Grx, Maarten
quote:
op 10-21-1999 om 09:27 PM schreef Beertje66 het volgende:
Wees nou eens eerlijk. Volwassenen zijn in feite kinderen, maar dan in het groot. En af en toe gedragen wij ons ook zo, maar dan als kleine kinderen. Dus neem hun (M, K en B) dat gedoe over die foto maar niet kwalijk.
Hou 1 ding in de peiling. Door Big Brother wordt ons (zij het -vaak- onbewust) een spiegel voorgehouden. En daar zullen wij ook mee moeten kunnen leven.Grx, Maarten
Je hebt gelijk, Maarten!
Bovendien...Er wordt op dit forum een hoop gevloekt op V. en ik heb zelf ook de neiging moet ik eerlijk bekennen. Een ding moet ik ze echter nageven: BB is in zeer korte tijd een fenomeen van jewelste geworden. Petje af, Tseng!!
quote:
op 10-21-1999 om 09:19 PM schreef reddevil het volgende:
En dat stukje dan over die foto van Bart gisteren? Dat vond ik echt triest hoor!
Maar vind je niet dat die foto dan ook behoorlijk triest en lachwekkend is. Je zou maar net als Maurice in het bed naast Bart slapen en elke morgen wakker worden met die bewuste foto voor je kop. Moet je toch niet aan denken.... Ik zou 'm ook meteen op z'n kop leggen...
Ik heb vandaag voor het eerst weggezapt van BB. Is er iets mis met mij?
"Dokter, kunt u even komen"
"Breng uw beste medicijn"
"Ik heb er nu al jaren last van"
"Ook al doet het niet echt pijn"
-De Dijk-
Dat ze opeens in bed zaten te roken was wel top. 1 beeld zegt meer dat 1000 woorden!
quote:
op 10-21-1999 om 09:43 PM schreef Gert het volgende:
Wat een gezever zeg, over de zogenaamde hypocrisie van de Sabine-stemmers. Wat hadden ze dan moeten doen, haar keihard in het gezicht uitlachen of zo, op zo'n moment? Omwille van de 'eerlijkheid'? Come on.. zie het als emphatie en niet als leugenachtigheid.
Daar wil ik nog even aan toevoegen dat de anderen Sabine niet haten of zo. Ze moesten iemand nomineren en hebben dus haar genomineerd omdat zij het minst goed in de groep lag. Dat wil niet zeggen dat ze haar dan niet een beetje zullen missen als ze 35 dagen lang met elkaar hebben opgetrokken.
quote:
op 10-21-1999 om 09:34 PM schreef Jigsaw het volgende:
Als er nou nog uberhaupt sprake was van een romance... En om het dan zo in beeld te brengen, met een Onedin-Line-muziekje... en bijna een half uur lang... Bientje zat zich inderdaad alvast lekker in te dekken. Waarom zegt ze niet gewoon "Ik moet je niet in m'n leven!". En Bart maar dromen...
Onbegrijpelijk wat Sabuite nou denkt te kunnen maken tegenover Bart. Om z'n nek hangen, 'onbevangen' in zijn ogen kijken, o-wat-lieven en zelf de waarschuwing van Mona niet willen horen. Bart heeft een heel andere toekomstbeeld van de 'Romance van het jaar' dan Sabine. En het is hierboven al gezegd: Als je liever niet hebt dat je minnaar je vrienden opzoeken als je er niet bijbent heb je iets te verbergen. Idd kan zij dan niet sturen en Bartje net zo aan de leiband mee rondnemen als in huize BB.
Wow als bij Bart in de buitenwereld de WAARHEID dan eindelijk zou doordringen. Dan zou Sabine idd haar eigen website krijgen: de ANTI-SABY site van Bart.
Wat moet Saby nu opgelucht zijn dat zij er eerst uit gaat en haar hele omgeving kan bewerken voordat Bart volgt. ("Wacht ff een paar dagen voor je over de schutting klimt, schat.") Het had helemaal niets te betekenen. Oh Sabientje, je gaat het vanavond nog best moeilijk krijgen. Zelfs een ongeintresseerde Rolph kan niet om enkele heikelijke punten heen.
----------
Sabine: "Waar moet ik dan in godsnaam over nadenken?"
---------
A dirty mind is a joy forever!
quote:
op 10-21-1999 om 09:09 PM schreef Arcee het volgende:
Wat staat die Rolf Wouters er ongelofelijk ongeïnteresseerd bij, niet? Zo dood, zo kil. Het interesseert 'm allemaal geen reet lijkt 't.
Dat komt natuurlijk door dat witte poeder. Verandert zijn gehele persoonlijkheid!!!
Ik vond de uitzending van vanavond wel oké. Ik werd alleen niet helemaal goed van dat zalverige muziek op de achtergrond, maar ja V. wil het allemaal wat aandikken hè?!
Trouwens wat de bewoners betreft; ik denk dat ondanks dat Sabientje irritant werd gevonden (of wat dan ook), niet echt een gruwelijke hekel aan haar hadden. Misschien reageerden ze zo omdat er wat schuldgevoel boven kwam drijven of inderdaad opluchting. Ze zijn tenslotte toch 35 dagen met elkaar opgetrokken.
Voor Bartje vond ik het wel lullig dat ie zijn meissie moet missen maar ja eens zal hij beseffen dat zijn gevoelens voor haar sterker was dan andersom.
In ieder geval is over ongeveer 10 minuten de spannende live uitzending met onze favo presentatoren: Rolf en Daphne. Altijd feest met die twee!!
Groetjes
quote:
op 10-21-1999 om 10:24 PM schreef ruby het volgende:
Dat komt natuurlijk door dat witte poeder. Verandert zijn gehele persoonlijkheid!!!Ik vond de uitzending van vanavond wel oké. Ik werd alleen niet helemaal goed van dat zalverige muziek op de achtergrond, maar ja V. wil het allemaal wat aandikken hè?!
Trouwens wat de bewoners betreft; ik denk dat ondanks dat Sabientje irritant werd gevonden (of wat dan ook), niet echt een gruwelijke hekel aan haar hadden. Misschien reageerden ze zo omdat er wat schuldgevoel boven kwam drijven of inderdaad opluchting.
Voor Bartje vond ik het wel lullig dat ie zijn meissie moet missen maar ja eens zal hij beseffen dat zijn gevoelens voor haar sterker was dan andersom.
In ieder geval is over ongeveer 10 minuten de spannende live uitzending met onze favo presentatoren: Rolf en Daphne. Altijd feest met die twee!!
Groetjes
quote:
Hmm, die vriendin werd wel erg intiem begroet, eet Sabien soms van twee walletjes, de bisexuele sloerie.
Vandaar de teleurgestelde Bianca. Die had dat al lang door met de psychologische achtergrond...
Ik baal héeéeél erg dat Sabine niet is geconfronteerd met o.a. het stempercentage, haar "sexleven" in BB, meningen van de bewoners (m.b.t. de nominaties » ze lieten alleen de naam horen, niet de reden!) etc.
Bah, wat een voorgeproduceerde bende zeg, dat gelul over Interner, die man van Mona met zijn knipselboekje, zou hij ook de screendumps van Fokzine Forum inplakken voor Moontje?
Ik vind dat ala minute Theo van Gogh en Menno Buch het programma moeten overnemen om te laten zien hoe het nu eigenlijk hoort. Waarom zei niemand: Sabine, je bent een slet, eerst martin en dan Bart, het ging ver, maar velen krijgen maar 50 piek per wip, goed gedaan om die 250.000 piek proberen te 'winnen'. Die Karin weet precies hoe het moet, die zat nu vanavond Bart al bijna te pijpen in de tuin.
Maar goed, was verder wel een betere uitzending, alleen mag Bianca wel een dwangbuis en valium krijgen. Oja, over dat weekbudget. Waarom zat iedereen vanavond ineens aan de flessen wijn en bier?
Grx, Maarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |