Het beste wat er tot nu toe voorbij is gekomen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:28 schreef BVO het volgende:
Naomi en Nigel FTW.
Wederom eenschquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het beste wat er tot nu toe voorbij is gekomen.
niet zeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Die TTeen beetje TE. Vind ik niet kunnen
![]()
Eens. Ze had wel een heeeeel lelijke broek aan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:30 schreef Coastertommm het volgende:
Ik vond dat meisje met kanker wel tof, want ze stond echt zo positief in het leven!
Nou ja, om iemand door te laten om 'haar verhaal'... Als iemand lelijk zingt koop je er geen cd van, ook al heeft ze kanker overwonnen. En ik had niet echt de indruk dat ze heel overtuigd waren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Die TTeen beetje TE. Vind ik niet kunnen
![]()
Gracia is leuk!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:35 schreef MrSleep het volgende:
Volgende week doet ook Gracia mee. Die omgebouwde kerel wat de slechtste Idols-kandidate ooit is en voor de 3e keer meedoet
http://amsterdam.mokumeve(...)et-een-transseksueelquote:
quote:Laat u aan de hand van de transseksueel Gracia meevoeren over de beroemde Amsterdamse Wallen. Niemand kent de ins en outs van het Rode Licht District beter dan zij…
U kent de prachtige Gracia waarschijnlijk al van haar optredens in Idols en de X-Factor. Bewonder haar uiterlijk, haar zangtalent en haar kennis van de Wallen. Vraag haar naar haar meest recente hit "Jij" en laat u door haar bijpraten over pooiers en peeskamers.
We wandelen langs de “ramen” en langs beruchte bordelen. Gracia vertelt u sappige verhalen en neemt u mee langs de Bananenbar en het Erotisch Museum. Onderweg nemen we de tijd om een typisch Mokums kroegie op de Wallen te bezoeken, waar u onder het genot van een drankje kunt napraten met elkaar en met Gracia.
Kijken mag, aankomen niet!
Inclusief:
- 1 consumptie
Prijs:
10 - 14 personen ¤ 19,50 p.p. excl. BTW
15 - > personen ¤ 17,50 p.p. excl. BTW
Z'n voorkomen, repertoire, identiteit waren te oud he. Dat bedoelden ze.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:40 schreef Stranger het volgende:
Ik vond het heel jammer dat die Ivo niet door is, hij was positief, had een aardige stem, en als hij 'te oud' is, moet je de audities niet tot 35 jaar maken.
Die ook inderdaad ja. Hij had best een lekker geluid vond ik, en zag er ook wel goed uit. En dan laten ze Brenda bijvoorbeeld wel door, dan vind ik deze gast toch wel wat meer in huis hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:40 schreef Stranger het volgende:
Ik vond het heel jammer dat die Ivo niet door is, hij was positief, had een aardige stem, en als hij 'te oud' is, moet je de audities niet tot 35 jaar maken.
Iew nee niet zo...dichtbij.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
http://amsterdam.mokumeve(...)et-een-transseksueel
[ afbeelding ]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |