Dat deed Paultje erg zeer volgens mij.quote:
Ik heb niks gezienquote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Fred_B het volgende:
Paul maakte inderdaad een flinke smak zeg!
Het gaat niet om die man, maar om de val van Paul.quote:
Hij kwam me ook al bekend voor alhoewel ik dacht dat ie ooit mee had gedaan aan Idols of zo'n soort gelijk programmaquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:46 schreef detulp050 het volgende:
Ik herkende CrazyDutchPunk gewoon zonder dat ik wist dat hij bij dit programma zou komen
Ik heb the day after nog niet gezien, maar vond haar in de normale uitzending ook al erg leuk!quote:Op maandag 19 november 2007 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar Kylie maakte de hele day-after goed!
Jaquote:Op maandag 19 november 2007 09:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb the day after nog niet gezien, maar vond haar in de normale uitzending ook al erg leuk!
Wat een leuke vrouw
Dat kind zat iig de hele uitzending met d'r domme bordje te zwaaien zodra de camera haar op de background in beeld had.quote:Op zondag 18 november 2007 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
CDP zei dat het meisje met het Kylie-bordje teveel aandacht opeiste, dus misschien dat daar nog iets mee is? (in de reguliere show vroeg Paul alleen maar aan haar of ze naar Kylie Minogue was vernoemd).
Dat viel mij ook op.quote:Op maandag 19 november 2007 12:53 schreef jmac het volgende:
[..]
Dat kind zat iig de hele uitzending met d'r domme bordje te zwaaien zodra de camera haar op de background in beeld had.
Ik verheug me op the day after! Komt Kylie daar ook in voor?quote:Op maandag 19 november 2007 09:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Ze zei in de Day-After dat ze van tevoren gewaarschuwd was dat het een maffe show was, maar ze vond het geweldig!![]()
![]()
.
jep.quote:Op maandag 19 november 2007 18:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik verheug me op the day after! Komt Kylie daar ook in voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |