abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205266
Donderdagavond: Ah nee niet weer Daphne op TV! Ik ben bang van wel en daarom heb ik vanaf een uur of zeven opgesloten in een isoleercel om me optimaal te kunnen oppeppen. Dit om niet gelijk uit ergenis de nieuwe tv in elkaar te beuken, wanneer ons aller Daphne de microfoon onder de neus van de zojuist weggestemde deelnemer duwt en bloedserieus durft te vragen: "Wat zal je het meeste missen?"
Deze journalistieke biafrapop kan mijn avond in een klap bederven.
Door mijn eenzame afzondering ben ik dus helemaal vergeten naar de reguliere uitzending te kijken. Wat blijkt nou, nu ik het forum bekijk. Is er al bekend gemaakt wie er weg moet. Ik had me al weer helemaal voorbereid op een oh zo flauwe opmerking van R.X.W.. Helemaal gemist dus. Tevens begrijp ik enkele sexueel-aandoenlijke acties te hebben gemist. Het moet niet erger worden.
Ik ga maar weer verder in meditatie en van Daphne een appel proberen te maken.

We zien het.........

pi_205267
De waarheid is er uit: Bart doet het niet voor zichzelf, hij doet het voor zijn vriendjes!

Overigens vond ik Sabine wel sterk vandaag. Ze heeft de enige juiste benadering gezocht: de positieve punten er uit gehaald en niet nagetrapt.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205268
Ben ik de enige die vond dat Karin, maurice en Willem een staaltje hypocricie lieten zien waar je niet goed van wordt??? Ineens een knuffel enzo (Maurice met een mega-glimlach)en goh meisje wat lullig nou. Klopt echt geen kont van toch? Steeletje
pi_205269
Maurice, get a life!! "Ik mis je nou al", "Ik heb zin om keihard te janken". Jochie, als je nog niet eens (één keer!) naar de kroeg van Sappie mag, dan zegt dat echt GENOEG!

Bart is echt zielig (en dat is dus niet negatief bedoelt!).

En Karin, die heeft dus echt een BIG problem! Die blik in d'r ogen heeft niets te maken met het feit dat er iemand vertrekt. Die loopt echt te malen over 'iets'. Ze is, behalve bij de bekendmaking van Rulfje, dus niet één keer in beeld geweest. Net als Maurice trouwens. Hoeft natuurlijk allemaal niets te betekenen, maar...

Over gesproken, die poppen in de studio bij Rulfje gezien?

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_205270
Was volgens moi wel een lekker die
onze 2 vrinden na de daad lagen te roken
mag dit wel i.v.m de brandverzekering
van ons alle geliefde BB house :0:0
Bedenk goed wat je met je
laaste Rolo doet !!!

pi_205271
MOOI! sabien is erui! woohoo!
pi_205272
pi_205273
pi_205274
pi_205275
pi_205276
pi_205277
pi_205278
pi_205279
pi_205280
Nou ja, het was ook geen oorlog in het huis... Sabine mag dan de minst populaire bewoner zijn, toch vraag ik me af of hun haat dan zo ver gaat dat ze een rondedansje om de tafel zouden maken...

Er zullen ook wel positieve momenten in het huis geweest zijn...

Willem: 'Nou, Trut!'

Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 21:04:00 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205281
reddevil, je bent niet de enige. Ik zag wel dat Karin pas naar Sabine toe kwam toen ze zag dat iedereen dat deed...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205282
Ik ben wel heel erg benieuwd wat er nu straks gaat gebeuren... Gaat Bart vrolijk achter zijn Bienie aan of is hij slim en blijft hij binnen waar hij hoogstwaarschijnlijk straks ook uitgekotst wordt?!?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 1999 @ 21:09:00 #43
862 Arcee
Look closer
pi_205283
Wat staat die Rolf Wouters er ongelofelijk ongeïnteresseerd bij, niet? Zo dood, zo kil. Het interesseert 'm allemaal geen reet lijkt 't.

Wat een verneukeratieve opening trouwens, zeg: "vanavond wordt bekend gemaakt of Bart of Sabine het huis uit moet. Over een paar minuutjes maak ik 't bekend. Laten eerst nog even kijken naar de laatste 24 uur". Paar minuutjes m'n REET! Dat duurde dus weer tot het einde van de uitzending. Maar goed, we weten het nu. Nederland is inderdaad zo dom om de boeiendste BB-er eruit te zetten. Stuk minder boeiend vanaf nu dus.

Ik was trouwens helemaal zat van dat geslijm tussen Bart en Sabine. Man, wat een klef gedoe zeg. Blij dat ze uit elkaar zijn, krijgen we straks lekker weer Ruud & co.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 1999 @ 21:09:00 #44
862 Arcee
Look closer
pi_205284
Krijg je een 'Internal Server error', post-ie 't bericht toch. Wat een gelul. Goed, deze ff ge-edit en er dit geneuzel in gezet. Klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 21 Oktober 1999).]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_205285
quote:
op 10-21-1999 om 09:09 PM schreef reddevil het volgende:
Gaat Bart vrolijk achter zijn Bienie aan of is hij slim en blijft hij binnen waar hij hoogstwaarschijnlijk straks ook uitgekotst wordt?!?

Hij zal niet vanavond meegaan, maar misschien wel later als hij haar erg mist. Maar dan is het wel een klojo! Mocht hij het huis ooit verplicht of vrijwillig mogen verlaten, hoop ik wel dat BB hem het stukje (of moet ik 'scene' zeggen) waarin Bientje verteld dat ze alleen voor in het huis een relatie met Bart heeft. Ik wil zijn kop dan nog wel eens zien.
Ik denk dat hij opgevangen gaat worden door Karin en Mona en dat hij er wel bovenop komt. Bianca zal hij voorlopig wel blijven ontwijken, denk ik. Maar uitgekotst zal hij in ieder geval niet worden.

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 oktober 1999 @ 21:17:00 #46
862 Arcee
Look closer
pi_205286
Precies, Bart wordt gewoon opgenomen door de overige BB heren. Heren onder elkaar kotsen elkaar nooit uit.
pi_205287
En dat stukje dan over die foto van Bart gisteren? Dat vond ik echt triest hoor! Maar je zag wel duidelijk dat:1) Maurice of jaloers was of op zoek naar reacties van de anderen, 2)iedereen (zijnde Maurice, Karin en Bianca) er erg hard om kon lachen en 3) dit allemaal niet echt leuk is voor Bart...als hij het zou weten.
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:21:00 #48
995 PeteRp
What a decade!
pi_205288
Ik heb het met Bart te doen, zeg. Eerst vertelt Sabje hem fijntjes dat het misschien niet zo'n goed idee is om haar vrienden in Tilburg te ontmoeten. Vervolgens is na de bekendmaking van de uitslag alleen met zichzelf en de mensen thuis bezig, terwijl onze Bart zachtjes een traan zit weg te pienken. Nou goed..Hij is in ieder geval even geholpen in bed. Wat een vertoning zeg!!!
Tell the others!
  Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 21:23:00 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205289
...en een peukie toe!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205290
quote:
op 10-21-1999 om 08:34 PM schreef CaptTripps het volgende:
Godsamme zeg....de reactie van de groep sloeg toch wel alles vanavond na de bekendmaking.

- 'Wat erg meid'
- 'Lullig'
- <snif><snif>

Het werd verder wel duidelijk dat Bien nix met Bart wil: ze zaten in de tuin en Bien maakte bezwaar tegen het feit dat Bart eens zou willen uitgaan in Tilburg met haar vriendinnen.
Tsja...als een meid niet wil dat jij haar vrienden ontmoet, bestaat er geen enkele vorm van 'relatie'.

Ze is natuurlijk veel te bang dat haar vriend(inn)en Bart de waarheid over haar zullen vertellen!

quote:

Dit is de mensheid ten top mijne dames en heren.
Wees er trots op deel uit te maken van een dergelijk *kuch*mooi*kuch* ras.

We hebben het laatste nog niet gezien denk ik.

------------------
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim? ;-)

[Dit bericht is gewijzigd door Cosmo Kramer (Datum 21 Oktober 1999).]

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')