En dan weer vrolijk water uit drinken hmmquote:Op zondag 4 november 2007 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja man ik ga zoeen lollerwaterflasche in mn aars stoppen![]()
![]()
![]()
Zullen wel op de rand zitten Genoeg viespeukjes die hun handen nooit wassenquote:Op zondag 4 november 2007 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
poepresten, ja hoor
denk ff na of zo zeg,
Laat het eens 1-2 dagen staan en ruik er dan aan.quote:Op zondag 4 november 2007 14:07 schreef Karmijne het volgende:
[..]
en als ik het dan in een flesje heb? Flesje gevuld met kraanwater
'k Drink dag in dag uit een flesje wat ik bijvul met de kraan van de wastafel. Goed voor me weerstandquote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en rond de wastafelkraan , de keukenkraan , de kraandoppen zitten nog 345000 andere geëngte , net als in de borrelnootjesbakjes waar een ieder zijn hand in douwt , ook na toiletbezoek, net als iedere deurklink die je aanraakt, en waarna je ook weer een pepermuntje met je besmette hand in je mond stopt... we gaan allemaal dood.. nee, we zijn het al, dit alles is een laatste breinspasme, there is allang geen spoon meer.
Inderdaad, dat water blijft verrekes lang goedquote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef Kaneel het volgende:
al 65 biljoen jaar tot nu toe
Voortaan met je mond dichtslapenquote:Op zondag 4 november 2007 22:26 schreef mcDavid het volgende:
Water in een glas gaat smaken naar de verontreinigingen uit de lucht, water in een flesje gaat smaken naar het plastic (of de drank die er eerder ingezeten heeft).
...want?quote:Op zondag 4 november 2007 22:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Voortaan met je mond dichtslapen [afbeelding]
Verswater.nl is natuurlijk geen objectieve bronquote:Op maandag 5 november 2007 19:05 schreef Devlinsect het volgende:
Uitgaande van een goede hygiene en de juiste bewaartemperatuur, wordt geadviseerd om het water maximaal 1 dag te bewaren. Het kan natuurlijk langer, maar dan gaat de kwaliteit achteruit.
Bron: http://www.verswater.nl/W(...)k+van+water.htm#lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |