Ja, wij hebben dat vroeger ook wel eens gedaan. Dat doe ik dus sowieso nooit meer. TW heeft destijds wel de nodige aandacht gekregen doordat ze het behoorlijk ver hebben geschopt in de Grote Prijs, maar ik blijf het een kwalijk concept vinden.quote:Op maandag 5 november 2007 15:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Idem. Een "goede" band vind ik naast instrumenten skills nogal sterk afhangen van persoonlijke smaak...
1x meegedaan aan zo'n 'wedstrijd'. Werd ons van te voren verteld hoelang we mochten spelen, speelden we langer werden we gediskwalificeerd. Dus toen we daadwerkelijk aan het spelen waren en de 'presentator' agressief zat te wijzen op zijn horloge, hebben nog maar even 4 nummers doorgedaan.
Gediskwalificeerd dus en een coverband won.
uiteraard, dat lijkt me ook de meest gezonde insteek.quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah joh... we gaan voor de fun... en als we doormogen is dat mooi meegenomen
We hebben het druk zat,... 2 lopen co-schappen, 1'tje promoveert, 1'tje is projectleider... en ik ben bezig met afstuderen... het is nou niet zo dat de muziek ons brood op de plank moet gaan brengen... maar aandacht is altijd leukquote:Op maandag 5 november 2007 15:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
uiteraard, dat lijkt me ook de meest gezonde insteek.
Dat laatste is nou gelijk meestal het probleem...quote:Op maandag 5 november 2007 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Precies, het is vooral leuk voor beginnende bandjes om toch te spelen voor een goed gevulde zaal, het zijn vaak leuke optredens om mee te pikken als het nog een beetje goed georganiseerd is
Beetje jammer soms dat jaquote:Op maandag 5 november 2007 15:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat laatste is nou gelijk meestal het probleem...
Podium Enjoi was erg leuk iig. Zaal stond ook vol. Het festival zelf daarentegen.... En helemaal slecht dat niemand ons had verteld dat we in september op SkateJam moesten verschijnen. Krijgen we ineens een mailtje van "tot dan!". We hadden net zo goed elders kunnen spelen die dag...
quote:Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef Doodkapje het volgende:
Hee... Dup en ik waren aan het brainstormen over een mini-meet in Nijmegen... VASND zit ook hier in de buurt volgens mij... wie gaan er mee, dan prikken we een datum?
Proestquote:Op maandag 5 november 2007 09:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je iets tegen de matige vormen had...
[ afbeelding ]
Jeej!quote:Op maandag 5 november 2007 18:04 schreef VASND het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het nadeel van de Emerganza meuk is dat alles wat je zelf niet mee neemt soms nog wel eens heel saai/kut/ongeinteresseerd kan gaan doen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Precies, het is vooral leuk voor beginnende bandjes om toch te spelen voor een goed gevulde zaal, het zijn vaak leuke optredens om mee te pikken als het nog een beetje goed georganiseerd is
Heb ik ook heel erg!quote:Op maandag 5 november 2007 21:37 schreef Metalfreak het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat het gewoon absoluut niet wil lukken op de gitaar? Ik heb vandaag zo'n dag...En gisteren had ik net weer een goed gevoel erin...
ik vind beide knapquote:Op maandag 5 november 2007 18:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is heel gewoon. Het opvallende is echter dat ik iets van Dribbel_ heb geleerd..
.
Ik ken het. Ook valt daaronder dat je een briljant idee lijkt te hebben, maar het komt er maar niet uit. Ik ben een nummer aan het verzinnen en heb de drumtrack zo goed als geprogrammeerd (om een structuur te creëren) maar de riffjes zijn nog scheef. Blech.quote:Op maandag 5 november 2007 21:37 schreef Metalfreak het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat het gewoon absoluut niet wil lukken op de gitaar? Ik heb vandaag zo'n dag...En gisteren had ik net weer een goed gevoel erin...
Het toffe aan het feit dat iedereen tegenwoordig makkelijk dingen op kan nemen, is dat je het veel makkelijker even een weekje kan laten liggen om er weer met verse oren naar te kunnen luisterenquote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ken het. Ook valt daaronder dat je een briljant idee lijkt te hebben, maar het komt er maar niet uit. Ik ben een nummer aan het verzinnen en heb de drumtrack zo goed als geprogrammeerd (om een structuur te creëren) maar de riffjes zijn nog scheef. Blech..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |