ik denk dat hij een redelijke kans had gehad als hij gewoon normale kleding aan had en misschien een beetje scheren om er wat jonger uit te zienquote:Op zondag 4 november 2007 16:19 schreef PeRi het volgende:
Wat een boerenjong qua voorkomen!!! Dat hempje
!!! Hij moest zich gewoon normaal casual kleden. En een leuke stem, vind het echt heel erg jammer dat ie niet door is
.
Er zijn toch ook anderen door die ouder zijn dan hij? In de eerste week bijv, die Ger;
[ afbeelding ]
zo zag hij er wel uit wat gay zegquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:53 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
hij zal wel advies hebben gekregen van zijn homo vriendje
En jij kan het weten, jij pakte hem toch elke vrijdagavond hard in z'n poepertje, 'gonzo-style'?quote:Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
hij is ook gay hij was vroeger mijn buurman.
je weet tog daarom heet ik Dr_Gonzo, ik neuk alles wat beweegt 'gonzo-style'quote:Op zondag 4 november 2007 19:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
En jij kan het weten, jij pakte hem toch elke vrijdagavond hard in z'n poepertje, 'gonzo-style'?
Toen wist ik al dat het niks ging worden (zeker in combinatie met die wifebeaterquote:Op zondag 4 november 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
"Als ik zing vragen mensen vaak of de radio aanstaat."
Ger, da's goeie bekende.quote:Op zondag 4 november 2007 16:19 schreef PeRi het volgende:
Wat een boerenjong qua voorkomen!!! Dat hempje
!!! Hij moest zich gewoon normaal casual kleden. En een leuke stem, vind het echt heel erg jammer dat ie niet door is
.
Er zijn toch ook anderen door die ouder zijn dan hij? In de eerste week bijv, die Ger;
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |