*meldt zich aan bij de diehard Nigel fansquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:37 schreef BVO het volgende:
BVO en shiNinG_staR zijn twee van de weinige diehard fans van Nigel, that's it.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
*meldt zich aan bij de diehard Nigel fans*
Jullie staan niet alleen!
*registreert vast zijn NIGELXXNATHALIEXXCHARLENEXXNIKKI-nickname.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu zijn we al met z'n vieren. Het valt toch best mee dus
.
Oh en jammer dat je internet het niet zo goed doet Beev, want Nigel zit in de chat vanavond.
Oh my gawdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]
*registreert vast zijn NIGELXXNATHALIEXXCHARLENEXXNIKKI-nickname.
Die nickname was een grapje he, aangezien ze allemaal van die debiele namen op dat idols.nl-forum hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my gawd
Maar je gaat wel chatten met hem vanavond he!?![]()
Wat ga je roepen? Gewoon lekker hysterisch elf keer hetzelfde zeggen, dan ziet ie het vast wel
http://messages.fok.nl/compose.php?to=1quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef BVO het volgende:
Als heel IDO dat nou eens doet. Zijn al gauw een stem of 200 a 300. Daar komt het onder vaak op aan. Noemt hij FOK!, gratis reclame.. Danny, goed plan?
Ik sluit me ook bij deze fanclub aanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:32 schreef Greys het volgende:
Ik sluit me bij Tha_Erik aan!
Nigel is LIEF
Dat klinkt dan wel weer aangenaamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
Over m'n lijk.
Doodsverwensingquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef Svensational het volgende:
"You're my always shiNinG_staR" zong ie!
Nigel houdt van jullie, s_s en B.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:36 schreef Together het volgende:
Nigel maakte sms-gebaren! Zag je dat Beev?
Arubaans en nog iets. Z'n moeder is Arubaan iig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:46 schreef Torio het volgende:
is hij suri?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |