Uit verveling met je vinger tegen je kin tikken.quote:
Is het weer komkommertijd?quote:Op maandag 5 november 2007 10:23 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht iets van: 'kijk een vlekje' en je kijkt omlaag en 'tik' een mep tegen je kin aan![]()
er is een koelkast ontploft in Selwerd. iemand in de buurt van Selwerd? Roosbottelstraat ofzo ik wil foto's![]()
ik vind het wel knap andersquote:
Goed schudden en dan meteen aanzettenquote:Op maandag 5 november 2007 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het wel knap anderseen koelkast laten ontploffen
dat ga ik maar niet proberenquote:Op maandag 5 november 2007 10:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goed schudden en dan meteen aanzetten![]()
wow... ideaal studentenkamer materiaalquote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die site heeft eerder ook een ontbijtmachine gehad: daarmee kon je tegelijkertijd 1 broodje bakken, 1 kopje koffie zetten en 1 ei bakken
Dat is best handigquote:Op maandag 5 november 2007 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die site heeft eerder ook een ontbijtmachine gehad: daarmee kon je tegelijkertijd 1 broodje bakken, 1 kopje koffie zetten en 1 ei bakken
quote:Op maandag 5 november 2007 10:23 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht iets van: 'kijk een vlekje' en je kijkt omlaag en 'tik' een mep tegen je kin aan![]()
er is een koelkast ontploft in Selwerd. iemand in de buurt van Selwerd? Roosbottelstraat ofzo ik wil foto's![]()
ik hoef geen foto's van de toestanden die een tornado heeft achtergelatenquote:
Da's lekker, heb je dus heel wat in te halen vanacht.quote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Bleehh..... is het al lunchtijd?Nee, nog niet, nog een uur
Wat een nacht heb ik gehad zeg, ik kon al slecht slapen, toen had vriendlief blijkbaar een enorme nachtmerrie want die lag ineens vreselijk te panieken in zn slaap, helemaal van de kaart daarna, en toen kon ik helemaal niet meer slapen! Dus ik mag blij zijn als ik tussen 5 en half 8 nog wat stukjes slaap heb meegepakt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |