Maar wat vond je ervan dat ie over je zongquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk geen DGK, maar ik ken iedereen wel, ik zap er s avonds altijd langs. Volgens mij is Nigel wel een imitatietalent ja
Ja, voelde me wel vereerd natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar wat vond je ervan dat ie over je zong?
Of ik wat anders bedoel ligt eraan wat jij bedoeltquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, voelde me wel vereerd natuurlijk. Of bedoel je wat anders
?
Oh, ik heb dat shining star niet verstaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of ik wat anders bedoel ligt eraan wat jij bedoelt.
Ik bedoelde dit: Nigel
Waar dacht jij dan dat ik op doeldequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat shining star niet verstaan. Ken de tekst van dat liedje niet echt. Maar het sloeg vast op mij, dat kan niet anders
.
Gewoon het liedje in het algemeen, you are always on my mind etc.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat ik op doelde?
jaaaaa!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:40 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat hij nog een keer unplugged iets van Brian McKnight ofzo zingen kan, dan is hij echt in z'n element.
Even benadrukken dat zijn "echte" fans niet eens in hem geloven.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:40 schreef BVO het volgende:
Laat iemand eens zijn Natasia-imitatie uit de chat videoën. Vond hem briljant.
Maar ok, verder gaat hij exit. Helaas pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |