Jaaaa preciesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:06 schreef BVO het volgende:
Zo van: hij regelt de kaartjes, trakteert ons vooraf op een etentje, achteraf op een drankje, en zwaait tijdens de show steeds naar ons? En in ruil stemmen wij - volgens mij zijn wij buiten zijn familie en vrienden toch de enige - heel vaak en blijft hij er deze week tóch in. Dat klinkt best leuk idd.
Dat ik hem sprak is niet geheimzinnig, maar om nou al die persoonlijke relaties en links hier uit de doeken te doen vind ik niet nodigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ik dacht al. Ik zie allemaal berichten over gay Nigel. Vervolgens zie ik dat je hem (geheimzinnig) kent "via via". Greys die zegt dat ze jou in bescherming moet nemen. En dat je met hem uit eten bent geweest waar s_S mee zwijmelde.![]()
My dirty tabloid mind dacht even een scoop mee te maken
Wel een idee dat is voortgekomen uit een redelijk aangeschoten toestandquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ik hem sprak is niet geheimzinnig, maar om nou al die persoonlijke relaties en links hier uit de doeken te doen vind ik niet nodig. En dat eten moet je nog maar eens over lezen
. Dat was SS's idee om in ruil voor veel stemmen een VIP-avond van Nigel te mogen ontvangen
.
Als het weer zo gaat als bij de vorige editie dan mág hij dit nummer niet eens zingen. Bij de ronde Nederlands product gaat het voor zover ik weet om Engelstalige nummers van Nederlandse artiesten. Nederlandstalig komt in een latere ronde aan bod.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:40 schreef BVO het volgende:
Nigel was net bij Boulevard, weer het stralende middelpunt, naast Daphne uiteraard,
Wat zal hij zaterdag zingen? Ik vind Over van Replay zo mooi, maar das gezien zijn prive-situatie misschien net wat te pijnlijk.
Is het uit met zn vriend dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:40 schreef BVO het volgende:
Nigel was net bij Boulevard, weer het stralende middelpunt, naast Daphne uiteraard,
Wat zal hij zaterdag zingen? Ik vind Over van Replay zo mooi, maar das gezien zijn prive-situatie misschien net wat te pijnlijk.
Whehehe.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is het uit met zn vriend dan?.
Okeequote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:17 schreef BVO het volgende:
Ja he.
Nouja, dan moet jij hem maar steunen.
Het was ook vooral meer een edit om mijn stomme post van die nacht te verbergenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Okee. Alleen is hij daar misschien niet zo blij mee als hij meer van de mannen is
![]()
Maar ik ga hem vanavond iig wel steunen in de vorm van een smsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |