Ik krijg steeds meer door welk imago ik heb opgebouwd hier.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij is niks voor jou te suf hoor!
Maar Nigel is Raffa toch niet?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Die vond ik bij Raffa een beetje tegenvallen.
Nope, het is de bedoeling dat ze het nummer zo perfect mogelijk imiteren.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef Greys het volgende:
Oh wacht even, mogen ze een nummer wel 'omgooien' tot een heel andere versie?
Don't take me in de malingquote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nope, het is de bedoeling dat ze het nummer zo perfect mogelijk imiteren.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
en daar heb ik nog niet zoveel vertrouwen in.
Jou ontgaat ook niks heh?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het vertrouwen brokkelt al af zie ik.
Dat woord is natuurlijk wel heel cliché geworden, eigenlijk word ik er zelf ook gek van maar goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:01 schreef Greys het volgende:
Knallen(Sorry, kan dat woord niet meer horen
).
En Gordon had een paar uur daarvoor natuurlijk de repetities gezien he Hockeylotje, dus die wist wat er nog ging komen
Maar Nigel lijkt me een sympathiek mannetje, hoop dat ie ons positief gaat verrassen!
Bovendien zei Gordon volgens mij dat hij Nigel van hetgeen wat er die avond voorbij gekomen was het slechtste vond, dus het slechtste van die vier (?).quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:01 schreef Greys het volgende:
Knallen(Sorry, kan dat woord niet meer horen
).
En Gordon had een paar uur daarvoor natuurlijk de repetities gezien he Hockeylotje, dus die wist wat er nog ging komen
Maar Nigel lijkt me een sympathiek mannetje, hoop dat ie ons positief gaat verrassen!
Misschien iets?quote:Wist je dat: Nigel zenuwachtig kan worden als hij een camera voor z'n neus krijgt? Dan gaat hij stotteren.. dat wordt nog wat bij de live-shows!
Nee, maar dit kan wel z'n verlegen gedrag verklarenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:32 schreef Greys het volgende:
Stotteraars stotteren (vaak) niet tijdens het zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |