Uitwaaien is goedquote:Op zondag 4 november 2007 11:21 schreef An24 het volgende:
Een verse![]()
Had het niet eens door.... zo maar eens opfrissen en nog ff uitwaaien of zo. Weer is alleen beetje saai!
Klote zeg. Sterkte.quote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitwaaien is goed![]()
Net de treinreis en de hotelovernachting maar weer geannuleerd
Bummer. Beterschap ermee.quote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitwaaien is goed![]()
Yup, dat dus!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitwaaien is goed![]()
Ik nietquote:
Dan ga je uitgeven. Da's iets anders...quote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef Yoni het volgende:
Jaa uitwaaien. Zonde dat het zulk saai weer is alleen. Ik ga maar ff naar het winkelcentrum ipv uitwaaien
Ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij. Ik zal een googlen.quote:
noodstomaatje?quote:Op zondag 4 november 2007 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij. Ik zal een googlen.
Ik dacht hetzelfdequote:
Anaaltamponquote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeOf gewoon pampers meenemen voor onderweg
Daar is vast een doe het zelf pakket voorquote:Op zondag 4 november 2007 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij. Ik zal een googlen.
't is een ideequote:
Google maar eens op tubgirl... Dat geeft wel aardig het sfeertje weer denk ik...quote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is een ideeMaar ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als je die gaat verwijderen
![]()
![]()
Nee dank jequote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google maar eens op tubgirl... Dat geeft wel aardig het sfeertje weer denk ik...
Doe dat niet net nadat je gegeten hebtquote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee dank jeIk geloof niet dat ik daar behoefte aan heb
Gelukkig maar... Dat siert je als mens!quote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee dank jeIk geloof niet dat ik daar behoefte aan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |