En Wifebeater van de week nog aan de interviewer van een radioprogramma vertellen, toen hem de vraag gevraagt werd, óf \'ie dacht ergens ooit nooit aan de bak te komen, dat de TV-kijker niet alles ziet, maar de streamers wel, en dat het allemaal niet zo erg is als wat er op TV wordt uigezonden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo maak je met "ons" geen tv? Zij zijn één van ons. Misschien dat wij ook zo worden als wij een lange tijd marionetten van een stelletje prutsers van tv makers zouden zijn.
Juist het geweld levert geen tv op. Dat wordt nl niet uitgezonden en op de streams komt er een streamlock.
Je brengt het alsof Brian tv maakt omdat hij niet normaal is. Helaas is het tegengestelde waar en zien wij een hele andere Brian in de uitzendingen dan de psycho Billy die hij werkelijk is. Hij maakt geen tv, hij maakt levensgrote doofpotten.
ik blijf lieke een zeur vinden, maar ze staat nog altijd tweede op mijn lijstje en na Huub gun ik haar het meest om de kooi te winnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen woorden meer voor. Alleen al door dit soort toestanden dwingt mijn geweten me weer dat ik pro Lieke moet zijn en dat ik haar geen zeurneus moet vinden omdat ze meer dan eens letterlijk klappen heeft opgevangen voor het incompetente gedrag van achter.
Ja, dat denk ik wel. Hij heeft verder ook geen dekking en hij weet ook hoe onbetrouwbaar de rest is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
denken jullie dat Jaap bij Huub blijft als Lieke naar huis gaat?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Dat jij je tot een van hun rekent moet jij weten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo maak je met "ons" geen tv? Zij zijn één van ons. Misschien dat wij ook zo worden als wij een lange tijd marionetten van een stelletje prutsers van tv makers zouden zijn.
Juist het geweld levert geen tv op. Dat wordt nl niet uitgezonden en op de streams komt er een streamlock.
Je brengt het alsof Brian tv maakt omdat hij niet normaal is. Helaas is het tegengestelde waar en zien wij een hele andere Brian in de uitzendingen dan de psycho Billy die hij werkelijk is. Hij maakt geen tv, hij maakt levensgrote doofpotten.
Ik hoop en denk wel dat Jaap gezellig met Huub blijft spelen. Met Huub kan hij de meest lol hebben en kan ie af en toe ook nog even leuk praten. Ze hebben samen ook nog de internetshow natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Net zo lang totdat achter met een backstab-offer komt dat hij niet kan weigeren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Dat hangt ervanaf wat de FEBO wil.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Mocht Lieke nar huis gaan dan zullen Jaap en Huub wel moeten, dan hebben ze geen keus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef Ziet het volgende:
het lijkt me voor hem wel het slimste
(hij ligt er zo uit als hij huub eruit stemt)
(en hij maakt zo meer kans op de winst *die nooit komt*)
Je ziet duidelijk in het filmpje dat Brian hardhandig is zoals altijdquote:Op zaterdag 3 november 2007 07:52 schreef Yollie het volgende:
Filmpje van vlak voor de streamlock:
http://www.youtube.com/watch?v=gTrwAdyT5Fg
Daar ben ik ook bang voor maar ik blijf net zolang zieken totdat iemand het oppikt, wie dan ook. Dit mag en kan niet vergeten worden, zijn ze nou helemaal belazerd daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:19 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat dat verhaal van Kenneth zich bij de kooi afspeelde? Verkeerd begrepen dan.
Maar ik merk wel dat deze affaire niet zo makkelijk met een weekendje, gevuld met de failliete Deff Rhymez en een optredentje in een kinderdiscotheek, is weg te moffelen. Ik heb het idee dat hier ook na het weekend nog over gediscussieerd wordt. Niet dat het veel uitmaakt, ben ik bang.
Maar volgens mij laten steeds minder streamers en semi-streamers zich met een Kubatzkluitje in het riet sturen.
Maar nogmaals: dat maakt ook geen zak uit in die vrijstaat/het Vaticaan van Paus Brianitius de Eerste.
Amanda en/of Nadia kunnen net zo goed het camera- en productiewerk voor hun rekening nemen. Doen ze er gewoon bij, naast het schrijven van columns, het winnen van professionele contests op het gebied van haar- en nagelverzorging en het stylen van de hele rataplan, daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:21 schreef Ziet het volgende:
oja de internetshow is ook nog zoiets...
als lieke nou gaat,
hoe gaat het dan verder met die show?
Dat kan er gewoon iemand bij komen van achteren dat deden ze in de slaapkamer ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:21 schreef Ziet het volgende:
oja de internetshow is ook nog zoiets...
als lieke nou gaat,
hoe gaat het dan verder met die show?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |