk, ik heb je weleens anders horen lullen.
1 klein detail: Jij bent een vrouw. Ik niet.quote:Op maandag 5 november 2007 18:36 schreef CherryLips het volgende:
14 maar?
Ik zit sinds gisteravond al over de 50. Zaten ook vrouwen tussen.
In had het in eerste instantie voor de grap, en heb ook een hele tijd geschreeuwd dat ik niet ging daten via RP, maar afgelopen zaterdag toch afgesproken met iemand die me leuk leek en het was echt supertof.quote:Ik ben lui, sta niet open voor nieuwe vriendschappen, ben kritisch en arrogant.
Groetjes,
Roel
p.s. ben jij "spontaan, niet op zoek maar 'wie weet', avontuurlijk, lief en grappig", surf dan door.
Ben jij wel origineel en leuk, gooi een mailtje.
Zo begint het bij iedereenquote:Op maandag 5 november 2007 18:44 schreef Roellio het volgende:
Ik heb
[..]
In had het in eerste instantie voor de grap, en heb ook een hele tijd geschreeuwd dat ik niet ging daten via RP, maar afgelopen zaterdag toch afgesproken met iemand die me leuk leek en het was echt supertof.
Ik weet het.quote:Op maandag 5 november 2007 18:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 klein detail: Jij bent een vrouw. Ik niet.
Mijn nieuwe profiel... (RP ID=Pringle)quote:Vervelende arrogante zak zoekt kritisch zeikwijf dat net als hij niet op zoek is maar zich toch heeft ingeschreven.
Zelfverzekerde bal zoekt huilerig mens om samen een strandwandeling te maken en flessen wijn door de ruiten van de strandtent heen te gooien
Gierige botterik zoekt lelijk ambitieus mormel om dvd's door de slijtplekken op de bank heen te duwen.
Kansloze lapzwans zoekt bleke troela met zwembandjes om dat aan-niets-ontbrekende-leventje-behalve-dan-dat-ene-maatje in de war te schoppen
Herkenbaar? Kom origineel uit de hoek en je bent verzekerd van mijn aandacht
14quote:Op maandag 5 november 2007 18:23 schreef kastanova het volgende:
De teller staat inmiddels op 14, maar de meerderheid heeft z'n profiel nauwelijks ingevuld op een favoriete film na, met als hoogtepunt iemand zonder foto en ook maar énige tekst.
Daarnaast ook nog eens tig vrouwen die niet roken en ook die vallen vrijwel direct af.
Nee, ik ben nog niet echt enthousiast over het gehele relatieplanet gebeuren; 2 op de 14 is niet echt indrukwekkend...
Als ik me niet op Fok als een ouwe gefrustreerde zeikerd had gedragen had ik er wel eentje gestuurd hoorquote:Op maandag 5 november 2007 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel een grote gezellige boel zo he. Van de 45 berichtjes die ik binnen 18 uur heb gehad, zat er één tussen die wel wat had, maar die was al 35. Aangezien ik me geestelijk nog 17 voel, lijkt me dan geen goede match
.
En ze is lerares (en heeft 'basisonderwijs' als hoogst genoten opleiding. Kan niet missen dus, ik ga trouwenquote:Hi,
My name is Tatyana. I am 29 years old.
Let me introduce myself...
I like warm and tender sea. My room is like a green garden.
on mornings I lay in bed and like to dream. I think I am
sentimental and I like to cry on a romantic drama, but
sometimes love to laugh a lot and hardly sarcastic.
When I play with children I feel like a child. I suppose
I am a sufficient house-keeper. From time to time I just
take cooking book or recipes of my mum and prepare
something especial. I can't stand disorder in the house,
and if I notice anything that seems to be in the wrong
place. I am a creative by nature and capable on Self-
feedback, it depends on the situation. I hope that I
have made a good impression on you, and you can not
pass such a girl as me.
So I hope that we both can find common things.
Well what? Let's check up.
If you write me on my email i will send you some pics of me))
Write me on my email: ladyalonenow (at) y-a-h-o-o [dot] de
Hope to hear from you soon,
Tatyana.
As ifquote:Op maandag 5 november 2007 21:01 schreef Knipoogje het volgende:
sportschool
Die zijn echt geniaal ja, heb ik er ook al 3 van gehadquote:Op maandag 5 november 2007 21:10 schreef Knipoogje het volgende:
Oh kijk, ik heb al resultaat:
[..]
En ze is lerares (en heeft 'basisonderwijs' als hoogst genoten opleiding. Kan niet missen dus, ik ga trouwen
Probeer je mij nu te versieren?quote:Op maandag 5 november 2007 21:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het oogt wel zo, dus dan doe je het goed
Dan was ik wel naar Admiraal Anaal's site gegaanquote:Op maandag 5 november 2007 21:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Probeer je mij nu te versieren?.
Kom op zeg. Wie wilt er nu niet de tarrels van kastanova's anus proevenquote:Op maandag 5 november 2007 22:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dan was ik wel naar Admiraal Anaal's site gegaan![]()
Maarrrrrrrr... Je geeft aan volslank te zijn, tussen de 85/90 te wegen en ik haar hoofdfoto is er 1 van haar hoofd waarbij ik nog niet eens weet wie van de vrouwen zij is.quote:Me: direct, eerlijk, spontaan, links, droog van humor met een tikkeltje cynisme, zelfstandig, duidelijke eigen mening, met beide benen op de grond, niet altijd even makkelijk, best wel slim, a non believer ( who the hell is god anyway?)ontzettende dance liefhebber, sneakers, vaak op de dansvloer, Berlijn is de stad, verpleegkundige....en nog veel meer. Toch?
You: Lang, intelligent, kan relativeren, serieus maar niet te, met beide benen op de grond, niet altijd even makkelijk, grappig, meester in slap ouwehoeren, is zelfstandig, kritisch, tikkeltje arrogant (but in a sexy way), zelfbewust... en nog veel meer..toch?
Wat ik belangrijk vind is dat ik met een man kan lachen, samen de grootste lol hebben, maar daarnaast ook leren van elkaar en de diepte in durven gaan. maatjes zijn
Gekke uitjes, filmhuisfilms, terrassen en genieten van alles om je heen, dekentje mee en in de zon parkhangen met n lekker drankje en fijne gesprekken.
Los gaan op muziek en mooie herinneringen creeeren die elke keer als je die muziek weer terug hoort je een bijzonder gevoel geven.
Elkaar prikkelen tot nadenken over alles wat je tegen komt in het leven en het ok vinden als je niet over alles hetzelfde denkt.
Ah, dat zal het zijn! Zal haar direct even m'n telefoonnummer geven!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:35 schreef thaleia het volgende:
Dat is een test om te kijken of je niet alleen maar op haar looks af komt, want in werkelijkheid is ze natuurlijk gewoon Barbie-achtig lang, slank, blond en beeldschoon
Geeft niks, jij bent ook niet lang en zelfstandig. Kom elkaar een beetje tegemoetquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:31 schreef kastanova het volgende:
Damn it, eindelijk een verdomd interessant persoontje in m'n box:
[..]
Maarrrrrrrr... Je geeft aan volslank te zijn, tussen de 85/90 te wegen en ik haar hoofdfoto is er 1 van haar hoofd waarbij ik nog niet eens weet wie van de vrouwen zij is.
GODDAMN YOU WOMAN!
1.86 en semi-professioneel (lees: verdienend) pokerspeler, you bet your ass dat ik aan al haar verlangens voldoequote:Op dinsdag 6 november 2007 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Geeft niks, jij bent ook niet lang en zelfstandig. Kom elkaar een beetje tegemoet![]()
Ben jij 1,86 m johquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
1.86 en semi-professioneel (lees: verdienend) pokerspeler, you bet your ass dat ik aan al haar verlangens voldoe.
Ben jij een feeks johquote:
Tut tut Jen, nu niet voor andere vrouwen gaan denken, daar hebben jullie zelf immers al moeite genoeg meequote:Met zelfstandig bedoelt ze ongetwijfeld uitwonend. Dus gok maar een huis bij elkaar![]()
Of streep allebei iets van je eisenlijstje door
Ik denk dat jij in dit geval meer moeite hebt met het juist interpreteren van wat vrouwen met ''zelfstandig'' bedoelen. Laten we het de vrouwen vragen, bedoel je met zelfstandig een man diequote:Op dinsdag 6 november 2007 01:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben jij een feeks joh.
[..]
Tut tut Jen, nu niet voor andere vrouwen gaan denken, daar hebben jullie zelf immers al moeite genoeg mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |