We zien het.........
Overigens vond ik Sabine wel sterk vandaag. Ze heeft de enige juiste benadering gezocht: de positieve punten er uit gehaald en niet nagetrapt.
Bart is echt zielig (en dat is dus niet negatief bedoelt!).
En Karin, die heeft dus echt een BIG problem! Die blik in d'r ogen heeft niets te maken met het feit dat er iemand vertrekt. Die loopt echt te malen over 'iets'. Ze is, behalve bij de bekendmaking van Rulfje, dus niet één keer in beeld geweest. Net als Maurice trouwens. Hoeft natuurlijk allemaal niets te betekenen, maar...
Over gesproken, die poppen in de studio bij Rulfje gezien?
Er zullen ook wel positieve momenten in het huis geweest zijn...
Wat een verneukeratieve opening trouwens, zeg: "vanavond wordt bekend gemaakt of Bart of Sabine het huis uit moet. Over een paar minuutjes maak ik 't bekend. Laten eerst nog even kijken naar de laatste 24 uur". Paar minuutjes m'n REET! Dat duurde dus weer tot het einde van de uitzending. Maar goed, we weten het nu. Nederland is inderdaad zo dom om de boeiendste BB-er eruit te zetten. Stuk minder boeiend vanaf nu dus.
Ik was trouwens helemaal zat van dat geslijm tussen Bart en Sabine. Man, wat een klef gedoe zeg. Blij dat ze uit elkaar zijn, krijgen we straks lekker weer Ruud & co.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 21 Oktober 1999).]
quote:
op 10-21-1999 om 09:09 PM schreef reddevil het volgende:
Gaat Bart vrolijk achter zijn Bienie aan of is hij slim en blijft hij binnen waar hij hoogstwaarschijnlijk straks ook uitgekotst wordt?!?
Hij zal niet vanavond meegaan, maar misschien wel later als hij haar erg mist. Maar dan is het wel een klojo! Mocht hij het huis ooit verplicht of vrijwillig mogen verlaten, hoop ik wel dat BB hem het stukje (of moet ik 'scene' zeggen) waarin Bientje verteld dat ze alleen voor in het huis een relatie met Bart heeft. Ik wil zijn kop dan nog wel eens zien.
Ik denk dat hij opgevangen gaat worden door Karin en Mona en dat hij er wel bovenop komt. Bianca zal hij voorlopig wel blijven ontwijken, denk ik. Maar uitgekotst zal hij in ieder geval niet worden.
Grx, Maarten
quote:
op 10-21-1999 om 08:34 PM schreef CaptTripps het volgende:
Godsamme zeg....de reactie van de groep sloeg toch wel alles vanavond na de bekendmaking.- 'Wat erg meid'
- 'Lullig'
- <snif><snif>Het werd verder wel duidelijk dat Bien nix met Bart wil: ze zaten in de tuin en Bien maakte bezwaar tegen het feit dat Bart eens zou willen uitgaan in Tilburg met haar vriendinnen.
Tsja...als een meid niet wil dat jij haar vrienden ontmoet, bestaat er geen enkele vorm van 'relatie'.
Ze is natuurlijk veel te bang dat haar vriend(inn)en Bart de waarheid over haar zullen vertellen!
quote:
Dit is de mensheid ten top mijne dames en heren.
Wees er trots op deel uit te maken van een dergelijk *kuch*mooi*kuch* ras.We hebben het laatste nog niet gezien denk ik.
------------------
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim? ;-)
[Dit bericht is gewijzigd door Cosmo Kramer (Datum 21 Oktober 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |