Omdat we toch zo bezig zijn met normen en waarden

. Wat is het naarste wat jij hebt uitgehaald? Iets wat écht niet door de beugels der etiquette kon en waar je je nu nóg stiekem voor schaamt. Een dement oma'tje uitgescholden, snoep van een kleuter afgepakt, of de telemarketeerknul gesméékt om een kogel door z'n kop te jassen, alles kan. Ik zoek eigenlijk nog een filmpje van een meisje die een iets te guitige scheet laat in een bubbelbad met meerdere mensen, maar dat komt misschien nog

.
Ik vind het nog steeds onaardig van mezelf dat ik een scheikundenerd op de Studiebeurs echt zó enorm hard heb uitgelachen om niets

. Ik had alles wel gezien en was onderweg naar de uitgang met een vriendin en was sowieso een beetje melig. Opeens springt die gast voor ons, en begint uit het niets een enorm lang verhaal over hoe hij scheikunde de hoeksteen van de maatschappij vindt en denkt dat deze studie de redding van de wereld zou kunnen zijn. Hij keek zó ontzettend ingespannen en serieus, dat ik het begaf en tot tranen toe in de lach schoot. Ophouden lukte niet meer, dus ben maar proestend en me verontschuldigend weggestompeld

.
Oh, en ik heb de moeder van m'n vriend een keer onbedoeld vergeleken met Hitler

. Ze zei iets van 'ik ben overtuigd van mijn gelijk' en 'ja, dat vond Hitler ook' schoot er uit. Gelukkig pikte ze het goed op, na de eerste schok

.
Verder ben ik echt té beleefd, dus schokkende verhalen heb ik niet

. Jullie vást wel.