Het is een zaterdagopname, heb deze week de brief gekregen wat het toegangsbewijs isquote:Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand of de opname voor deze week op vrijdag of op zaterdag is?
Ik kan me herinneren dat er 1 vrijdagopname tussen de data stond op vara in november..
Wil Kylie best graag zien
Lucky bastard.quote:Op zondag 11 november 2007 23:57 schreef Atori het volgende:
Het is een zaterdagopname, heb deze week de brief gekregen wat het toegangsbewijs isPubliek moet 13:30 aanwezig zijn en de opname begint om 14:30.
Knap hoe je foto's weet te maken van allerlei bekende mensen met jezelf erop...quote:[b]Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:[/b
Wil Kylie best graag zien
Je kan toch gewoon een wens insturen (kan tot de dag voor opname, zeggen ze steeds weer) en dan stuur je bij dat mailtje gewoon wat foto's van jou + half hollywood en dan zeg je; kylie is de enige met die ik nog op de foto wil.quote:
Maar ze zoende hem wel vol op de mond toen ze afscheid namen?quote:Op maandag 12 november 2007 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk er nog eens over na en ik denk dat die Celeste gewoon een fan is van Danny de Munk. Anders hadden ze heus wel gezegd wat de link was tussen Danny en Celeste. Ze leek zich er ook een beetje verlegen onder te voelen.
-edit-: ik google die Celeste net en het blijkt dat ze ook bij Kinderen voor Kinderen heeft gezeten.
Dat deed ze ook bij Paul.. misschien is Celeste wel fan van Danny.quote:Op maandag 12 november 2007 10:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Maar ze zoende hem wel vol op de mond toen ze afscheid namen?![]()
meedoet...quote:Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga maar eens naar de Afterparty kijken
Dat zei Paul toch. Wel opletten hèquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef MaxMark het volgende:
Zit ik een uur lang te bellen, is het natuurlijk alweer uitverkocht
Wie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zei Paul toch. Wel opletten hè
Paul.. de Leeuw.. of ben je geen MWDL kijker maar wilde je speciaal voor Kylie gaan?quote:
Ja, ik heb ook zitten bellen. Lekker handig trouwens dat je niet in de wacht gezet wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef MaxMark het volgende:
Zit ik een uur lang te bellen, is het natuurlijk alweer uitverkocht
Het was een grapjequote:Op dinsdag 13 november 2007 10:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Paul.. de Leeuw.. of ben je geen MWDL kijker maar wilde je speciaal voor Kylie gaan?![]()
Ja, en lekker ¤0,10 cent incasseren elke keer. Ze kunnen die toegangsprijzen dan ook wel verlagenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zitten bellen. Lekker handig trouwens dat je niet in de wacht gezet wordt.Nu moet je continu bellen, met telkens dezelfde boodschap: Al onze medewerkers zijn in gesprek.
Owquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was een grapje
Maar ik ging niet voor Kylie, ik had gebeld voor de afleveringen in December.
Danny's vrouw heet Jenny.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:19 schreef Foeske het volgende:
Ik vond het ook wel heel vaag met die Celeste. Had het begin gemist en ging nu speciaal opzoeken wat die band was, want wij kwamen er niet uit. Ook omdat Danny met enorm veel gevoel zong "ik hou van jou" en "we worden samen oud"... Ik kom me niet voorstellen dat zij niet zijn vrouw was (ik ken z'n vrouw niet, dus had d'r best kunnen zijn). Erg apart dit.
Winschotens dialect?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe heet die band die?
Nee, onwijs moe zijn en niet oplettenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Winschotens dialect?
Als het om die laatste band ging, dat was dus Leaf.
Nee helaas nietquote:Op donderdag 15 november 2007 11:30 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Yep..
Er zijn geen alternatieven toch?
Tof!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit vanavond i/d uitzending
Is jou dat geluktquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit vanavond i/d uitzending
Kijk maar hoe de vork in de steel zit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Is jou dat gelukt! En ze zeggen bij de VARA dat de kaartjes van MWDL helemaal uitverkocht is
![]()
Oh wat leuk!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk maar hoe de vork in de steel zit.
Ik heb iig 2 uur lang genoten van paul
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oh wat leuk!
Zit je in het wensenvak?![]()
Keischattig en de rest zien jullie vanavond.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:34 schreef SpaRood het volgende:
Hoe was Kylie?
Iets in die trant.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef Adelante het volgende:
Komt de Sint ook even aan?
Dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk maar hoe de vork in de steel zit.
Ik heb iig 2 uur lang genoten van paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |