En Wifebeater van de week nog aan de interviewer van een radioprogramma vertellen, toen hem de vraag gevraagt werd, óf \'ie dacht ergens ooit nooit aan de bak te komen, dat de TV-kijker niet alles ziet, maar de streamers wel, en dat het allemaal niet zo erg is als wat er op TV wordt uigezonden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo maak je met "ons" geen tv? Zij zijn één van ons. Misschien dat wij ook zo worden als wij een lange tijd marionetten van een stelletje prutsers van tv makers zouden zijn.
Juist het geweld levert geen tv op. Dat wordt nl niet uitgezonden en op de streams komt er een streamlock.
Je brengt het alsof Brian tv maakt omdat hij niet normaal is. Helaas is het tegengestelde waar en zien wij een hele andere Brian in de uitzendingen dan de psycho Billy die hij werkelijk is. Hij maakt geen tv, hij maakt levensgrote doofpotten.
ik blijf lieke een zeur vinden, maar ze staat nog altijd tweede op mijn lijstje en na Huub gun ik haar het meest om de kooi te winnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen woorden meer voor. Alleen al door dit soort toestanden dwingt mijn geweten me weer dat ik pro Lieke moet zijn en dat ik haar geen zeurneus moet vinden omdat ze meer dan eens letterlijk klappen heeft opgevangen voor het incompetente gedrag van achter.
Ja, dat denk ik wel. Hij heeft verder ook geen dekking en hij weet ook hoe onbetrouwbaar de rest is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
denken jullie dat Jaap bij Huub blijft als Lieke naar huis gaat?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Dat jij je tot een van hun rekent moet jij weten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo maak je met "ons" geen tv? Zij zijn één van ons. Misschien dat wij ook zo worden als wij een lange tijd marionetten van een stelletje prutsers van tv makers zouden zijn.
Juist het geweld levert geen tv op. Dat wordt nl niet uitgezonden en op de streams komt er een streamlock.
Je brengt het alsof Brian tv maakt omdat hij niet normaal is. Helaas is het tegengestelde waar en zien wij een hele andere Brian in de uitzendingen dan de psycho Billy die hij werkelijk is. Hij maakt geen tv, hij maakt levensgrote doofpotten.
Ik hoop en denk wel dat Jaap gezellig met Huub blijft spelen. Met Huub kan hij de meest lol hebben en kan ie af en toe ook nog even leuk praten. Ze hebben samen ook nog de internetshow natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Net zo lang totdat achter met een backstab-offer komt dat hij niet kan weigeren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Dat hangt ervanaf wat de FEBO wil.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Mocht Lieke nar huis gaan dan zullen Jaap en Huub wel moeten, dan hebben ze geen keus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef Ziet het volgende:
het lijkt me voor hem wel het slimste
(hij ligt er zo uit als hij huub eruit stemt)
(en hij maakt zo meer kans op de winst *die nooit komt*)
Je ziet duidelijk in het filmpje dat Brian hardhandig is zoals altijdquote:Op zaterdag 3 november 2007 07:52 schreef Yollie het volgende:
Filmpje van vlak voor de streamlock:
http://www.youtube.com/watch?v=gTrwAdyT5Fg
Daar ben ik ook bang voor maar ik blijf net zolang zieken totdat iemand het oppikt, wie dan ook. Dit mag en kan niet vergeten worden, zijn ze nou helemaal belazerd daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:19 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat dat verhaal van Kenneth zich bij de kooi afspeelde? Verkeerd begrepen dan.
Maar ik merk wel dat deze affaire niet zo makkelijk met een weekendje, gevuld met de failliete Deff Rhymez en een optredentje in een kinderdiscotheek, is weg te moffelen. Ik heb het idee dat hier ook na het weekend nog over gediscussieerd wordt. Niet dat het veel uitmaakt, ben ik bang.
Maar volgens mij laten steeds minder streamers en semi-streamers zich met een Kubatzkluitje in het riet sturen.
Maar nogmaals: dat maakt ook geen zak uit in die vrijstaat/het Vaticaan van Paus Brianitius de Eerste.
Amanda en/of Nadia kunnen net zo goed het camera- en productiewerk voor hun rekening nemen. Doen ze er gewoon bij, naast het schrijven van columns, het winnen van professionele contests op het gebied van haar- en nagelverzorging en het stylen van de hele rataplan, daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:21 schreef Ziet het volgende:
oja de internetshow is ook nog zoiets...
als lieke nou gaat,
hoe gaat het dan verder met die show?
Dat kan er gewoon iemand bij komen van achteren dat deden ze in de slaapkamer ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:21 schreef Ziet het volgende:
als lieke nou gaat,
Zo is het en niet anders, ik chapeau met je mee.quote:
en niet te vergeten het verzorgen van twee paarden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda en/of Nadia kunnen net zo goed het camera- en productiewerk voor hun rekening nemen. Doen ze er gewoon bij, naast het schrijven van columns, het winnen van professionele contests op het gebied van haar- en nagelverzorging en het stylen van de hele rataplan, daar.
Nee, ik vind het vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef dl3b het volgende:
[..]
Dat jij je tot een van hun rekent moet jij weten.
Ik ben geen van hun, en van mij is ook geen hoekje af.
moeilijk he.
....quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Mocht Lieke nar huis gaan dan zullen Jaap en Huub wel moeten, dan hebben ze geen keus.
Ik hoop dat Lieke nog wel een poosje blijft, ik gun het echt Brian en kornuiten die overwinning niet.
Vlak Huub wat dat betreft niet uit. Maar alleen is het denk ik wel zo, dat áls Huub uitlokt, hem meteen een fikse sanctie staat te wachten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:30 schreef riri het volgende:
Lieke is de enige die kan zorgen dat Brian,Amanda,Nadia of Dennix de fout ingaan...zij weet als enige echt het boed onder de nagels van deze personen te halen...ze is er echt heel goed in.
Alleen al wat dat betreft zou het eeuwig zonde zijn als ze weg zou gaan.
Je hebt het begrepen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het vrij makkelijk.Ik heb daar ook geen doctoraal voor nodig.
De rellen op de streams? Welke rellen zie jij dan. Ik zien dan vnl zwembaden en struiken.
Het zijn gewoon mensen die je heel veel in de maatschappij ziet. Vind je ze werkelijk zoveel anders of meer bijzonder dan je buurman of buurvrouw?
Ik voel geen behoefte om met mijn kop op tv te gaan maar het is een utopie om te denken dat zij écht zoveel anders zijn. Mooi dat jij je niet tot hen rekent en een uitzonderingspositie hebt maar ik denk dat als je maanden op elkaars lip zit en een pop bent van incompetente programma makers je ook vanzelf wel raar gaat doen.
Ook dat vind ik niet bijzonder of uniek. Als experiment is dit juist conform alle verwachtingen.
Het is toch pas half 12. Ze gingen gisteren ook pas om half 5 slapen. De dag is voor Huub nog lang genoeg met dat optreden vanavond.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef Dreamboy het volgende:
Beetje zwak van Huub dat hij er nu ook niet uit gaat dat zal ik nou wel doen.
Straks moet Lieke hem meschien nog wel roepen.
Het bezoek komt om 14.00
Zo jammer dat Huub vaak gehoor geeft aan de febo.Hij was zo kwaad op Amanda en Brian donderdagavond en heeft daar verder weinig mee gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vlak Huub wat dat betreft niet uit. Maar alleen is het denk ik wel zo, dat áls Huub uitlokt, hem meteen een fikse sanctie staat te wachten.
Wat een gezeur. Lieke heeft tijd nodig om zich op te tutten enzo. Huub springt onder de douche en klaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef Dreamboy het volgende:
Beetje zwak van Huub dat hij er nu ook niet uit gaat dat zal ik nou wel doen.
Straks moet Lieke hem meschien nog wel roepen.
Het bezoek komt om 14.00
Dat was Huub zijn schuld dat ze pas zo laat gingen slapen hij bleef maar door zeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:35 schreef SIRA het volgende:
[..]
Het is toch pas half 12. Ze gingen gisteren ook pas om half 5 slapen. De dag is voor Huub nog lang genoeg met dat optreden vanavond.
Lawinepijl?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:14 schreef neehe het volgende:
Met een alarmpistool voor de poort schieten is ook leuke reclame voor DGK.
En dat mag toch ?
Wat zullen ze dan schrikken.
Een lawinepijl naar het huis schieten lijkt me ook wel een goed idee.
Met een beetje geluk raak je Brian.
Ik wordt er een beetje agressief van geloof ik, tja FEBO jullie doen er toch niets aan.
Slappelingen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Gisteravond heb ik de streams niet aangehad, de COSsen waren genoeg!
De liefde tussen Huub en Lieke in de villa werkt gewoonweg niet. Ik denk echt dat die twee oprecht van elkaar houden, maar om naast een relatie te hebben ook nog's een spel te spelen.. is gewoon niet te doen.
Dat Huub ten allen tijden eerder voor het spel zou kiezen dan voor de liefde, heeft hij vanaf het begin al duidelijk gemaakt.
Dat Brian eeuwig de hand boven het hoofd wordt gehouden is voor Lieke denk ik het breekpunt.
Huub's liefde voor de show maakt dat hij zich uiteindelijk wél schikt in de dingen die worden besloten... hoe moeilijk of dat soms ook is.
@Ziet: Zolang de FEBO Huub er in wil houden zal Jaap dus bij Huub blijven. Want die doet óók alles voor de show!
Jammer, maar ook wel begrijpelijk. Huub weet inmiddels hoe krom het werkt daar en met zijn winnaarsmentaliteit gaat hij voorbij aan wat 'hoort' en gaat hij mee met achter. Omdat hij waarschijnlijk ook wel weet dat het alternatief tegenwerking en uiteindelijk wegwerking is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:36 schreef kybe het volgende:
Zo jammer dat Huub vaak gehoor geeft aan de febo.Hij was zo kwaad op Amanda en Brian donderdagavond en heeft daar verder weinig mee gedaan.
Zou me niks verbazen als hij in dienst is van de FEBO.quote:
Lieke heeft gisteren duidelijk aangeven dat ze het zat is dat ze steeds voor Amanda weg moet lopen van de febo. Die aktie gisteren tegen Brian en Amanda kwam uit recht uit haar hart. Zelf vind ik het zeer frustrerend dat die twee constant beschermd worden. Zelfs een boete voor het gebruik van excessief geweld van afgelopen week bleef uit. De exit van Lieke komt uit frustratie. En is een 'mooie' afleiding voor die exit van Brian. Maar als iemand nog weet wat we daar aan te kunnen doen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:30 schreef riri het volgende:
[..]
....
Lieke is de enige die kan zorgen dat Brian,Amanda,Nadia of Dennix de fout ingaan...zij weet als enige echt het boed onder de nagels van deze personen te halen...ze is er echt heel goed in.
In mijn ogen niet meer begrijpelijk,voor mij zou Huub alleen nog maar meer een winnaar zijn als hij de febo wat meer zou tegenwerken of gewoon de poort uitloopt.Ik zou die gezichten van het hokje dan wel eens willen zien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer, maar ook wel begrijpelijk. Huub weet inmiddels hoe krom het werkt daar en met zijn winnaarsmentaliteit gaat hij voorbij aan wat 'hoort' en gaat hij mee met achter. Omdat hij waarschijnlijk ook wel weet dat het alternatief tegenwerking en uiteindelijk wegwerking is.
Speculeer ik.
Ja, dat heb ik ook gehoord. Schijnt bij de paardenbak gebeurd te zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:32 schreef kybe het volgende:
Ik las op Vol dat Lieke tegen Huub zei dat zij een klap kreeg van een de tokkies waar de beveiliging bijstond.
Heeft iemand dat hier ook gehoord?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:30 schreef riri het volgende:
[..]
....
Vannacht kregen we een SL boven bij Lieke en Huub tot 2 keer toe.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja daar heb je denk ik wel gelijk in
Zo even een kratje bier en chips halen en het feest kan hier beginnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef avonne het volgende:
En wie vieren er feest morgen?
Het frustreert mij mateloos dat een eventuele exit van Lieke Brian en AManda dat waarschijnlijk op hun conto bijschrijven. Zij zullen een overwinningsfeestje vieren en proberen Huub daar gek mee te maken. Ik denk dat het sowieso niet uitmaakt of Lieke wel of net blijft het spel de komende week superhard gespeeld wordt. Dat de febo dat het liefst ziet gebeuren zonder Lieke omdat ze gewoon te sterk is voor Amanda is meer dan duidelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat was Huub zijn schuld dat ze pas zo laat gingen slapen hij bleef maar door zeuren.
Ik moet wel zeggen dat ik er blij mee was,want Lieke zei nu dingen die wel goed waren om te horen.
Oh ik dacht dat het gisteravond gebeurde maar het gaat dus over het paardenbakgedoe?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord. Schijnt bij de paardenbak gebeurd te zijn.
ik denk er eigenlijk precies overquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
[..]
ik blijf lieke een zeur vinden, maar ze staat nog altijd tweede op mijn lijstje en na Huub gun ik haar het meest om de kooi te winnen.
Huub vind ik soms ook behoorlijk vervelend, maar dat verandert mijn lijstje ook niet.
Jaap is bij mij wel iets gestegen, die staat niet meer gelijk de rest onderaan maar mooi ergens in het midden
In het verleden gaf Huub ook een keer toe dat hij Natanael geschopt had nog geen uur later zat hij al in de autoquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:49 schreef kybe het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het gisteravond gebeurde maar het gaat dus over het paardenbakgedoe?
Yep, heeft ze vannacht gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Nostalgist het volgende:
Maarruh , heeft ze nu haar 24 uur officieel aangevraagd ?
Zonder dat lijkt met het me onwaarschijnlijk dat ze de kooi gaat verlaten.....
Dat klopt niet, hij schopte Natanael 's nachts en de avond daarop vertrokken ze beide.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
In het verleden gaf Huub ook een keer toe dat hij Natanael geschopt had nog geen uur later zat hij al in de auto
Eigenlijk is het in de kooi een goede traditie dat men ergens aan begint en dat dit dan abrupt stopt, zo ook deze internetshow, het promoten van de cd, de kalender etcquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:21 schreef Ziet het volgende:
als lieke nou gaat,
Ze deed het vannacht Huub praate maar door ze was het zo zat ze zei ik ga naar huis ze liep naar de foon en vroeg het aan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Nostalgist het volgende:
Maarruh , heeft ze nu haar 24 uur officieel aangevraagd ?
Zonder dat lijkt met het me onwaarschijnlijk dat ze de kooi gaat verlaten.....
Precies, dus nog een gemiste kans van de FEBO om the holy Kubatz eruit te flikkeren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
In het verleden gaf Huub ook een keer toe dat hij Natanael geschopt had nog geen uur later zat hij al in de auto
Dat is niet waar. Nathanael moest vertrekken. In een achteraf hoekje vertelde Huub aan Brian dat hij Nathanael ook geschopt had. Niet veel later kwam er een brief en moest ook Huub vertrekken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat klopt niet, hij schopte Natanael 's nachts en de avond daarop vertrokken ze beide.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef neehe het volgende:
Als Lieke doorgaat zoals gisteren avond dan is ze niet meer te verslaan.
Ze kan dan iedereen gek maken.
Van mij mag ze blijven, en werkt ze iedereen er 1 voor 1 uit.
De finale moet wel een beetje spannend blijven dat kan niet met en Dennis, Nadia etc dus kiezen ze voor Brian en Huub. Uiteindelijk zal er gerechtegheid zijn met de overwinning van Huub.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Precies, dus nog een gemiste kans van de FEBO om the holy Kubatz eruit te flikkeren.![]()
ja toen waren ze nog consequentquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Nathanael moest vertrekken. In een achteraf hoekje vertelde Huub aan Brian dat hij Nathanael ook geschopt had. Niet veel later kwam er een brief en moest ook Huub vertrekken.
Dat zeg ik toch ook in mijn post. Dat ze beide moesten vertrekken op dezelfde avond? Het klopte niet dat Natanael direct na de vechtpartij weg moest, hij is nog zeker een dag gebleven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Nathanael moest vertrekken. In een achteraf hoekje vertelde Huub aan Brian dat hij Nathanael ook geschopt had. Niet veel later kwam er een brief en moest ook Huub vertrekken.
Maar als er daadwerkelijk beveiliging heeft bijgestaan en Dennis bevestigde min of meer ook dat hij het heeft gezien,is het toch te gek voor woorden dat die febo er niets mee kan omdat het niet op camera staat?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook blijven en ik hoop dat die tokkies helemaal matteklap van haar worden!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef neehe het volgende:
Precies. Ze wordt geslagen, geschopt, aangerand. Mag allemaal zonder boetes of exits (die het eigenlijk waard zijn). Ondertussen wordt er wel van haar verlangd dat ze zich beheerst tov Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:00 schreef carpediem23 het volgende:
Trouwens, Niet Lieke heeft zichzelf daar gek gemaakt maar juist de Febo. Door de ongestrafte aanranding, het werk van Brr en Natasia en de afgelopen week. Dat is toch bizar dat de regels duidelijk worden gebroken en Lieke daar de dupe van is, zij moet er maar mee handelen en de anderen gaan ongestraft lekker door.
Dit heb ik ook gehoord ja! Dus WAT NOU! "Het is niet gezien" (wat Lieke zei over wat de FEBO steeds zegt)quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:32 schreef kybe het volgende:
Ik las op Vol dat Lieke tegen Huub zei dat zij een klap kreeg van een de tokkies waar de beveiliging bijstond.
Heeft iemand dat hier ook gehoord?
Mocht ze vandaag of morgen gaan dan zou ik ook volledig uit de school klappen. Niet leuk en aardig op de bank afscheid nemen, Maar alles open gooien wat achter doet, amanda een tik geven en Brian een knietje. Dan zal ik het programma ook geen beelden gunnen dat ze uit kunnen zenden op tv. Gewoon meteen weg lopen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Precies. Ze wordt geslagen, geschopt, aangerand. Mag allemaal zonder boetes of exits (die het eigenlijk waard zijn). Ondertussen wordt er wel van haar verlangd dat ze zich beheerst tov Brian en Amanda.
Zelf wordt ze bestraft vanwege het gebruiken van een oogpotlood van een van de dames.
Brian en Amanda krijgen van alles in hun schoot geworpen qua uitjes, kleding enz. Lieke heeft heel lang moeten wachten voordat ze ook maar iets kreeg.
Ik zou daar ook niet mee kunnen leven hoor![]()
Brian, Amanda en Natasia zijn echt de enige niet in Nederland die connecties hebben in het criminele circuit. Heeft John de Mol zich wel eens afgevraagd of er ook streamers zijn met connecties?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:03 schreef DrsH het volgende:
John de Mol schijt peulen voor de connecties die de families van Brian en Amanda hebben met het criminele circuit in Amsterdam. Hij kijkt dus wel drie keer uit voordat hij Amanda of Brian aanpakt. Stel je voor dat zijn zoontje, zusje of misschien hijzelf in de klauwen van deze Camorra terecht komen dan ben je je leven niet meer zeker. Het valt mij ook iedere keer weer op dat er veel bezoekers in DGK komen waarvoor ik mijn hand niet in het vuur zou durven steken v.w.b. hun connecties met de Amsterdamse onderwereld denk daarbij b.v. aan MF,HH e.v.a.![]()
![]()
![]()
![]()
Het was toch overduidelijk volgens jullie dat ze eruit moet? Snap dan niet waarom de FEBO haar nog probeert om te praten om te blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:08 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zien we niet ze zijn zeker Lieke weer aan het ompraten om te blijven.
Dat is ook de reden waarom Lieke Amanda en Brian niet mag aanpakken. Naar mijn inziens zijn dat Liekes frustraties.... dat er zo goed als geen sancties volgen voor die twee. Maar ik vind ook dat wannneer Lieek van uit haar hart die tweee wil aanpakken ze dar gewoon moet doen. Doet ze dat niet dan heeft ze zich net zo goed laten manipuleren door de febo. In mijn ogen legt ze dan ook weer de schuld bij iemand anders neer.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef neehe het volgende:
Die heeft ze nog helemaal niet aangevraagd...ze denkt erover...dat is wel even heel iets andersquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:11 schreef noekje het volgende:
Wat is het ook allemaal weer net toevallig. Lieke heeft een tijd geleden al geschreven dat ze vandaag naar huis toe zou gaan. Gisteren is ze lang naar achteren geweest. Toevallig dat ze ook vannacht haar 24u heeft aangevraagd. Zij wist ten tijde van de brief nog niet dat de relatie uit zou gaan, of dat Huub opeens zo star zou doen deze week.
Ze heeft hem wel aangevraagd!quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:14 schreef riri het volgende:
[..]
Die heeft ze nog helemaal niet aangevraagd...ze denkt erover...dat is wel even heel iets anders
Daar zit ik stiekum ook op te hopenquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:10 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Mocht ze vandaag of morgen gaan dan zou ik ook volledig uit de school klappen. Niet leuk en aardig op de bank afscheid nemen, Maar alles open gooien wat achter doet, amanda een tik geven en Brian een knietje. Dan zal ik het programma ook geen beelden gunnen dat ze uit kunnen zenden op tv. Gewoon meteen weg lopen.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:01 schreef wie.. het volgende:
[..]
De finale moet wel een beetje spannend blijven dat kan niet met en Dennis, Nadia etc dus kiezen ze voor Brian en Huub. Uiteindelijk zal er gerechtegheid zijn met de overwinning van Huub.
Allhoewel dat ook niet hellemaal eerlijk is maargoed alles beter dan een overwinning van Brian.
Die heeft zij wel aangevraagd was niet te zien maar wel te horen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:14 schreef riri het volgende:
[..]
Die heeft ze nog helemaal niet aangevraagd...ze denkt erover...dat is wel even heel iets anders
Dat is Natasia stijlquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:10 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Mocht ze vandaag of morgen gaan dan zou ik ook volledig uit de school klappen. Niet leuk en aardig op de bank afscheid nemen, Maar alles open gooien wat achter doet, amanda een tik geven en Brian een knietje. Dan zal ik het programma ook geen beelden gunnen dat ze uit kunnen zenden op tv. Gewoon meteen weg lopen.
Als ze stop met constant de strijd aangaan met Huub vind ik prima dat ze blijft. het is voornamelijk dat geneuzel waarom ze wat mij betreft mag vertrekken. Daarnaast vind ik haar erg gevaarlijk in het bonden met Jaap.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:04 schreef riri het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gTrwAdyT5Fg
In dit filmpje vind ik ook heel duidelijk te zien hoe goed Lieke en Huub kunnen samenwerken op het moment suprême...daar zijn ze goed in
Dat Lieke zich niet meer inhoud is alleen maar goed...ze weet perfekt uit te dagen...Brian kan zich bijna niet rustig houden...dat tokkieclubje wordt er erg onrustig van
Het niet uitdelen van sancties richting Brian van de Febo was volgens mij de druppel die Lieke nodig had,ze ging er in eerste instantie alleen verkeerd mee om en kroop in zichzelf..bij het voorval hierboven is haar hopelijk duidelijk geworden dat ze het moet gebruiken om richting dat tokkieclubje in te zetten
GO Lieke GO....je kan het echt...laat het ons zien hoe je dat tokkieclubje er één voor één uitwerkt
Een Finale Huub Jaap kan ook spannend zijn en nog geloofwaardiger ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:01 schreef wie.. het volgende:
[..]
De finale moet wel een beetje spannend blijven dat kan niet met en Dennis, Nadia etc dus kiezen ze voor Brian en Huub. Uiteindelijk zal er gerechtegheid zijn met de overwinning van Huub.
Allhoewel dat ook niet hellemaal eerlijk is maargoed alles beter dan een overwinning van Brian.
Binnenkort begint de POPO weer te lopen ze zullen Lieke dus nog wel even daar willen houden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het was toch overduidelijk volgens jullie dat ze eruit moet? Snap dan niet waarom de FEBO haar nog probeert om te praten om te blijven.
De febo zal haar niet ompraten... die zijn allang blij dat ze van d'r af zijn. Lieke moet zelf de keuze maken. Overigens vind ik Huub en Lieek veel te passiefg tegen Brian en Amanda.... dit wordt dan wel tegengehouden door de febo.... maar als ze er echt voor zou gaan dan verdient ze het respekt wat ze graag wil. Maar helaas ook zij laat zich manipuleren door de febo. Zij is ook vaak iemand die een plan wl uitstellen tot morgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het was toch overduidelijk volgens jullie dat ze eruit moet? Snap dan niet waarom de FEBO haar nog probeert om te praten om te blijven.
Sms'en tot er 4 over zijn dan komen de oud bewoners terug om de winnar aan te wiijzen zal wel ong zo gaan neem ik aan ik zie geen andere mogelijkheid..quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
lijkt me sterk met nog maar 6 weken DGK...
als ze in een jaar tijd pas 3 mensen eruit kunnen krigen,
hoe moeten ze er nu dan in zo'n korte tijd 5 mensen uit gaan werken dan?
Dan zou ik me als bewoner helemaal genaaid voelen. Sommige zitten er dan al langer dan een jaar in, en dan zal de kijker beslissen dat je weg moet? Amanda is dan sowieso al kansloos, die heeft nog niet hoger dan 6% gehaald in de pp volgens mij. Maar het zal me niet verbazen als het wel zo zal gaan, sta nergens meer van te kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:28 schreef wie.. het volgende:
[..]
Sms'en tot er 4 over zijn dan komen de oud bewoners terug om de winnar aan te wiijzen zal wel ong zo gaan neem ik aan ik zie geen andere mogelijkheid..
quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:32 schreef ericahysterica het volgende:
is fok bij jullie ineens ook zo traag?
Ik heb nog een leuke ava voor je, misschien geen gek idee als iedereen die gaat gebruiken voorlopig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:25 schreef petraa het volgende:
Ik wacht nog steeds op de EXIT van Brian!
(Afpersingszaken)quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:03 schreef DrsH het volgende:
John de Mol schijt peulen voor de connecties die de families
van Brian en Amanda hebben met het criminele circuit in Amsterdam.
Hij kijkt dus wel drie keer uit voordat hij Amanda of Brian aanpakt.
Bij dezequote:Op zaterdag 3 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke ava voor je, misschien geen gek idee als iedereen die gaat gebruiken voorlopig.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke ava voor je, misschien geen gek idee als iedereen die gaat gebruiken voorlopig.![]()
Ik heb inmiddels ook een bewegende,quote:
De bewoners weten wel beter ze hebben dacht ik en contract getekent waarin staat dat de regels ten alle tijden verandert kunnen worden ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dan zou ik me als bewoner helemaal genaaid voelen. Sommige zitten er dan al langer dan een jaar in, en dan zal de kijker beslissen dat je weg moet? Amanda is dan sowieso al kansloos, die heeft nog niet hoger dan 6% gehaald in de pp volgens mij. Maar het zal me niet verbazen als het wel zo zal gaan, sta nergens meer van te kijken
Checkquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een bewegende,![]()
De zogenaamde wurgcontractenquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:59 schreef wie.. het volgende:
[..]
De bewoners weten wel beter ze hebben dacht ik en contract getekent waarin staat dat de regels ten alle tijden verandert kunnen worden ?
Ook wat fysiek geweld betreft staat niet in het regelboek dat je eruit moet![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exi
Brian Exit!
t!
![]()
Brian Exit!
![]()
Ik ga er vanmiddag eens lekker voor zitten; ik verwacht:Lieke die opstapt na 10 minuten bezoek. Amanda ziek op bed met een kater. Huub in tranen. Jaap die de hele dag staat te grijnzen. brian woelend door zijn haar. EXIT! Nadia die Huub troost. Dennis die de hele dag kweelt never "nooit meer zal ik jou laten gaan" van Replay.
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
ik doe mee...quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
14.00 uur (FOK duurt een minuut om te verversen)quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:18 schreef Ziet het volgende:
hoelaat komt liekes bezoek?
natasia?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:28 schreef wie.. het volgende:
[..]
Sms'en tot er 4 over zijn dan komen de oud bewoners terug om de winnar aan te wiijzen zal wel ong zo gaan neem ik aan ik zie geen andere mogelijkheid..
quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nicolaas gaat hem ook niet worden en er zijn er denk ik nog wel een paar die daar niet aan mee zullen werken.quote:
Dat wel jah......dat is dan weer minder.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef riri het volgende:
Wat zal Natasia blij zijn als Lieke opgeeft....
Jup, Johan/iteejer zat in de auto naar z'n werk ( sommige IT-ers werken ook soms zaterdagquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:22 schreef ericahysterica het volgende:
fok doet het weer.............
test
Ja,ik zit ook met een dubbel gevoel.Aan de ene kant zou ik het prachtig van Lieke vinden als zij met opgeheven hoofd opstapt,aan de andere kant gun ik het die febo en die tokkies niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef riri het volgende:
nou wat mij betreft net zo lang totdat hij daadwerkelijk EXIT is!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:25 schreef DrsH het volgende:
Ach ja het is even wennen om de user te moeten lezen maar deze avatar is een leuke protestactie voor in ieder geval vandaag
Tuuk wel, klik, bewerk, klaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:27 schreef tipsch het volgende:
Mogge fokkerts. Ik kab m'n profiel niet bewerken om ook zo'n mooi EXIT Brian shirtje aan te trekken.
waarom niet? (ik kon ook mijn profiel wijzigen eerst niet vinden)quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:27 schreef tipsch het volgende:
Mogge fokkerts. Ik kab m'n profiel niet bewerken om ook zo'n mooi EXIT Brian shirtje aan te trekken.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de boel opblaast (of Huub). Stopt het programma per direct, so be it. ZO is er toch ook geen ruk meer aan om naar te kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja,ik zit ook met een dubbel gevoel.Aan de ene kant zou ik het prachtig van Lieke vinden als zij met opgeheven hoofd opstapt,aan de andere kant gun ik het die febo en die tokkies niet.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:27 schreef tipsch het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile>>>webicon, klaarquote:
Eigenlijk vind ik niet dat Lieke het opgeeft. Zij heeft geen zin meer in zo'n oneerlijke strijd die toch niet te winnen valt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef riri het volgende:
Zat er vanmorgen aan te denken dat het wel een goed idee zou zijn om allemaal deze usericon te gebruikenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:25 schreef DrsH het volgende:
Ach ja het is even wennen om de user te moeten lezen maar deze avatar is een leuke protestactie voor in ieder geval vandaag
Ik heb dat ook altijd gekund, maar volgens mij is er een knop bovenin verdwenen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarom niet? (ik kon ook mijn profiel wijzigen eerst niet vinden)
Je kan dit hele probleem wel wat breder trekken door het te vergelijken met onze zogenaamde probleemwijken. Daar kunnen ook wel wat mensen naar ''huis''. Maar dat gaat jammer genoeg niet gebeuren. Oftewel DGK is een mooie weerspiegeling van onze fijne multiculturele samenleving. Als dat de bedoeling is van de FEBO dan doen ze hun werk echt heel erg goed, gewoon lekker meten met 2 maten, net als in het echte leven. Heerlijk ...Ik seg ikhouwerfanquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:16 schreef ericahysterica het volgende:
Dit kwam ik tegen op VOL:
domi
Posts: 2643 domi - zaterdag 3 november 2007 @ 12:34 een fantastische brief van ene bonny op nowlive
Weet je wat ik erg vind?
Ik had een heel verhaal getikt en dat is nu weg ... maar goed ik probeer het nog een keer
Brian ik vind het een walgelijk hypocriet ventje met hele nare trekjes.
De vent denkt dat hij zo heilig is samen met zijn vriendin. Geen enkel moment laat hij onbenut om zichzelf de hoogte in te prijzen ten koste van de anderen in het huis.
Nee brian is zo goed bezig maar de lijst wordt wel steeds langer en langer:
- Stefan in het gezicht spugen en de ergste ziektes toewensen. En zijn bezittingen in het water gooien. Maar brian dat komt omdat die stinksigaretten je gek maken he?
- Nena voor k. hoer uitmaken en als ze wegloopt een glas met wijn tegen haar rug gooien . Maar brian daar kon je niets aan doen he?
- Ilona haar beautycase weggooien en voor een vermogen aan spullen stuk daardoor. Maar brian ze vroeg er wel om he met haar gedrag. Dat zal ze leren!
- Je was de eerste die met stelen begon Eerst cp's en het diepte punt vond ik wel dat je een cadeau van sylvia achterover drukte om te kijken wat erin zat. Maar brian je kon niet anders he want je wilde weten of er spelinfo in zat...
- De helm van Sylvia kon je niet heel laten, de koffer van huub moest over het hek gegooid worden... maar ze zijn allemaal tegen jou he dus je kon niet anders...
- Je was de eerste die met fisiek geweld begon en de toon neerzette.. Kopstoten, een stoel onder iemand vandaan trekken you name it en je kan ja knikken. Maar brian ook daar kon je niet anders in he want je werd uitgelokt toch?
- Je hebt je vriendin in bed uitgehold zelfs op het moment dat ze aangaf dat het zeer deed.(bleek ontsteking te zijn) Tja.... een man moet zijn gevoelens kwijt kunnen.
- Je sloeg je vriendin( volgens anderen duwde je) zo hard dat ze dubbel sloeg en je moest diezelfde avond in een hotel overnachten ter bescherming. Maar brian je kon niet anders he? Je vond je meid in bed met een ander.
- Je liet je vriendin zeggen dat ze tegen haar zin in met huub in een bed handelingen had gedaan want je kon het niet verkroppen dat het gebeurt was. Je vriendin zelfs verklaren dat het zo was terwijl we toch echt gezien hebben hoe fijn en gewillig ze was.
Helaas kon je haar niet overtuigen dat het slaan nooit gebeurd was want ze verklaarde tot drie keer toe je hebt me geslagen. Gelukkig is het wel allemaal te begrijpen waarom he brian.
- Je hebt je mond vol van de goedendoelen maar op het moment dat er een beroep op je gedaan wordt je snor wat langer te laten staan tegen kanker hou je dat precies drie dagen vol.
- Je gooit bewust en met kwade bedoelingen het adres van Cora over de streams maar ook dat praat je goed en ligt aan anderen.
- Je slaat Lieke maar dat heeft nooit plaatsgevonden want we hebben het niet gezien.
- Je knijpt regelmatig ,bent enorm geniepig in het pijnigen van anderen als we de bewoners mogen geloven maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
- Je kon laatst je handen weer niet thuis houden bij Lieke
- Je gooit , echt gooit, je vriendin onder de douche en ben zo hardhandig met haar dat ze helemaal doorflipt! Maar je deed het om haar te beschermen he brian want eigenlijk was het huub die het uitlokte toch? Je vriendin heeft er een bult op haar hoofd aan over een een gebit wat los zit maar dat is allemaal haar eigen schuld he want ze was zoooo dronken.
- ja ken glas gooien en door een glazen deur lopen zonder enige gevolgen.... hoe geloofwaardig is dit zooitje nog te noemen!
Maar het ergste vind ik nog dat je echt oprecht denkt dat je leert van alles wat je hebt gedaan in de kooi en dat je als enige in de kooi goed bezig bent.Dat is je pas echt kwalijk te nemen dat alles maar werkelijk alles wat je flikt altijd iemand anders zijn of haar schuld is. Dat maakt jou heel gevaarlijk ventje.
Want tenslotte...
O brian alles wat je doet doe je zo goed toch?
Winnaar van de kooi, lievelingetje van de regie.
Gatverdamme.....
(Bewerkt door bonny41 op 03-11 om 12:25)Top
Dat zou ik zo leuk vinden ,Huub en Lieke die zonder wat te zeggen gewoon die poort uitlopen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de boel opblaast (of Huub). Stopt het programma per direct, so be it. ZO is er toch ook geen ruk meer aan om naar te kijken![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit
Brian Exit!
t!
![]()
Brian Exit!
![]()
als je bovenin over het grijs/witte vlak met je muis gaat zie je rode lettertjes opdoemen. Dan kom je "mijn profiel"tegenquote:
- klik rechts op de avatar en kies eigenschappen / propertiesquote:
Ik heb ooh een beetje een gekke layout, maar de knop is haast doorzichtig, rechts bovenin, in heeeeel licht grijs!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd gekund, maar volgens mij is er een knop bovenin verdwenen.
Huh?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd gekund, maar volgens mij is er een knop bovenin verdwenen.
De witte lettertjes zijn bijna niet te zien,even met je muis er over heen gaan lichten ze vanzelf op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook de strijd tussen de 2 milieus..........quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Je kan dit hele probleem wel wat breder trekken door het te vergelijken met onze zogenaamde probleemwijken. Daar kunnen ook wel wat mensen naar ''huis''. Maar dat gaat jammer genoeg niet gebeuren. Oftewel DGK is een mooie weerspiegeling van onze fijne multiculturele samenleving. Als dat de bedoeling is van de FEBO dan doen ze hun werk echt heel erg goed, gewoon lekker meten met 2 maten, net als in het echte leven. Heerlijk ...Ik seg ikhouwerfan![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft jou lettertype bijna dezelfde kleur als je achtergrond?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:27 schreef tipsch het volgende:
het komt denk ik omdat je net als ik de oude lay out nog hebt die zilverenquote:
Hebbes, dank uquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft jou lettertype bijna dezelfde kleur als je achtergrond?
Klik dan eens HIER
Pssttt, da's de stilstaande, je kunt beter deze gebruiken http://i.fok.nl/usericons/135305/313.gifquote:
Is Brian al vertrokken? Ik sluit me aan bij Tipsch en wacht....en wacht.....en wacht....quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:00 schreef carpediem23 het volgende:
Trouwens, Niet Lieke heeft zichzelf daar gek gemaakt maar juist de Febo. Door de ongestrafte aanranding, het werk van Brr en Natasia en de afgelopen week. Dat is toch bizar dat de regels duidelijk worden gebroken en Lieke daar de dupe van is, zij moet er maar mee handelen en de anderen gaan ongestraft lekker door.
Voor het eerst in 4 jaar FOK! ook maar een Icon genomen. Goede actie!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
- klik rechts op de avatar en kies eigenschappen / properties
- kopier de URL
- Klik op profiel wijzigen boven in het menu
- plak URL in het avatar veld.
- vul je password in en save
Klaar![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit
Brian Exit!
t!
![]()
Brian Exit!
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile>>>webicon, klaar
Je hebt de verkeerde, kopieer en plak de url van bv Erika's plaatje eens?quote:
denk dat onze tas na een paar weken stinkend jaloers is op liekequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef riri het volgende:
Wrom gebruik je die eik nog?!quote:
AVATAR BEWEEGT NIET?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:22 schreef miraculeus het volgende:
[..]
![]()
maar waarom beweegt de mijne niet?
Netjesquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:37 schreef Varen het volgende:
effe kijken of mijn plaatje het doet
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Pssttt, da's de stilstaande, je kunt beter deze gebruiken http://i.fok.nl/usericons/135305/313.gif
Ze hebben en contract getekent daar zal wel het een en ander in staan voor verdere medewerking maargoed blijft speculerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Nicolaas gaat hem ook niet worden en er zijn er denk ik nog wel een paar die daar niet aan mee zullen werken.
Ik gebruik die ook nog. Vind de nieuwe maar irritantquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die is toch mooist, of niet?Ik zal de anderen dan ook nog maar eens bekijken.
Ziet er goed uit hoor, mooi om te zien dat er veel FOKkers meedoenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:37 schreef Varen het volgende:
effe kijken of mijn plaatje het doet
Zeker een goedmakertje van het Hokje~!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:38 schreef ericahysterica het volgende:
Lieke in de keuken in een nieuwe grijze outfit
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef tipsch het volgende:
Doet ie het?
Morguhquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef tipsch het volgende:
Doet ie het?
*Trots is op mede dom blondje*quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef Lobasca het volgende:
test van een dom blondje
quote:
Heerlijk geslapen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Morguh, ook zo lekker geslapen
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Brian Exit
Brian Exit!
![]()
Brian Exit!
![]()
Doe deze eens?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef tipsch het volgende:
Doet ie het?
Hij lijkt een beetje op Dennix! (Gister heeft iemand een fotootje geplaatst van Michael Jackson met Bert!)quote:
Dank je yvon, ik denk dat ik 'm zo heb. Nu nog ff de andere stylesheets checken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe deze eens?
http://i.fok.nl/usericons/135305/313.gif
Hij beweegt!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank je yvon, ik denk dat ik 'm zo heb. Nu nog ff de andere stylesheets checken.![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:27 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, tot de orde van de dag, in hoeverre is dat S.A.D gebeuren op invloed op dit moment bij Lieke?
Want erg stabiel komt ze niet over, en nu kunnen we Huub wel van alles verwijten, maar ik zie niets anders dan een doorsnee-man die begot niet weet hoe te handlen met een (tijdelijke) stoornis
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank je yvon, ik denk dat ik 'm zo heb. Nu nog ff de andere stylesheets checken.![]()
geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even iets heel anders, ik had gisteren begrepen dat Dreams of Beauty samen
met Eric en Sylvia dit weekend op de Vakbeurs Uiterlijke verzorging staan.
Zie onderstaande website:
http://www.evenementenhal(...)erlijke%20Verzorging
Bianca sprak erover, dat Eric en Sylvia 's avonds (vanavond dus) een café in
de buurt hebben afgehuurd voor een groot feest. Iemand enig idee waar ??
Goezzo!, ne allernieuwste heeft echt super veel mogelijkheden, fok_dark is oldskool, '99 herinneringenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:
Oe, ff sjekkuh !quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik had dus ook nog de oude foksilver
maar heb nu de dark
en met al die zwarte ava;'s staat dat best mooi![]()
Volgens mij niet of nauwelijks. Het stikt daar van de warmte en het licht simuleert bijna zomer. Ik denk gewoon dat de situatie zoals die geschept wordt door de Febo de oorzaak is van haar stemmingen en dat dat op Huub, ook niet de makkelijkste, wordt afgereageerd. Ik denk dat Huub het zowiezo fout doet, wat hij ook doet. Tenzij hij, net als Amanda, Ja en amen zegt Maar zo zit hij niet in elkaar (en Lieke ook niet).quote:
Lieke zelf zegt dat SAD geen reden voor haar is om op te stappen, genoeg Lux van de lampen in dat hok.quote:
Ik vind dat Huub het eigenlijk ook fout doet door niet in protest te gaan tegen de FEBO voor het uitblijven van de exit van Brian.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij niet of nauwelijks. Het stikt daar van de warmte en het licht simuleert bijna zomer. Ik denk gewoon dat de situatie zoals die geschept wordt door de Febo de oorzaak is van haar stemmingen en dat dat op Huub, ook niet de makkelijkste, wordt afgereageerd. Ik denk dat Huub het zowiezo fout doet, wat hij ook doet. Tenzij hij, net als Amanda, Ja en amen zegt Maar zo zit hij niet in elkaar (en Lieke ook niet).
Nou ja, ik vond het zo sneu vannacht, hij kon niets goeddoen, ook in de COS niet, terwijl hij gewoon als een typische "man"overkwam, gewoonweg niet weten hoe je met om de 2 sec. stemmingswisselingen om moet gaan, net alsof onze mannen dat wel met ons kunnen hè dames?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij niet of nauwelijks. Het stikt daar van de warmte en het licht simuleert bijna zomer. Ik denk gewoon dat de situatie zoals die geschept wordt door de Febo de oorzaak is van haar stemmingen en dat dat op Huub, ook niet de makkelijkste, wordt afgereageerd. Ik denk dat Huub het zowiezo fout doet, wat hij ook doet. Tenzij hij, net als Amanda, Ja en amen zegt Maar zo zit hij niet in elkaar (en Lieke ook niet).
Je weet niet wat voor strijd Huub voert achter he, hij toont het alleen nauwelijks 'voor de camera'. Hoewel hij gister met 'het precedent is geschapen' wel duidelijk aangaf het totaal niet eens te zijn met de situatie.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat Huub het eigenlijk ook fout doet door niet in protest te gaan tegen de FEBO voor het uitblijven van de exit van Brian.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:
Waarom zet ze nou niet lekker een knalhard muziekje op?
Das de meest slechte eigenschap van Huub, alles doen om maar met zijn kop op de buis te blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat Huub het eigenlijk ook fout doet door niet in protest te gaan tegen de FEBO voor het uitblijven van de exit van Brian.![]()
Als ik Huub een beetje door heb, dan heeft die daar heus wel wat over gezegd hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke moet gewoon blijven en dat zooitje helemaal gek maken, alles mag!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:49 schreef itsme het volgende:
Ik hoop niet dat Lieke weg gaat alleen al omdat ik het het schorum niet gun.
test
Misschien wordt het in de filmpjes genoemd, scroll naar filmpjes SHEquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even iets heel anders, ik had gisteren begrepen dat Dreams of Beauty samen
met Eric en Sylvia dit weekend op de Vakbeurs Uiterlijke verzorging staan.
Zie onderstaande website:
http://www.evenementenhal(...)erlijke%20Verzorging
Bianca sprak erover, dat Eric en Sylvia 's avonds (vanavond dus) een café in
de buurt hebben afgehuurd voor een groot feest. Iemand enig idee waar ??
Wist je niet van de '99 layout?quote:
Dan kan ze toch zelf een beetje muziek maken met pannendeksels?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:51 schreef Ziet het volgende:
[..]
heeft ze geen tijd voor met al die telefoontjes
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:52 schreef miraculeus het volgende:
Het duurde even, maar het is gelukt!
Precies,quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het zo sneu vannacht, hij kon niets goeddoen, ook in de COS niet, terwijl hij gewoon als een typische "man"overkwam, gewoonweg niet weten hoe je met om de 2 sec. stemmingswisselingen om moet gaan, net alsof onze mannen dat wel met ons kunnen hè dames?
Precies. Wat heeft het voor zin om On Cam tekeer te gaan, dat doet hij in het hokje wel. Ik heb hem menigmaal pissed gezien, dat is niks nieuws maar hij weet inmiddels ook dat dat dan voer is voor de rest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor strijd Huub voert achter he, hij toont het alleen nauwelijks 'voor de camera'. Hoewel hij gister met 'het precedent is geschapen' wel duidelijk aangaf het totaal niet eens te zijn met de situatie.
Dat hypocriete gewauwel van hem over het "spel" komt me dan inmiddels ook de strot uit. Ik heb gisteren echt even een realisatiemomentje gehad, zeg maar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das de meest slechte eigenschap van Huub, alles doen om maar met zijn kop op de buis te blijven.
Als 'ie een echte vent was geweest, was 'ie allang opgekrast.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat hypocriete gewauwel van hem over het "spel" komt me dan inmiddels ook de strot uit. Ik heb gisteren echt even een realisatiemomentje gehad, zeg maar.![]()
Daarom zitten wij ook thuis achter de PC en Huub in dat hok.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Al zou ik nog zoveel geld verdienen bij een baas, als ik het moreel verwerpelijk vind ben ik weg!
Ik neem het zijn baas dan ook nog heel veel meer kwalijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Al zou ik nog zoveel geld verdienen bij een baas, als ik het moreel verwerpelijk vind ben ik weg!
Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole, ole....Brian moet naar huis ole,ole..quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:56 schreef ericahysterica het volgende:
Exit Brian
![]()
Exit Brian
![]()
Exit Brian
![]()
Exit Brian
Exi
Exit Brian
t Brian
![]()
![]()
Exit Brian
![]()
Exit Brian
![]()
Exit Brian
![]()
Exit Brian
![]()
Doet ze uit zichzelf en hopelijk ook voor zichzelf.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:55 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke doet alles weer voor Huub...Broodje,baterijen
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:55 schreef DrsH het volgende:
KOM OP MAZARU STEUN DE ANTI BRIAN ACTIE NOOIT GESCHOTEN IS ALTIJD MIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En als Brian niet naar huis gaat, krijgt hij vanavond onaangename verrassingen, olé, oléquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole, ole....Brian moet naar huis ole,ole..
Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole, ole....Brian moet naar huis ole,ole..
Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole..Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole...Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole...quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:00 schreef Dark het volgende:
[..]
En als Brian niet naar huis gaat, krijgt hij vanavond onaangename verrassingen, olé, olé![]()
![]()
![]()
Je hebt volkomen gelijk dat Huub het heel leuk vindt om op de buis te zijn. Maar ik denk ook dat er nog andere dingen meespelen Lobasca, hij is niet van plan om vóór Saint Brian de poort uit te gaan. Denk dat die gedachte hem steeds weer de kracht geeft om door te gaan. Dit hele gebeuren in de douche met Amanda en de sanctie die NIET kwam zal hem dan ook vreselijk dwarszitten. Maar ik heb nu toch wel het idee dat de FEBO iets moet doen met de golf van protest van de diverse fora, zoniet, tja,dan weten we genoeg toch?quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das de meest slechte eigenschap van Huub, alles doen om maar met zijn kop op de buis te blijven.
Als 'ie een echte vent was geweest, was 'ie allang opgekrast.
Hoplakeequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:57 schreef DrsH het volgende:
IVONNE 1 DAG NIET OP DE CAMPING WEES SOLIDAIR
Het begint hier een beetje op een opstand te lijken!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:02 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole..Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole...Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole...![]()
Leuk hequote:Op zaterdag 3 november 2007 14:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Het begint hier een beetje op een opstand te lijken!!![]()
![]()
![]()
huub moest 35 uur afstand houden van die smerige rioolratquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Huub mag niet met Brian praten van de Febo (na de schop van Brian tegen Lieke)
Ze zijn echt gek daar!!
Hoevaak is Brian al niet door het lint gegaan de afgelopen dagen? Iedereen heeft het gezien, maar er gebeurt niets!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:05 schreef Py het volgende:
Brian gaat er niet uit.
En eigenlijk ben ik ook meer pissig om het totale negeren en er overheen lullen van iedereen daar over het doorflippen van Brian en wat hij Amanda heeft aangedaan (en nog steeds doet).
Plus het blijven pushen van Brian als een voorbeeldfiguur voor tieners. Laat hem er in en laal hem door het lint gaan en laat hem afgaan. Dat wens ik.
Kan iemand daar een ava van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |