abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54334721
Vorige COS [COS # 2776] Lieke: hardstikke zin in m'n halfjaardag...

Het lijkt erop dat Lieke haar 24 uur heeft aangevraagd.
Gisteravond is het helaas wederom weer uit de hand gelopen en is de SL knop inmiddels aan vervanging toe.

Def vond het nodig om op Kim te springen. Zij vond dat niet grappig waardoor Lieke een woordenwisseling met chubby Def kreeg.
Huub en Lieke waren eindelijk in gesprek met elkaar waarop de bloedhonden Nadia en Amanda hun gesprek gingen verstoren.
Uiteindelijk resulteerde dit alles in een uitspraak van Amanda dat Lieke haar geslagen heeft. Dit is schijnbaar gelogen maar Brian reageert er als vanouds compleet geschift op.
Filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=gTrwAdyT5Fg
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51141&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51142&sess=2832

Lieke lijkt het allemaal niet meer te trekken en Huub vindt het moeilijk.

De strijdbijl werd even begraven.

Hopelijk wordt dit waarheid:

met dank aan Margo37

[ Bericht 97% gewijzigd door Noek op 03-11-2007 11:15:48 ]
Go hard or go home
pi_54334738
Yeah mijn favoriete single vrouw is wakker, Lieke
pi_54334743
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:

[..]

Hoezo maak je met "ons" geen tv? Zij zijn één van ons. Misschien dat wij ook zo worden als wij een lange tijd marionetten van een stelletje prutsers van tv makers zouden zijn.
Juist het geweld levert geen tv op. Dat wordt nl niet uitgezonden en op de streams komt er een streamlock.
Je brengt het alsof Brian tv maakt omdat hij niet normaal is. Helaas is het tegengestelde waar en zien wij een hele andere Brian in de uitzendingen dan de psycho Billy die hij werkelijk is. Hij maakt geen tv, hij maakt levensgrote doofpotten.
En Wifebeater van de week nog aan de interviewer van een radioprogramma vertellen, toen hem de vraag gevraagt werd, óf \'ie dacht ergens ooit nooit aan de bak te komen, dat de TV-kijker niet alles ziet, maar de streamers wel, en dat het allemaal niet zo erg is als wat er op TV wordt uigezonden.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54334774
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Dat verhaal van Kenneth in de Zebra heb ik gemist, waar kan ik dat vinden?
In een van de vorige COSSEN, verhaal kwam van Nowlive. Het komt erop neer dat hij Cola over iemand heeft heen gegooid en zich op een geweldadige manier toegang tot de Zebra heeft verschaft, zelfs de portier was bang voor hem.

Niet te geloven.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54334797
Met een alarmpistool voor de poort schieten is ook leuke reclame voor DGK.
En dat mag toch ?
Wat zullen ze dan schrikken.
Een lawinepijl naar het huis schieten lijkt me ook wel een goed idee.
Met een beetje geluk raak je Brian.
Ik wordt er een beetje agressief van geloof ik, tja FEBO jullie doen er toch niets aan.
Slappelingen.
pi_54334821
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik heb er eigenlijk geen woorden meer voor. Alleen al door dit soort toestanden dwingt mijn geweten me weer dat ik pro Lieke moet zijn en dat ik haar geen zeurneus moet vinden omdat ze meer dan eens letterlijk klappen heeft opgevangen voor het incompetente gedrag van achter.
ik blijf lieke een zeur vinden, maar ze staat nog altijd tweede op mijn lijstje en na Huub gun ik haar het meest om de kooi te winnen.
Huub vind ik soms ook behoorlijk vervelend, maar dat verandert mijn lijstje ook niet.
Jaap is bij mij wel iets gestegen, die staat niet meer gelijk de rest onderaan maar mooi ergens in het midden
Goedemorgen :W
pi_54334846
denken jullie dat Jaap bij Huub blijft als Lieke naar huis gaat?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54334877
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Ja, dat denk ik wel. Hij heeft verder ook geen dekking en hij weet ook hoe onbetrouwbaar de rest is.
Huub is dan de beste optie. Huub wordt uiteindelijk alleen maar aantrekkelijker als dekking mocht Lieke de villa gaan verlaten. Zij hebben dan alleen elkaar nog. Eveneens heeft Jaap de populariteit nodig van Huub vanwege de internetshow.
Go hard or go home
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:19:38 #9
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54334880
quote:

Ja! En ik denk ook dat er meer actie uit hun komt als Lieke weg is.... heb namelijk het idee dat Lieke heel veel tegenhoudt.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:19:53 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54334884
Ik dacht dat dat verhaal van Kenneth zich bij de kooi afspeelde? Verkeerd begrepen dan.
Maar ik merk wel dat deze affaire niet zo makkelijk met een weekendje, gevuld met de failliete Deff Rhymez en een optredentje in een kinderdiscotheek, is weg te moffelen. Ik heb het idee dat hier ook na het weekend nog over gediscussieerd wordt. Niet dat het veel uitmaakt, ben ik bang.
Maar volgens mij laten steeds minder streamers en semi-streamers zich met een Kubatzkluitje in het riet sturen.
Maar nogmaals: dat maakt ook geen zak uit in die vrijstaat/het Vaticaan van Paus Brianitius de Eerste.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54334886
het lijkt me voor hem wel het slimste
(hij ligt er zo uit als hij huub eruit stemt)
(en hij maakt zo meer kans op de winst *die nooit komt*)
pi_54334888
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:

[..]

Hoezo maak je met "ons" geen tv? Zij zijn één van ons. Misschien dat wij ook zo worden als wij een lange tijd marionetten van een stelletje prutsers van tv makers zouden zijn.
Juist het geweld levert geen tv op. Dat wordt nl niet uitgezonden en op de streams komt er een streamlock.
Je brengt het alsof Brian tv maakt omdat hij niet normaal is. Helaas is het tegengestelde waar en zien wij een hele andere Brian in de uitzendingen dan de psycho Billy die hij werkelijk is. Hij maakt geen tv, hij maakt levensgrote doofpotten.
Dat jij je tot een van hun rekent moet jij weten.
Ik ben geen van hun, en van mij is ook geen hoekje af.
En wat met tv maken bedoelt wordt is alles, het hele concept.
Alles wat daar gebeurt, inclusief de voorbereiding op rellen die wel op op de streams maar niet op tv komen.

Moeilijk he.
Karper diem, vis van de dag
pi_54334892
quote:
Ik hoop en denk wel dat Jaap gezellig met Huub blijft spelen. Met Huub kan hij de meest lol hebben en kan ie af en toe ook nog even leuk praten. Ze hebben samen ook nog de internetshow natuurlijk.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:20:57 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54334902
quote:
Net zo lang totdat achter met een backstab-offer komt dat hij niet kan weigeren.
pi_54334903
quote:
Dat hangt ervanaf wat de FEBO wil.
Jaap is de slaaf van het programma, die doet precies wat zij willen.
Als ze zeggen dat hij op het hoofd van Amandel moet schijten, dan doet hij het.
pi_54334904
oja de internetshow is ook nog zoiets...

als lieke nou gaat,
hoe gaat het dan verder met die show?
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 11:21:30 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_54334909
Gaat het dan toch gewoon door?

10:41 - Spannende avond voor Huub en Brian!

Niet alleen voor Lieke wordt het een speciale dag. Ook Brian en Huub hebben iets om naar uit te kijken. Zij staan namelijk vanavond op het podium van de Time-Out in Gemert. Voor wie zal het publiek uitrukken en wie krijgt het publiek zover dat er massaal meegezongen wordt? Het zal vanavond allemaal blijken als de twee hun single gaan verkondigen...

Overbodige bronvermelding: VV.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54334935
Ik hoop van harte dat Lieke de eer aan zichzelf houdt en inderdaad dgk vandaag verlaat. Zij had van mij mogen winnen, maar dat zit er niet echt in. De enorme doofpot die dgk geworden is,maakt het hele concept ongeloofwaardig. Rtl zal er flink mee in zijn maag gaan zitten als Lieke vertrekt. De kijkcijfers zullen gaan dalen en ze krijgen nergens meer leuke uitjes los omdat er gelijk een emailbom op de genoemde bedrijven wordt gegooid om zich te distancieren van dgk.

Terwijl ik dit tik realiseer ik me dat het eigenlijk helemaal verloopt zoals rtl het wil, dalende kijkcijfers, afhakende streamers (dus ze kunnen gewoon doorgaan met wat ze verzinnen), dus de stekker kan er met goed fatsoen uitgetrokken worden in december.

Het is een grote oplichterij geweest.

Ik hoop dat Lieke een normaal bestaan kan opbouwen en niet teveel beschadigd is. Jaap komt er ook wel, die heeft zich de laatste maanden verre kunnen houden van opgelegde typjes als ransjaap en kotsjaap. Hij is slim genoeg om iets te vinden irl. Huub zal flink op zijn bek gaan als hij merkt dat zijn door rtl opgehemelde populariteit in het echt niets voorstelt. Hij wordt dan gewoon weer de wat kleine, met een ongelooflijk grote bek zich manifesterende tuinkabouter. Hij heeft door de hem opgelegde verhaallijnen te volgen ook niet echt een beeld geschapen van betrouwbaarheid.

Het is gewoon een zootje in die kooi.
pi_54334945

pi_54334946
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef Ziet het volgende:
het lijkt me voor hem wel het slimste
(hij ligt er zo uit als hij huub eruit stemt)
(en hij maakt zo meer kans op de winst *die nooit komt*)
Mocht Lieke nar huis gaan dan zullen Jaap en Huub wel moeten, dan hebben ze geen keus.
Ik hoop dat Lieke nog wel een poosje blijft, ik gun het echt Brian en kornuiten die overwinning niet.
Goedemorgen :W
pi_54334956
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 07:52 schreef Yollie het volgende:
Filmpje van vlak voor de streamlock:

http://www.youtube.com/watch?v=gTrwAdyT5Fg
Je ziet duidelijk in het filmpje dat Brian hardhandig is zoals altijd
En weer zien we dat Amanda de uitlokker was van het geheel....het is voortdurend dat zij de veroorzaker is van het ontstaan van agressie..elke keer is zij debet aan het onstaan ervan
Ze kon niet hebben dat Kim aandacht gaf aan Lieke....ze wil dat iedereen zich bij haar tokkieclubje aansluit en Lieke negeert...doet iemand dat niet dan wordt hij of zij hetzelfde behandeld als Lieke.

We zien weer wat voor grove fouten de FEBO maakt...geen sancties geven op wat Brian allemaal gedaan heeft deze week....streamers weten precies wat er gebeurt is

Huub zegt....de precedent is gezet deze week (doelend daarop dat de
FEBO geen enkele sanctie heeft gegeven aan Brian en fysiek geweld dus goedkeurt) dus dat wordt mooi (Een precedent is een voorval waarop men zich kan beroepen als een nieuw dergelijk geval zich voordoet om er hetzelfde gevolg aan te geven)

Ze kunnen nu niet met een sanctie komen naar wie dan ook als ze dat wat Brian heeft gedaan door de vingers zien...de fout ligt bij de FEBO

Doordat de Febo niet is opgetreden tegen het gedrag van Brian ontstaat dit....de streamers waarschuwen er voortdurend voor,die zien eerder dan achter dat die boel daar in het huis op ontploffen staat....net zoals ze waarschuwden toen Natasia het huis weer bezocht....maar er wordt niets mee gedaan....aan wie ligt het dan straks als er echt iets gebeurt?

Bij de paardenbak begon Amanda weer met knijpen zoals Lieke aangaf...als zij dan door Amanda's haren strijkt is daar niets mis mee,ze mag zich verweren....we zien allemaal dat Lieke iemand is die niet slaat,ook bovenstaand filmpje bewijst weer eens hoe zij zich inhoudt

We weten allemaal wie hier echt de smeerlappen zijn....de FEBO kan streamlocks geven zoveel als ze willen...bepaalde personen daar in het huis komen nooit meer van de negatieve naam af die ze zelf hebben
opgebouwd.

We weten allemaal wie er in donkere steegjes staan te wachten straks om Huub en Lieke te pakken of ze laten het anderen opknappen en betalen het met maffiageld waar ze meer dan genoeg van hebben blijkbaar als je weet wie hun vriendjes zijn.
Natasia staat al klaar buiten de poort

Chapeau FEBO
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 11:24:51 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_54334966
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:19 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat dat verhaal van Kenneth zich bij de kooi afspeelde? Verkeerd begrepen dan.
Maar ik merk wel dat deze affaire niet zo makkelijk met een weekendje, gevuld met de failliete Deff Rhymez en een optredentje in een kinderdiscotheek, is weg te moffelen. Ik heb het idee dat hier ook na het weekend nog over gediscussieerd wordt. Niet dat het veel uitmaakt, ben ik bang.
Maar volgens mij laten steeds minder streamers en semi-streamers zich met een Kubatzkluitje in het riet sturen.
Maar nogmaals: dat maakt ook geen zak uit in die vrijstaat/het Vaticaan van Paus Brianitius de Eerste.
Daar ben ik ook bang voor maar ik blijf net zolang zieken totdat iemand het oppikt, wie dan ook. Dit mag en kan niet vergeten worden, zijn ze nou helemaal belazerd daar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:24:56 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54334969
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:21 schreef Ziet het volgende:

als lieke nou gaat,
Amanda en/of Nadia kunnen net zo goed het camera- en productiewerk voor hun rekening nemen. Doen ze er gewoon bij, naast het schrijven van columns, het winnen van professionele contests op het gebied van haar- en nagelverzorging en het stylen van de hele rataplan, daar.
pi_54335005
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:21 schreef Ziet het volgende:

als lieke nou gaat,
Dat kan er gewoon iemand bij komen van achteren dat deden ze in de slaapkamer ook.
pi_54335006
Gisteravond heb ik de streams niet aangehad, de COSsen waren genoeg!
De liefde tussen Huub en Lieke in de villa werkt gewoonweg niet. Ik denk echt dat die twee oprecht van elkaar houden, maar om naast een relatie te hebben ook nog's een spel te spelen.. is gewoon niet te doen.
Dat Huub ten allen tijden eerder voor het spel zou kiezen dan voor de liefde, heeft hij vanaf het begin al duidelijk gemaakt.
Dat Brian eeuwig de hand boven het hoofd wordt gehouden is voor Lieke denk ik het breekpunt.
Huub's liefde voor de show maakt dat hij zich uiteindelijk wél schikt in de dingen die worden besloten... hoe moeilijk of dat soms ook is.

@Ziet: Zolang de FEBO Huub er in wil houden zal Jaap dus bij Huub blijven. Want die doet óók alles voor de show!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')