Heej, die bassiste van jullie heeft wel een mucho kinky strap zegquote:Op zondag 4 november 2007 14:34 schreef Deansensitized het volgende:
Rocken op je sokken!
Als ik niet op sokken sta wil het gewoon niet. Of in ieder geval een stuk minder![]()
quote:
Dan gaat ie maar meer/harder werkenquote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die was ook voor hem bedoeld, en hij wil hem ook wel, maar heeft er helaas het geld niet voor
Je moest eens weten,... humor is opeens weer inquote:Op zondag 4 november 2007 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
Wat een hilariteit in dit topic ineens.
Coole foto's, Dean. Kun je alleen op je sokken spelen? Daar is vast therapie voor..
Hm, ik heb ook ff wat gepruts opgenomen met mijn beperkte gitaar vaardigheden én aangedurfd om op internet te zetten..
Nou hoor ik er ook bij..
http://media.putfile.com/(...)Inquisition-of-Steel
.
Klopt, maar die kan ik niet spelen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je moest eens weten,... humor is opeens weer in
Klinkt lekker... wat jaren 80 solo's eroverheen en wat geschreeuw en het is afHoe heb je het opgenomen?
Helaas niet. Roadlash heeft gewonnen. Ze zijn ook wel goed, maar ik vind zelf dat het een geluid is dat ik al vaaaaaaaaak gehoord heb.quote:BTW: Had Elister nog gewonnen vrijdag?
...zo'n externe unit is misschien toch wel handy...quote:Op zondag 4 november 2007 18:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt, maar die kan ik niet spelen..
Een beetje hoog gegil lijkt me wel gepast..
Plug mijn gitaar in een M-Audio JamLab (usb) en neem op met Audition. Drums heb ik gemaakt in Beatcraft.
Geluiden heb ik gemaakt met GuitarRig 2.
De linker slaggitaar op basis van een Marshall JCM800 modelling en de rechter op basis van een Mesa/Boogie Rectifier (Gratifier genoemd). Lead zelfde idee, maar dan met wat reverb er op.
Bas mbv een zelf maf gecombineerd geluidje met de Gratifier om het Ashdown geluid te benaderen.
[..]
Helaas niet. Roadlash heeft gewonnen. Ze zijn ook wel goed, maar ik vind zelf dat het een geluid is dat ik al vaaaaaaaaak gehoord heb.
Die jury geeft echt het meest onvolgbare commentaar ooit. Ze kennen maar 4 termen, waaronder 'dynamiek', maar kunnen zelf niet uitleggen wat ze daar nou concreet mee bedoelen. Geldt voor alles trouwens.
Jullie veel succes iig, maar je hoeft er niet té treurig om te zijn als je niet door gaat..
Misschien handig om er bij te zetten wat er aan opvalt ? Ik heb 'm zelf een jaar of wat geleden in elkaar gedraait, ik ben nu bezig met een nieuwe site maar ik snap niet goed wat je opmerking betekent ?quote:Op zondag 4 november 2007 12:53 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.kramer-music.nl/
Die website! [ afbeelding ]
Ik denk dat 'ie 't nogal pretentieus vindt klinkenquote:Op zondag 4 november 2007 18:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Is daar iets mee of rel je maar wat ?
Afgezien van de lay-out die ontspoort, verschillende fonts en indelingen van tekst en plaatjes?quote:Op zondag 4 november 2007 18:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Misschien handig om er bij te zetten wat er aan opvalt ? Ik heb 'm zelf een jaar of wat geleden in elkaar gedraait, ik ben nu bezig met een nieuwe site maar ik snap niet goed wat je opmerking betekent ?
hmmm...vertel eens..bij mij ontspoort er niks ? Heb je soms een virus, FF ofzo ? ;-)quote:Op zondag 4 november 2007 18:37 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Afgezien van de lay-out die ontspoort, verschillende fonts en indelingen van tekst en plaatjes?
Bij mij klopt de lay-out ook niet in Firefox...quote:Op zondag 4 november 2007 18:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hmmm...vertel eens..bij mij ontspoort er niks ? Heb je soms een virus, FF ofzo ? ;-)
Ik maak de site gewoon met MS Frontpage, standaard layout eigenlijk, niks raars mee gedaan. De lettertypes kunnen wel een probleem zijn, ik gebruikte altijd 'mooie' fonts, maar die worden dus bij iedereen anders gedisplayed, dus dat geeft dan steeds weer verrasssingen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bij mij klopt de lay-out ook niet in Firefox...
Jezus wat een gitarencollectie heb je zeg![]()
Sorry ik rel maar watquote:Op zondag 4 november 2007 18:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Is daar iets mee of rel je maar wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |