Da's lief van hemquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:41 schreef BVO het volgende:
Jij steunt me toch nog wel als Nigel-fan, shining? Hij gaat het morgen doen. Voor ons..
Een beetje veel dan wel. Hij is meer geschikt voor een huiskamerconcertje, kan hij nog geld opleveren ook voor Serious Request.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij is iig de knapste van de vier en heeft ook wel de beste stem. Nu nog een beetje de charme van David, de flair van JK en de humor van I-Jay and a star is born.
Nou robert, je complimenteerdsme wel weer he.quote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef raspetocha het volgende:
Ik denk meer door homo stemmend Nederland.He was bad tonight!!!!!
En als je dan bedenkt dat ie van Gordon meteen mocht vertrekken (waar ik het overigens mee eens was), dan zegt dat veel over het niveau van de andere mannelijke finalisten ... En als het er nog uit moet komen, dan vraag ik me af wanneer. Hij is een soort Richy II.quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is gewoon veruit de beste man. Het komt er nog niet uit, maar dat ie het is staat buiten enkele kijf.
Volgens mij is niks voor jou te suf hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gevaarlijk om zoiets te zeggen. Straks is het me suf.
Neuh, dat niet, maar als ik hem iets wil vragen kan ik wel zo bij hem terecht ja, dat welquote:Op woensdag 26 december 2007 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer spreek jij hem dan steeds Beev? Je kende hem eerst toch alleen viavia, maar nu is het n vriend van je ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |