OMGquote:Op maandag 5 november 2007 12:59 schreef ikheetmartijn het volgende:
GAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom, roep nu eens iets feministisch, doe het voor ons.quote:
Zo behandel je vrouwen toch nietquote:Op maandag 5 november 2007 13:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kom, roep nu eens iets feministisch, doe het voor ons.
Die vrouwen grijnsden wel.quote:Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Zo behandel je vrouwen toch nietIk had t iig wel geweten. Vind het idd nogal vrouw onterend
Ik zag het en dacht er idd aan, maar wou t niet zeggen omdat hier dus alleen maar mannen zitten
hahaquote:Op maandag 5 november 2007 13:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als ze het echt vrouw onterend wilden maken, hadden ze die gitaarsnoeren wel echt ingeplugd
Okee... vrouwen zijn moeilijk te begrijpen... is dit een verkapt ik-zeg-nee-maar-ik-bedoel-ja antwoord?quote:Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Zo behandel je vrouwen toch nietIk had t iig wel geweten. Vind het idd nogal vrouw onterend
Ik zag het en dacht er idd aan, maar wou t niet zeggen omdat hier dus alleen maar mannen zitten
Ze zijn goed, maar niet onneembaar. Kont schoppen!quote:Op maandag 5 november 2007 14:00 schreef Doodkapje het volgende:
Hmmzzz... hier moeten wij 16 november o.a. tegen spelen: Darling Rooster
Die muziek van Dribbel_ is goed te pruimen!quote:Op maandag 5 november 2007 12:54 schreef Doodkapje het volgende:
OMFGFOK!kers op weg naar Duits festival
quote:Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef Doodkapje het volgende:
Hee... Dup en ik waren aan het brainstormen over een mini-meet in Nijmegen... VASND zit ook hier in de buurt volgens mij... wie gaan er mee, dan prikken we een datum?
Spelen tegen andere bands....ik kan daar nog steeds niet over uit.quote:Op maandag 5 november 2007 14:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmmzzz... hier moeten wij 16 november o.a. tegen spelen: Darling Rooster
quote:Op maandag 5 november 2007 12:54 schreef Doodkapje het volgende:
OMFGFOK!kers op weg naar Duits festival
For the Power and the Glory and Mighty Sword of Ultimate Steel to slay the Evil Dragon in the Valley of the Ancient Kings of Wisdom and Magic!quote:Op maandag 5 november 2007 15:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Spelen tegen andere bands....ik kan daar nog steeds niet over uit.
Idem. Een "goede" band vind ik naast instrumenten skills nogal sterk afhangen van persoonlijke smaak...quote:Op maandag 5 november 2007 15:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is echt wel het meest ultiem domme reden zeg.quote:Op maandag 5 november 2007 15:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Idem. Een "goede" band vind ik naast instrumenten skills nogal sterk afhangen van persoonlijke smaak...
1x meegedaan aan zo'n 'wedstrijd'. Werd ons van te voren verteld hoelang we mochten spelen, speelden we langer werden we gediskwalificeerd. Dus toen we daadwerkelijk aan het spelen waren en de 'presentator' zat agressief te wijzen op zijn horloge, hebben nog maar even 4 nummers doorgedaan.
Gediskwalificeerd dus en een coverband won.
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 5 november 2007 15:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen flauwe fietsgrappen maken, he!.
Ah joh... we gaan voor de fun... en als we doormogen is dat mooi meegenomenquote:Op maandag 5 november 2007 15:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ons punt kwam wel over.quote:Op maandag 5 november 2007 15:12 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is echt wel het meest ultiem domme zeg..
Ja, wij hebben dat vroeger ook wel eens gedaan. Dat doe ik dus sowieso nooit meer. TW heeft destijds wel de nodige aandacht gekregen doordat ze het behoorlijk ver hebben geschopt in de Grote Prijs, maar ik blijf het een kwalijk concept vinden.quote:Op maandag 5 november 2007 15:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Idem. Een "goede" band vind ik naast instrumenten skills nogal sterk afhangen van persoonlijke smaak...
1x meegedaan aan zo'n 'wedstrijd'. Werd ons van te voren verteld hoelang we mochten spelen, speelden we langer werden we gediskwalificeerd. Dus toen we daadwerkelijk aan het spelen waren en de 'presentator' agressief zat te wijzen op zijn horloge, hebben nog maar even 4 nummers doorgedaan.
Gediskwalificeerd dus en een coverband won.
uiteraard, dat lijkt me ook de meest gezonde insteek.quote:Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah joh... we gaan voor de fun... en als we doormogen is dat mooi meegenomen
We hebben het druk zat,... 2 lopen co-schappen, 1'tje promoveert, 1'tje is projectleider... en ik ben bezig met afstuderen... het is nou niet zo dat de muziek ons brood op de plank moet gaan brengen... maar aandacht is altijd leukquote:Op maandag 5 november 2007 15:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
uiteraard, dat lijkt me ook de meest gezonde insteek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |