abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54334721
Vorige COS [COS # 2776] Lieke: hardstikke zin in m'n halfjaardag...

Het lijkt erop dat Lieke haar 24 uur heeft aangevraagd.
Gisteravond is het helaas wederom weer uit de hand gelopen en is de SL knop inmiddels aan vervanging toe.

Def vond het nodig om op Kim te springen. Zij vond dat niet grappig waardoor Lieke een woordenwisseling met chubby Def kreeg.
Huub en Lieke waren eindelijk in gesprek met elkaar waarop de bloedhonden Nadia en Amanda hun gesprek gingen verstoren.
Uiteindelijk resulteerde dit alles in een uitspraak van Amanda dat Lieke haar geslagen heeft. Dit is schijnbaar gelogen maar Brian reageert er als vanouds compleet geschift op.
Filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=gTrwAdyT5Fg
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51141&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51142&sess=2832

Lieke lijkt het allemaal niet meer te trekken en Huub vindt het moeilijk.

De strijdbijl werd even begraven.

Hopelijk wordt dit waarheid:

met dank aan Margo37

[ Bericht 97% gewijzigd door Noek op 03-11-2007 11:15:48 ]
Go hard or go home
pi_54334738
Yeah mijn favoriete single vrouw is wakker, Lieke
pi_54334743
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:

[..]

Hoezo maak je met "ons" geen tv? Zij zijn één van ons. Misschien dat wij ook zo worden als wij een lange tijd marionetten van een stelletje prutsers van tv makers zouden zijn.
Juist het geweld levert geen tv op. Dat wordt nl niet uitgezonden en op de streams komt er een streamlock.
Je brengt het alsof Brian tv maakt omdat hij niet normaal is. Helaas is het tegengestelde waar en zien wij een hele andere Brian in de uitzendingen dan de psycho Billy die hij werkelijk is. Hij maakt geen tv, hij maakt levensgrote doofpotten.
En Wifebeater van de week nog aan de interviewer van een radioprogramma vertellen, toen hem de vraag gevraagt werd, óf \'ie dacht ergens ooit nooit aan de bak te komen, dat de TV-kijker niet alles ziet, maar de streamers wel, en dat het allemaal niet zo erg is als wat er op TV wordt uigezonden.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54334774
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Dat verhaal van Kenneth in de Zebra heb ik gemist, waar kan ik dat vinden?
In een van de vorige COSSEN, verhaal kwam van Nowlive. Het komt erop neer dat hij Cola over iemand heeft heen gegooid en zich op een geweldadige manier toegang tot de Zebra heeft verschaft, zelfs de portier was bang voor hem.

Niet te geloven.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54334797
Met een alarmpistool voor de poort schieten is ook leuke reclame voor DGK.
En dat mag toch ?
Wat zullen ze dan schrikken.
Een lawinepijl naar het huis schieten lijkt me ook wel een goed idee.
Met een beetje geluk raak je Brian.
Ik wordt er een beetje agressief van geloof ik, tja FEBO jullie doen er toch niets aan.
Slappelingen.
pi_54334821
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik heb er eigenlijk geen woorden meer voor. Alleen al door dit soort toestanden dwingt mijn geweten me weer dat ik pro Lieke moet zijn en dat ik haar geen zeurneus moet vinden omdat ze meer dan eens letterlijk klappen heeft opgevangen voor het incompetente gedrag van achter.
ik blijf lieke een zeur vinden, maar ze staat nog altijd tweede op mijn lijstje en na Huub gun ik haar het meest om de kooi te winnen.
Huub vind ik soms ook behoorlijk vervelend, maar dat verandert mijn lijstje ook niet.
Jaap is bij mij wel iets gestegen, die staat niet meer gelijk de rest onderaan maar mooi ergens in het midden
Goedemorgen :W
pi_54334846
denken jullie dat Jaap bij Huub blijft als Lieke naar huis gaat?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54334877
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:17 schreef Ziet het volgende:
Ja, dat denk ik wel. Hij heeft verder ook geen dekking en hij weet ook hoe onbetrouwbaar de rest is.
Huub is dan de beste optie. Huub wordt uiteindelijk alleen maar aantrekkelijker als dekking mocht Lieke de villa gaan verlaten. Zij hebben dan alleen elkaar nog. Eveneens heeft Jaap de populariteit nodig van Huub vanwege de internetshow.
Go hard or go home
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:19:38 #9
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_54334880
quote:

Ja! En ik denk ook dat er meer actie uit hun komt als Lieke weg is.... heb namelijk het idee dat Lieke heel veel tegenhoudt.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:19:53 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54334884
Ik dacht dat dat verhaal van Kenneth zich bij de kooi afspeelde? Verkeerd begrepen dan.
Maar ik merk wel dat deze affaire niet zo makkelijk met een weekendje, gevuld met de failliete Deff Rhymez en een optredentje in een kinderdiscotheek, is weg te moffelen. Ik heb het idee dat hier ook na het weekend nog over gediscussieerd wordt. Niet dat het veel uitmaakt, ben ik bang.
Maar volgens mij laten steeds minder streamers en semi-streamers zich met een Kubatzkluitje in het riet sturen.
Maar nogmaals: dat maakt ook geen zak uit in die vrijstaat/het Vaticaan van Paus Brianitius de Eerste.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54334886
het lijkt me voor hem wel het slimste
(hij ligt er zo uit als hij huub eruit stemt)
(en hij maakt zo meer kans op de winst *die nooit komt*)
pi_54334888
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:04 schreef noekje het volgende:

[..]

Hoezo maak je met "ons" geen tv? Zij zijn één van ons. Misschien dat wij ook zo worden als wij een lange tijd marionetten van een stelletje prutsers van tv makers zouden zijn.
Juist het geweld levert geen tv op. Dat wordt nl niet uitgezonden en op de streams komt er een streamlock.
Je brengt het alsof Brian tv maakt omdat hij niet normaal is. Helaas is het tegengestelde waar en zien wij een hele andere Brian in de uitzendingen dan de psycho Billy die hij werkelijk is. Hij maakt geen tv, hij maakt levensgrote doofpotten.
Dat jij je tot een van hun rekent moet jij weten.
Ik ben geen van hun, en van mij is ook geen hoekje af.
En wat met tv maken bedoelt wordt is alles, het hele concept.
Alles wat daar gebeurt, inclusief de voorbereiding op rellen die wel op op de streams maar niet op tv komen.

Moeilijk he.
Karper diem, vis van de dag
pi_54334892
quote:
Ik hoop en denk wel dat Jaap gezellig met Huub blijft spelen. Met Huub kan hij de meest lol hebben en kan ie af en toe ook nog even leuk praten. Ze hebben samen ook nog de internetshow natuurlijk.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:20:57 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54334902
quote:
Net zo lang totdat achter met een backstab-offer komt dat hij niet kan weigeren.
pi_54334903
quote:
Dat hangt ervanaf wat de FEBO wil.
Jaap is de slaaf van het programma, die doet precies wat zij willen.
Als ze zeggen dat hij op het hoofd van Amandel moet schijten, dan doet hij het.
pi_54334904
oja de internetshow is ook nog zoiets...

als lieke nou gaat,
hoe gaat het dan verder met die show?
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 11:21:30 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_54334909
Gaat het dan toch gewoon door?

10:41 - Spannende avond voor Huub en Brian!

Niet alleen voor Lieke wordt het een speciale dag. Ook Brian en Huub hebben iets om naar uit te kijken. Zij staan namelijk vanavond op het podium van de Time-Out in Gemert. Voor wie zal het publiek uitrukken en wie krijgt het publiek zover dat er massaal meegezongen wordt? Het zal vanavond allemaal blijken als de twee hun single gaan verkondigen...

Overbodige bronvermelding: VV.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54334935
Ik hoop van harte dat Lieke de eer aan zichzelf houdt en inderdaad dgk vandaag verlaat. Zij had van mij mogen winnen, maar dat zit er niet echt in. De enorme doofpot die dgk geworden is,maakt het hele concept ongeloofwaardig. Rtl zal er flink mee in zijn maag gaan zitten als Lieke vertrekt. De kijkcijfers zullen gaan dalen en ze krijgen nergens meer leuke uitjes los omdat er gelijk een emailbom op de genoemde bedrijven wordt gegooid om zich te distancieren van dgk.

Terwijl ik dit tik realiseer ik me dat het eigenlijk helemaal verloopt zoals rtl het wil, dalende kijkcijfers, afhakende streamers (dus ze kunnen gewoon doorgaan met wat ze verzinnen), dus de stekker kan er met goed fatsoen uitgetrokken worden in december.

Het is een grote oplichterij geweest.

Ik hoop dat Lieke een normaal bestaan kan opbouwen en niet teveel beschadigd is. Jaap komt er ook wel, die heeft zich de laatste maanden verre kunnen houden van opgelegde typjes als ransjaap en kotsjaap. Hij is slim genoeg om iets te vinden irl. Huub zal flink op zijn bek gaan als hij merkt dat zijn door rtl opgehemelde populariteit in het echt niets voorstelt. Hij wordt dan gewoon weer de wat kleine, met een ongelooflijk grote bek zich manifesterende tuinkabouter. Hij heeft door de hem opgelegde verhaallijnen te volgen ook niet echt een beeld geschapen van betrouwbaarheid.

Het is gewoon een zootje in die kooi.
pi_54334945

pi_54334946
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef Ziet het volgende:
het lijkt me voor hem wel het slimste
(hij ligt er zo uit als hij huub eruit stemt)
(en hij maakt zo meer kans op de winst *die nooit komt*)
Mocht Lieke nar huis gaan dan zullen Jaap en Huub wel moeten, dan hebben ze geen keus.
Ik hoop dat Lieke nog wel een poosje blijft, ik gun het echt Brian en kornuiten die overwinning niet.
Goedemorgen :W
pi_54334956
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 07:52 schreef Yollie het volgende:
Filmpje van vlak voor de streamlock:

Je ziet duidelijk in het filmpje dat Brian hardhandig is zoals altijd
En weer zien we dat Amanda de uitlokker was van het geheel....het is voortdurend dat zij de veroorzaker is van het ontstaan van agressie..elke keer is zij debet aan het onstaan ervan
Ze kon niet hebben dat Kim aandacht gaf aan Lieke....ze wil dat iedereen zich bij haar tokkieclubje aansluit en Lieke negeert...doet iemand dat niet dan wordt hij of zij hetzelfde behandeld als Lieke.

We zien weer wat voor grove fouten de FEBO maakt...geen sancties geven op wat Brian allemaal gedaan heeft deze week....streamers weten precies wat er gebeurt is

Huub zegt....de precedent is gezet deze week (doelend daarop dat de
FEBO geen enkele sanctie heeft gegeven aan Brian en fysiek geweld dus goedkeurt) dus dat wordt mooi (Een precedent is een voorval waarop men zich kan beroepen als een nieuw dergelijk geval zich voordoet om er hetzelfde gevolg aan te geven)

Ze kunnen nu niet met een sanctie komen naar wie dan ook als ze dat wat Brian heeft gedaan door de vingers zien...de fout ligt bij de FEBO

Doordat de Febo niet is opgetreden tegen het gedrag van Brian ontstaat dit....de streamers waarschuwen er voortdurend voor,die zien eerder dan achter dat die boel daar in het huis op ontploffen staat....net zoals ze waarschuwden toen Natasia het huis weer bezocht....maar er wordt niets mee gedaan....aan wie ligt het dan straks als er echt iets gebeurt?

Bij de paardenbak begon Amanda weer met knijpen zoals Lieke aangaf...als zij dan door Amanda's haren strijkt is daar niets mis mee,ze mag zich verweren....we zien allemaal dat Lieke iemand is die niet slaat,ook bovenstaand filmpje bewijst weer eens hoe zij zich inhoudt

We weten allemaal wie hier echt de smeerlappen zijn....de FEBO kan streamlocks geven zoveel als ze willen...bepaalde personen daar in het huis komen nooit meer van de negatieve naam af die ze zelf hebben
opgebouwd.

We weten allemaal wie er in donkere steegjes staan te wachten straks om Huub en Lieke te pakken of ze laten het anderen opknappen en betalen het met maffiageld waar ze meer dan genoeg van hebben blijkbaar als je weet wie hun vriendjes zijn.
Natasia staat al klaar buiten de poort

Chapeau FEBO
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 11:24:51 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_54334966
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:19 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat dat verhaal van Kenneth zich bij de kooi afspeelde? Verkeerd begrepen dan.
Maar ik merk wel dat deze affaire niet zo makkelijk met een weekendje, gevuld met de failliete Deff Rhymez en een optredentje in een kinderdiscotheek, is weg te moffelen. Ik heb het idee dat hier ook na het weekend nog over gediscussieerd wordt. Niet dat het veel uitmaakt, ben ik bang.
Maar volgens mij laten steeds minder streamers en semi-streamers zich met een Kubatzkluitje in het riet sturen.
Maar nogmaals: dat maakt ook geen zak uit in die vrijstaat/het Vaticaan van Paus Brianitius de Eerste.
Daar ben ik ook bang voor maar ik blijf net zolang zieken totdat iemand het oppikt, wie dan ook. Dit mag en kan niet vergeten worden, zijn ze nou helemaal belazerd daar.
― Mark Twain
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:24:56 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54334969
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:21 schreef Ziet het volgende:

als lieke nou gaat,
Amanda en/of Nadia kunnen net zo goed het camera- en productiewerk voor hun rekening nemen. Doen ze er gewoon bij, naast het schrijven van columns, het winnen van professionele contests op het gebied van haar- en nagelverzorging en het stylen van de hele rataplan, daar.
pi_54335005
quote:

als lieke nou gaat,
Dat kan er gewoon iemand bij komen van achteren dat deden ze in de slaapkamer ook.
pi_54335006
Gisteravond heb ik de streams niet aangehad, de COSsen waren genoeg!
De liefde tussen Huub en Lieke in de villa werkt gewoonweg niet. Ik denk echt dat die twee oprecht van elkaar houden, maar om naast een relatie te hebben ook nog's een spel te spelen.. is gewoon niet te doen.
Dat Huub ten allen tijden eerder voor het spel zou kiezen dan voor de liefde, heeft hij vanaf het begin al duidelijk gemaakt.
Dat Brian eeuwig de hand boven het hoofd wordt gehouden is voor Lieke denk ik het breekpunt.
Huub's liefde voor de show maakt dat hij zich uiteindelijk wél schikt in de dingen die worden besloten... hoe moeilijk of dat soms ook is.

@Ziet: Zolang de FEBO Huub er in wil houden zal Jaap dus bij Huub blijven. Want die doet óók alles voor de show!
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 11:28:40 #26
135305 beequeen
Lost.
pi_54335029
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:24 schreef riri het volgende:

Chapeau FEBO
Zo is het en niet anders, ik chapeau met je mee.
― Mark Twain
pi_54335038
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Amanda en/of Nadia kunnen net zo goed het camera- en productiewerk voor hun rekening nemen. Doen ze er gewoon bij, naast het schrijven van columns, het winnen van professionele contests op het gebied van haar- en nagelverzorging en het stylen van de hele rataplan, daar.
en niet te vergeten het verzorgen van twee paarden.
ben benieuwd of Ellen ze inderdaad laat slapen en ze niet eruit schopt.
pi_54335039
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef dl3b het volgende:

[..]

Dat jij je tot een van hun rekent moet jij weten.
Ik ben geen van hun, en van mij is ook geen hoekje af.

moeilijk he.
Nee, ik vind het vrij makkelijk. Ik heb daar ook geen doctoraal voor nodig.
De rellen op de streams? Welke rellen zie jij dan. Ik zien dan vnl zwembaden en struiken.
Het zijn gewoon mensen die je heel veel in de maatschappij ziet. Vind je ze werkelijk zoveel anders of meer bijzonder dan je buurman of buurvrouw?
Ik voel geen behoefte om met mijn kop op tv te gaan maar het is een utopie om te denken dat zij écht zoveel anders zijn. Mooi dat jij je niet tot hen rekent en een uitzonderingspositie hebt maar ik denk dat als je maanden op elkaars lip zit en een pop bent van incompetente programma makers je ook vanzelf wel raar gaat doen.
Ook dat vind ik niet bijzonder of uniek. Als experiment is dit juist conform alle verwachtingen.
Go hard or go home
pi_54335047
pi_54335065
l
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:23 schreef blomst het volgende:

[..]

Mocht Lieke nar huis gaan dan zullen Jaap en Huub wel moeten, dan hebben ze geen keus.
Ik hoop dat Lieke nog wel een poosje blijft, ik gun het echt Brian en kornuiten die overwinning niet.
....

Lieke is de enige die kan zorgen dat Brian,Amanda,Nadia of Dennix de fout ingaan...zij weet als enige echt het bloed onder de nagels van deze personen te halen...ze is er echt heel goed in.
Alleen al wat dat betreft zou het eeuwig zonde zijn als ze weg zou gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 03-11-2007 11:48:18 ]
pi_54335097
Ik las op Vol dat Lieke tegen Huub zei dat zij een klap kreeg van een de tokkies waar de beveiliging bijstond.
Heeft iemand dat hier ook gehoord?
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:33:03 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54335101
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:30 schreef riri het volgende:
Lieke is de enige die kan zorgen dat Brian,Amanda,Nadia of Dennix de fout ingaan...zij weet als enige echt het boed onder de nagels van deze personen te halen...ze is er echt heel goed in.
Vlak Huub wat dat betreft niet uit. Maar alleen is het denk ik wel zo, dat áls Huub uitlokt, hem meteen een fikse sanctie staat te wachten.
pi_54335104
Beetje zwak van Huub dat hij er nu ook niet uit gaat dat zal ik nou wel doen.
Straks moet Lieke hem meschien nog wel roepen.

Het bezoek komt om 14.00
pi_54335114
Huub kan wel lekker uitslapen na al ze'n gelul vannacht, die komt pas om 2 uur zijn bed uit natuurlijk.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 11:34:39 #35
135305 beequeen
Lost.
pi_54335120
Hier zakt je broek toch van af, zelfs bretels helpen niet meer. Bron, hoe kan het ook anders: VV.

11:12 - Vroege vogel

Lieke is de eerste Miljonair die wakker is. Met Sharon praat ze even terwijl ze in ondergoed door het huis loopt. Daarna springt ze onder de douche. Deze vroege vogel lijkt er zin in te hebben vandaag!
― Mark Twain
pi_54335127
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, ik vind het vrij makkelijk. Ik heb daar ook geen doctoraal voor nodig.
De rellen op de streams? Welke rellen zie jij dan. Ik zien dan vnl zwembaden en struiken.
Het zijn gewoon mensen die je heel veel in de maatschappij ziet. Vind je ze werkelijk zoveel anders of meer bijzonder dan je buurman of buurvrouw?
Ik voel geen behoefte om met mijn kop op tv te gaan maar het is een utopie om te denken dat zij écht zoveel anders zijn. Mooi dat jij je niet tot hen rekent en een uitzonderingspositie hebt maar ik denk dat als je maanden op elkaars lip zit en een pop bent van incompetente programma makers je ook vanzelf wel raar gaat doen.
Ook dat vind ik niet bijzonder of uniek.
Als experiment is dit juist conform alle verwachtingen.
Je hebt het begrepen.
Karper diem, vis van de dag
pi_54335128
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef Dreamboy het volgende:

Het bezoek komt om 14.00
Het is toch pas half 12. Ze gingen gisteren ook pas om half 5 slapen. De dag is voor Huub nog lang genoeg met dat optreden vanavond.
pi_54335132
Lieke heeft een nieuwe jurk zo te zien.
pi_54335142
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vlak Huub wat dat betreft niet uit. Maar alleen is het denk ik wel zo, dat áls Huub uitlokt, hem meteen een fikse sanctie staat te wachten.
Zo jammer dat Huub vaak gehoor geeft aan de febo.Hij was zo kwaad op Amanda en Brian donderdagavond en heeft daar verder weinig mee gedaan.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 11:36:40 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_54335151
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:33 schreef Dreamboy het volgende:

Het bezoek komt om 14.00
Wat een gezeur. Lieke heeft tijd nodig om zich op te tutten enzo. Huub springt onder de douche en klaar.

Dit is spijkers op laag water zoeken.
― Mark Twain
pi_54335152
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:35 schreef dl3b het volgende:

[..]

Je hebt het begrepen.
Go hard or go home
pi_54335177
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:35 schreef SIRA het volgende:

[..]

Het is toch pas half 12. Ze gingen gisteren ook pas om half 5 slapen. De dag is voor Huub nog lang genoeg met dat optreden vanavond.
Dat was Huub zijn schuld dat ze pas zo laat gingen slapen hij bleef maar door zeuren.
Ik moet wel zeggen dat ik er blij mee was,want Lieke zei nu dingen die wel goed waren om te horen.
pi_54335183
Ik hoop echt dat het optreden niet doorgaat, het is alleen jammer dat Lieke daar de schuld van gaat krijgen. ( Amandel en Brian geven haar de schuld natuurlijk )
pi_54335187
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:14 schreef neehe het volgende:
Met een alarmpistool voor de poort schieten is ook leuke reclame voor DGK.
En dat mag toch ?
Wat zullen ze dan schrikken.
Een lawinepijl naar het huis schieten lijkt me ook wel een goed idee.
Met een beetje geluk raak je Brian.
Ik wordt er een beetje agressief van geloof ik, tja FEBO jullie doen er toch niets aan.
Slappelingen.
Lawinepijl? Denk je een beetje om de paarden?
pi_54335188
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Gisteravond heb ik de streams niet aangehad, de COSsen waren genoeg!
De liefde tussen Huub en Lieke in de villa werkt gewoonweg niet. Ik denk echt dat die twee oprecht van elkaar houden, maar om naast een relatie te hebben ook nog's een spel te spelen.. is gewoon niet te doen.
Dat Huub ten allen tijden eerder voor het spel zou kiezen dan voor de liefde, heeft hij vanaf het begin al duidelijk gemaakt.
Dat Brian eeuwig de hand boven het hoofd wordt gehouden is voor Lieke denk ik het breekpunt.
Huub's liefde voor de show maakt dat hij zich uiteindelijk wél schikt in de dingen die worden besloten... hoe moeilijk of dat soms ook is.

@Ziet: Zolang de FEBO Huub er in wil houden zal Jaap dus bij Huub blijven. Want die doet óók alles voor de show!

ja daar heb je denk ik wel gelijk in
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:38:51 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54335190
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:36 schreef kybe het volgende:
Zo jammer dat Huub vaak gehoor geeft aan de febo.Hij was zo kwaad op Amanda en Brian donderdagavond en heeft daar verder weinig mee gedaan.
Jammer, maar ook wel begrijpelijk. Huub weet inmiddels hoe krom het werkt daar en met zijn winnaarsmentaliteit gaat hij voorbij aan wat 'hoort' en gaat hij mee met achter. Omdat hij waarschijnlijk ook wel weet dat het alternatief tegenwerking en uiteindelijk wegwerking is.
Speculeer ik .
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 11:39:50 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_54335214
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:36 schreef noekje het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als hij in dienst is van de FEBO.
― Mark Twain
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:43:11 #48
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54335275
quote:

[..]

....

Lieke is de enige die kan zorgen dat Brian,Amanda,Nadia of Dennix de fout ingaan...zij weet als enige echt het boed onder de nagels van deze personen te halen...ze is er echt heel goed in.
Lieke heeft gisteren duidelijk aangeven dat ze het zat is dat ze steeds voor Amanda weg moet lopen van de febo. Die aktie gisteren tegen Brian en Amanda kwam uit recht uit haar hart. Zelf vind ik het zeer frustrerend dat die twee constant beschermd worden. Zelfs een boete voor het gebruik van excessief geweld van afgelopen week bleef uit. De exit van Lieke komt uit frustratie. En is een 'mooie' afleiding voor die exit van Brian. Maar als iemand nog weet wat we daar aan te kunnen doen?
Toch zou ik blij zijn met een exit van Lieke. Zij frustreert haarzelf maar ik vind haar ook teveel Huub beletten in het spel. Dat eeuwige gestrijd daar word ik zo moe van. Daarnaast vind ik haar gevaarlijk worden. Ze geeft me het idee dat ze wil bonden met Jaap om Huub een hak te zetten. Zoals 'onpartijdige' Anita zei: Als je niet met Huub in 1 huis kunt leven dan moet je zorgen dat je van hem afkomt.

Goedemorgen een ieder
Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jammer, maar ook wel begrijpelijk. Huub weet inmiddels hoe krom het werkt daar en met zijn winnaarsmentaliteit gaat hij voorbij aan wat 'hoort' en gaat hij mee met achter. Omdat hij waarschijnlijk ook wel weet dat het alternatief tegenwerking en uiteindelijk wegwerking is.
Speculeer ik .
In mijn ogen niet meer begrijpelijk,voor mij zou Huub alleen nog maar meer een winnaar zijn als hij de febo wat meer zou tegenwerken of gewoon de poort uitloopt.Ik zou die gezichten van het hokje dan wel eens willen zien.
DGK Zonder Huub,blijven er maar heel weinig streamers over.
pi_54335280
Leuk zo'n keuken met dat hoogglans lak... Heb je tenminste wat te poetsen..
pi_54335285
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:32 schreef kybe het volgende:
Ik las op Vol dat Lieke tegen Huub zei dat zij een klap kreeg van een de tokkies waar de beveiliging bijstond.
Ja, dat heb ik ook gehoord. Schijnt bij de paardenbak gebeurd te zijn.
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:44:10 #52
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54335289
quote:

[..]

....

Pssst dat is misschien wel een reden waarom ze naar huis moet alles voor de overwinning van meneer Kubatz
pi_54335326
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Ziet het volgende:

[..]

ja daar heb je denk ik wel gelijk in
Vannacht kregen we een SL boven bij Lieke en Huub tot 2 keer toe.
En als we dan weer beeld kregen waren ze aan het zoenen.
Iemand vannacht die typte nog van volgens mijn is het script veranderd en mogen ze nu weer naar elkaar
toetrekken vanplaats mekaar loslaten.

Hier leekt het dus wel op.
En even over het 5 uur naar bed gaan ik ging nog later en ik ben er ook al bij.
pi_54335330
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 03:47 schreef avonne het volgende:
En wie vieren er feest morgen?
Zo even een kratje bier en chips halen en het feest kan hier beginnen.
Wat een heugelijke dag zeg als ze daadwerkelijk weggaat. Ik ben er zeker niet rouwig om iig.
Maar ik vrees dat ze uiteindelijk toch beslist om te blijven. In dreigen is ze goed, zoals psychologe Anita ook al tegen haar heeft gezegd.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:47:41 #55
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54335356
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Dat was Huub zijn schuld dat ze pas zo laat gingen slapen hij bleef maar door zeuren.
Ik moet wel zeggen dat ik er blij mee was,want Lieke zei nu dingen die wel goed waren om te horen.
Het frustreert mij mateloos dat een eventuele exit van Lieke Brian en AManda dat waarschijnlijk op hun conto bijschrijven. Zij zullen een overwinningsfeestje vieren en proberen Huub daar gek mee te maken. Ik denk dat het sowieso niet uitmaakt of Lieke wel of net blijft het spel de komende week superhard gespeeld wordt. Dat de febo dat het liefst ziet gebeuren zonder Lieke omdat ze gewoon te sterk is voor Amanda is meer dan duidelijk.
Op zaterdag 3 november 2007 11:43 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook gehoord. Schijnt bij de paardenbak gebeurd te zijn.
Oh ik dacht dat het gisteravond gebeurde maar het gaat dus over het paardenbakgedoe?
pi_54335423
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:15 schreef blomst het volgende:

[..]

ik blijf lieke een zeur vinden, maar ze staat nog altijd tweede op mijn lijstje en na Huub gun ik haar het meest om de kooi te winnen.
Huub vind ik soms ook behoorlijk vervelend, maar dat verandert mijn lijstje ook niet.
Jaap is bij mij wel iets gestegen, die staat niet meer gelijk de rest onderaan maar mooi ergens in het midden
ik denk er eigenlijk precies over

btw good morning allen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54335451
Maarruh , heeft ze nu haar 24 uur officieel aangevraagd ?

Zonder dat lijkt met het me onwaarschijnlijk dat ze de kooi gaat verlaten.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54335460
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:49 schreef kybe het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat het gisteravond gebeurde maar het gaat dus over het paardenbakgedoe?
In het verleden gaf Huub ook een keer toe dat hij Natanael geschopt had nog geen uur later zat hij al in de auto
pi_54335484
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Nostalgist het volgende:

Yep, heeft ze vannacht gedaan.
Enne, gezien de eerlijkheid van de FEBO, zou jij netjes op je 24 uur gaan wachten ? Ik niet hoor
pi_54335488
Als Lieke doorgaat zoals gisteren avond dan is ze niet meer te verslaan.
Ze kan dan iedereen gek maken.
Van mij mag ze blijven, en werkt ze iedereen er 1 voor 1 uit.
pi_54335495
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

In het verleden gaf Huub ook een keer toe dat hij Natanael geschopt had nog geen uur later zat hij al in de auto
Dat klopt niet, hij schopte Natanael 's nachts en de avond daarop vertrokken ze beide.
pi_54335499
quote:

als lieke nou gaat,
Eigenlijk is het in de kooi een goede traditie dat men ergens aan begint en dat dit dan abrupt stopt, zo ook deze internetshow, het promoten van de cd, de kalender etc
pi_54335504
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef Nostalgist het volgende:

Ze deed het vannacht Huub praate maar door ze was het zo zat ze zei ik ga naar huis ze liep naar de foon en vroeg het aan.
pi_54335505

[ Bericht 100% gewijzigd door TiNo_Flo op 03-11-2007 11:56:14 ]
pi_54335513
quote:

[..]

Precies, dus nog een gemiste kans van de FEBO om the holy Kubatz eruit te flikkeren.
pi_54335540
Lieke gaat gewoon weg! Kan het me ook heel goed voorstellen dat ze de Febo en del an brr zat is. Het zoenen met Huub zie ik daarom ook als een soort "afscheid nemen" Nu hopen dat als ze weggaat ze Del een flinke klap geeft en Brr een knietje. Vind het ook zo'n vreemde situatie dat er helemaal geen boetes of exits komen en die hele febo doet als of er helemaal niets aan de hand is.
pi_54335546
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Dat klopt niet, hij schopte Natanael 's nachts en de avond daarop vertrokken ze beide.
Dat is niet waar. Nathanael moest vertrekken. In een achteraf hoekje vertelde Huub aan Brian dat hij Nathanael ook geschopt had. Niet veel later kwam er een brief en moest ook Huub vertrekken.
pi_54335562
Thanks, Kaleddis en Dreamboy....

Wijze keuze van Lieke. Gaat de boel ook goed opengooien....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_54335570
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef neehe het volgende:

ja gisteravond dacht ik ookl: he he... ze doet wat terug!
en het kwam zeker recht uit der hart
en helemaal onder controle!
het kan niet anders dan dat de febo die twee slangen beschermt.
ik zou het dus ook niet leuk vinden als Lieke er om deze reden uit gaat!
(zou ze om de reden van Huub gaan, het niet aan kunnen om bij elkaar te zijn omdat het uit is, dan zou ik dat wel een goede reden vinden, want die relatie staat ze en het spel in de weg)
pi_54335581
Trouwens, Niet Lieke heeft zichzelf daar gek gemaakt maar juist de Febo. Door de ongestrafte aanranding, het werk van Brr en Natasia en de afgelopen week. Dat is toch bizar dat de regels duidelijk worden gebroken en Lieke daar de dupe van is, zij moet er maar mee handelen en de anderen gaan ongestraft lekker door.
pi_54335593
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:56 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Precies, dus nog een gemiste kans van de FEBO om the holy Kubatz eruit te flikkeren.
De finale moet wel een beetje spannend blijven dat kan niet met en Dennis, Nadia etc dus kiezen ze voor Brian en Huub. Uiteindelijk zal er gerechtegheid zijn met de overwinning van Huub.
Allhoewel dat ook niet hellemaal eerlijk is maargoed alles beter dan een overwinning van Brian.
pi_54335603
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:58 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Nathanael moest vertrekken. In een achteraf hoekje vertelde Huub aan Brian dat hij Nathanael ook geschopt had. Niet veel later kwam er een brief en moest ook Huub vertrekken.
ja toen waren ze nog consequent
pi_54335608
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:58 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook in mijn post. Dat ze beide moesten vertrekken op dezelfde avond? Het klopte niet dat Natanael direct na de vechtpartij weg moest, hij is nog zeker een dag gebleven.
pi_54335609
quote:

[..]

Maar als er daadwerkelijk beveiliging heeft bijgestaan en Dennis bevestigde min of meer ook dat hij het heeft gezien,is het toch te gek voor woorden dat die febo er niets mee kan omdat het niet op camera staat?
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:02:31 #76
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54335616
quote:
Van mij mag ze ook blijven en ik hoop dat die tokkies helemaal matteklap van haar worden!
Lieke kan enorm zuigen en bijkomend voordeel, ze is niet bang!

Ik wacht trouwens nog steeds op een terechte EXIT van Brian

Vanavond in Gemert wordt fantastisch voor Brian, hij zal niet weten wat hem overkomt!
Brian, this is earth calling!

De Febo en de Time Out hebben NOOIT genoeg beveiliging om er een geweldig spektakel van te maken.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:03:02 #77
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54335630
John de Mol schijt peulen voor de connecties die de families van Brian en Amanda hebben met het criminele circuit in Amsterdam. Hij kijkt dus wel drie keer uit voordat hij Amanda of Brian aanpakt. Stel je voor dat zijn zoontje, zusje of misschien hijzelf in de klauwen van deze Camorra terecht komen dan ben je je leven niet meer zeker. Het valt mij ook iedere keer weer op dat er veel bezoekers in DGK komen waarvoor ik mijn hand niet in het vuur zou durven steken v.w.b. hun connecties met de Amsterdamse onderwereld denk daarbij b.v. aan MF,HH e.v.a.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54335671

In dit filmpje vind ik ook heel duidelijk te zien hoe goed Lieke en Huub kunnen samenwerken op het moment suprême...daar zijn ze goed in
Dat Lieke zich niet meer inhoud is alleen maar goed...ze weet perfekt uit te dagen...Brian kan zich bijna niet rustig houden...dat tokkieclubje wordt er erg onrustig van
Het niet uitdelen van sancties richting Brian van de Febo was volgens mij de druppel die Lieke nodig had,ze ging er in eerste instantie alleen verkeerd mee om en kroop in zichzelf..bij het voorval hierboven is haar hopelijk duidelijk geworden dat ze het moet gebruiken om richting dat tokkieclubje in te zetten

GO Lieke GO....je kan het echt...laat het ons zien hoe je dat tokkieclubje er één voor één uitwerkt
pi_54335699
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:00 schreef carpediem23 het volgende:
Trouwens, Niet Lieke heeft zichzelf daar gek gemaakt maar juist de Febo. Door de ongestrafte aanranding, het werk van Brr en Natasia en de afgelopen week. Dat is toch bizar dat de regels duidelijk worden gebroken en Lieke daar de dupe van is, zij moet er maar mee handelen en de anderen gaan ongestraft lekker door.
Precies. Ze wordt geslagen, geschopt, aangerand. Mag allemaal zonder boetes of exits (die het eigenlijk waard zijn). Ondertussen wordt er wel van haar verlangd dat ze zich beheerst tov Brian en Amanda.
Zelf wordt ze bestraft vanwege het gebruiken van een oogpotlood van een van de dames.
Brian en Amanda krijgen van alles in hun schoot geworpen qua uitjes, kleding enz. Lieke heeft heel lang moeten wachten voordat ze ook maar iets kreeg.

Ik zou daar ook niet mee kunnen leven hoor
pi_54335723
Lieke zien we niet ze zijn zeker Lieke weer aan het ompraten om te blijven.
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:10:17 #81
168951 STAP01
body and brain
pi_54335752
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:32 schreef kybe het volgende:
Dit heb ik ook gehoord ja! Dus WAT NOU! "Het is niet gezien" (wat Lieke zei over wat de FEBO steeds zegt)
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54335755
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:06 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Precies. Ze wordt geslagen, geschopt, aangerand. Mag allemaal zonder boetes of exits (die het eigenlijk waard zijn). Ondertussen wordt er wel van haar verlangd dat ze zich beheerst tov Brian en Amanda.
Zelf wordt ze bestraft vanwege het gebruiken van een oogpotlood van een van de dames.
Brian en Amanda krijgen van alles in hun schoot geworpen qua uitjes, kleding enz. Lieke heeft heel lang moeten wachten voordat ze ook maar iets kreeg.

Ik zou daar ook niet mee kunnen leven hoor
Mocht ze vandaag of morgen gaan dan zou ik ook volledig uit de school klappen. Niet leuk en aardig op de bank afscheid nemen, Maar alles open gooien wat achter doet, amanda een tik geven en Brian een knietje. Dan zal ik het programma ook geen beelden gunnen dat ze uit kunnen zenden op tv. Gewoon meteen weg lopen.
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:10:31 #83
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54335757
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:03 schreef DrsH het volgende:
John de Mol schijt peulen voor de connecties die de families van Brian en Amanda hebben met het criminele circuit in Amsterdam. Hij kijkt dus wel drie keer uit voordat hij Amanda of Brian aanpakt. Stel je voor dat zijn zoontje, zusje of misschien hijzelf in de klauwen van deze Camorra terecht komen dan ben je je leven niet meer zeker. Het valt mij ook iedere keer weer op dat er veel bezoekers in DGK komen waarvoor ik mijn hand niet in het vuur zou durven steken v.w.b. hun connecties met de Amsterdamse onderwereld denk daarbij b.v. aan MF,HH e.v.a.
Brian, Amanda en Natasia zijn echt de enige niet in Nederland die connecties hebben in het criminele circuit. Heeft John de Mol zich wel eens afgevraagd of er ook streamers zijn met connecties?

Of denk hij dat er alleen maar brave huisvrouwen en studenten op de diverse fora posten?
Niet zo slim van ome John, toch?

Misschien komen ze daar vanavond in Gemert wel achter, wie weet?
pi_54335768
Lieke sprak zich ook klip und klar uit tegen Def Rhymz over dat gedrag naar Kim....ook als enige deed ze dat.....ze is sterk daarin
pi_54335773
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:08 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zien we niet ze zijn zeker Lieke weer aan het ompraten om te blijven.
Het was toch overduidelijk volgens jullie dat ze eruit moet? Snap dan niet waarom de FEBO haar nog probeert om te praten om te blijven.
pi_54335774
Wat is het ook allemaal weer net toevallig. Lieke heeft een tijd geleden al geschreven dat ze vandaag naar huis toe zou gaan. Gisteren is ze lang naar achteren geweest. Toevallig dat ze ook vannacht haar 24u heeft aangevraagd. Zij wist ten tijde van de brief nog niet dat de relatie uit zou gaan, of dat Huub opeens zo star zou doen deze week.
Go hard or go home
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:11:27 #87
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54335778
quote:
Dat is ook de reden waarom Lieke Amanda en Brian niet mag aanpakken. Naar mijn inziens zijn dat Liekes frustraties.... dat er zo goed als geen sancties volgen voor die twee. Maar ik vind ook dat wannneer Lieek van uit haar hart die tweee wil aanpakken ze dar gewoon moet doen. Doet ze dat niet dan heeft ze zich net zo goed laten manipuleren door de febo. In mijn ogen legt ze dan ook weer de schuld bij iemand anders neer.
Ik persoonlijk ben blij dat Lieke weg gaat, het is een energievreter van het hoogste niveau. Maar ook bij mij staat ze op een tweede/derde plaats. Het zou toch bizar zijn als de hoofdreden de losse handjes van Brian zijn en dat de Febo hem daar niet voor straft. De strijd is ongelijk en kun je niet winnen. Hoe is het mogelijk dat je voor het gooien van een oorbel een ton boete krijgt en BBBRRR...... die kan gewoon ongelimiteerd zijn gang gaan.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_54335842
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:11 schreef noekje het volgende:
Wat is het ook allemaal weer net toevallig. Lieke heeft een tijd geleden al geschreven dat ze vandaag naar huis toe zou gaan. Gisteren is ze lang naar achteren geweest. Toevallig dat ze ook vannacht haar 24u heeft aangevraagd. Zij wist ten tijde van de brief nog niet dat de relatie uit zou gaan, of dat Huub opeens zo star zou doen deze week.
Die heeft ze nog helemaal niet aangevraagd...ze denkt erover...dat is wel even heel iets anders
pi_54335863
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:14 schreef riri het volgende:

[..]

Die heeft ze nog helemaal niet aangevraagd...ze denkt erover...dat is wel even heel iets anders
Ze heeft hem wel aangevraagd!
pi_54335865
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:10 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

Mocht ze vandaag of morgen gaan dan zou ik ook volledig uit de school klappen. Niet leuk en aardig op de bank afscheid nemen, Maar alles open gooien wat achter doet, amanda een tik geven en Brian een knietje. Dan zal ik het programma ook geen beelden gunnen dat ze uit kunnen zenden op tv. Gewoon meteen weg lopen.
Daar zit ik stiekum ook op te hopen Kan me niet voorstellen dat ze zonder slag of stoot gewoon braaf de villa uitloopt..
pi_54335869
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:01 schreef wie.. het volgende:

[..]

De finale moet wel een beetje spannend blijven dat kan niet met en Dennis, Nadia etc dus kiezen ze voor Brian en Huub. Uiteindelijk zal er gerechtegheid zijn met de overwinning van Huub.
Allhoewel dat ook niet hellemaal eerlijk is maargoed alles beter dan een overwinning van Brian.

lijkt me sterk met nog maar 6 weken DGK...
als ze in een jaar tijd pas 3 mensen eruit kunnen krigen,
hoe moeten ze er nu dan in zo'n korte tijd 5 mensen uit gaan werken dan?
pi_54335878
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:14 schreef riri het volgende:

[..]

Die heeft zij wel aangevraagd was niet te zien maar wel te horen.
pi_54335882
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:10 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

Dat is Natasia stijl
pi_54335884
Na een lange streamlock van de heg gaan Huub en Lieke naar de 'master bedroom' die Jaap vannacht heeft moeten afstaan. De partijen worden angstvallig uit elkaar gehouden. Lieke geeft aan helemaal op te zijn en kan zelfs bijna geen energie meer vinden voor haar halfjaar-dag. Ze zit al weken niet lekker in haar vel en geeft aan niet gelukkig te zijn. Als reden geeft Lieke aan dat de regels niet rechtlijnig worden toegepast en ze ook nog steeds zit met de verbroken relatie. Lieke kan maar geen balans vinden in een villa met haar ex. Huub die de hele dag al bezorgd was schrikt hier heel erg van en vraagt dan een aantal keer of ze wel op haar plek zit in de villa en De Gouden Kooi misschien niet te moeilijk voor haar is. Lieke zegt van niet en dat ze het spel juist leuk vindt en er steeds beter in wordt. Huub antwoordt daarop dat ze echt tegen alles en iedereen aanschopt en ook hij niets goed kan doen in haar ogen. Lieke die doodmoe is wil eigenlijk gewoon slapen, maar plaatst nog wel af en toe een opmerking waar Huub dan weer op antwoordt. Lieke geeft aan eigenlijk gewoon niet bij Huub haar verhaal en gevoel kwijt te kunnen en lijkt dan, als Huub vraagt wat zij van hem verlangt, te breken. “Helemaal niets, ik denk dat ik maar gewoon naar huis ga” is het antwoordt van Lieke. Niet lang daarna staat ze op, loopt naar de private en vraagt haar 24 uur aan. “Morgen stap ik in de auto en ga ik naar huis.” Huub die met zijn gevoel in de knoop ligt vraagt wat haar hiertoe heeft gedreven en of Brian, die haar heeft geslagen en geschopt, hiervan de oorzaak is als er vervolgens een korte streamlock volgt. Als we weer beelden krijgen zien we Huub die in tranen is uitgebarsten en hij verslagen vraagt “Ga je echt naar huis?” Lieke geeft geen antwoord en als hij wederom vraagt of ze echt naar huis gaat volgt er wederom een streamlock. Zullen de twee echt hun laatste nacht samen doorbrengen in de villa?

bron nowlive
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:18:11 #96
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54335892
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:04 schreef riri het volgende:

In dit filmpje vind ik ook heel duidelijk te zien hoe goed Lieke en Huub kunnen samenwerken op het moment suprême...daar zijn ze goed in
Dat Lieke zich niet meer inhoud is alleen maar goed...ze weet perfekt uit te dagen...Brian kan zich bijna niet rustig houden...dat tokkieclubje wordt er erg onrustig van
Het niet uitdelen van sancties richting Brian van de Febo was volgens mij de druppel die Lieke nodig had,ze ging er in eerste instantie alleen verkeerd mee om en kroop in zichzelf..bij het voorval hierboven is haar hopelijk duidelijk geworden dat ze het moet gebruiken om richting dat tokkieclubje in te zetten

GO Lieke GO....je kan het echt...laat het ons zien hoe je dat tokkieclubje er één voor één uitwerkt
Als ze stop met constant de strijd aangaan met Huub vind ik prima dat ze blijft. het is voornamelijk dat geneuzel waarom ze wat mij betreft mag vertrekken. Daarnaast vind ik haar erg gevaarlijk in het bonden met Jaap.
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:18:54 #97
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54335904
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:01 schreef wie.. het volgende:

[..]

Een Finale Huub Jaap kan ook spannend zijn en nog geloofwaardiger ook.
pi_54335917
oké....we wachten af
pi_54335918
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:11 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Het was toch overduidelijk volgens jullie dat ze eruit moet? Snap dan niet waarom de FEBO haar nog probeert om te praten om te blijven.
Binnenkort begint de POPO weer te lopen ze zullen Lieke dus nog wel even daar willen houden.

Daarna kan ze wel weg.
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:22:49 #100
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54335944
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:11 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

De febo zal haar niet ompraten... die zijn allang blij dat ze van d'r af zijn. Lieke moet zelf de keuze maken. Overigens vind ik Huub en Lieek veel te passiefg tegen Brian en Amanda.... dit wordt dan wel tegengehouden door de febo.... maar als ze er echt voor zou gaan dan verdient ze het respekt wat ze graag wil. Maar helaas ook zij laat zich manipuleren door de febo. Zij is ook vaak iemand die een plan wl uitstellen tot morgen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54335972
Ik hoop dat de visite van Lieke, de achtelijke gladiolen in de villa negeren of eens flink de waarheid zeggen. Ook hoop ik op hoop foto's van JOris, want ik ben de hele dag weg!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54335980
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:16 schreef Ziet het volgende:

[..]

lijkt me sterk met nog maar 6 weken DGK...
als ze in een jaar tijd pas 3 mensen eruit kunnen krigen,
hoe moeten ze er nu dan in zo'n korte tijd 5 mensen uit gaan werken dan?
Sms'en tot er 4 over zijn dan komen de oud bewoners terug om de winnar aan te wiijzen zal wel ong zo gaan neem ik aan ik zie geen andere mogelijkheid..
pi_54336008
is fok bij jullie ineens ook zo traag?
pi_54336024
En het gedonder begint weer, fok is weer zo traag als stroop.
pi_54336043
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:28 schreef wie.. het volgende:

[..]

Sms'en tot er 4 over zijn dan komen de oud bewoners terug om de winnar aan te wiijzen zal wel ong zo gaan neem ik aan ik zie geen andere mogelijkheid..
Dan zou ik me als bewoner helemaal genaaid voelen. Sommige zitten er dan al langer dan een jaar in, en dan zal de kijker beslissen dat je weg moet? Amanda is dan sowieso al kansloos, die heeft nog niet hoger dan 6% gehaald in de pp volgens mij. Maar het zal me niet verbazen als het wel zo zal gaan, sta nergens meer van te kijken
pi_54336050
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:32 schreef ericahysterica het volgende:
is fok bij jullie ineens ook zo traag?
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 12:42:44 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_54336071
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:25 schreef petraa het volgende:
Ik wacht nog steeds op de EXIT van Brian!
Ik heb nog een leuke ava voor je, misschien geen gek idee als iedereen die gaat gebruiken voorlopig.
― Mark Twain
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:44:45 #109
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_54336080
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:03 schreef DrsH het volgende:
John de Mol schijt peulen voor de connecties die de families
van Brian en Amanda hebben met het criminele circuit in Amsterdam.
Hij kijkt dus wel drie keer uit voordat hij Amanda of Brian aanpakt.
(Afpersingszaken)
Zaakbehartiger Sjoerd, Cora , Jaap en de afpersingszaken rond het "huwelijk" van Jaap en Cora.
Natasia die 1000-den los kreeg van productie voor bijlessen kinderen, opknapbeurt huis, vakantie en Wilgo.

Dan kijk je toch gewoon niet meer? 1 aan en uit knop op je tv ? Of PC?
Met de tv-uitzendingen ben ik al maanden gestopt, ik volg vooral de smerige praktijken van de productie .

(Speculeren , invloed van familie Kubatz , Brian- 2 glazen deuren, glas, Lieke slaan, Amanda douchewand)
Ik vermoed dat de familie van Brian contact heeft gehad met de productie om hen te zeggen
dat Brian enorme spijt heeft, een zwak moment had en een kans mag krijgen om te blijven in de kooi.
De hoofdprijs is zo groot, daar vecht je als familie, vrienden, zaakwaarnemers als aasgieren om.
pi_54336109
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb nog een leuke ava voor je, misschien geen gek idee als iedereen die gaat gebruiken voorlopig.
Bij deze
pi_54336118
laatste twee maanden heeft huub lieke als kop van jut gebruikt om zijn agressie (verbaal) op bot te vieren
denk als lieke weg is, huub niet meer in de hand te houden is

dat worden dus leuke streams
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54336135
quote:

[..]

† In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 12:58:00 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_54336142
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:51 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Bij deze
Ik heb inmiddels ook een bewegende,
― Mark Twain
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:58:57 #114
168951 STAP01
body and brain
pi_54336145
Wat ik gister wel heel merkwaardig vond was dat Huub zei tegen Lieke dat Nadia een arm over Huubs schouder sloeg en fluisterde dat Brain geen exit waard is!
pi_54336146
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:37 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Dan zou ik me als bewoner helemaal genaaid voelen. Sommige zitten er dan al langer dan een jaar in, en dan zal de kijker beslissen dat je weg moet? Amanda is dan sowieso al kansloos, die heeft nog niet hoger dan 6% gehaald in de pp volgens mij. Maar het zal me niet verbazen als het wel zo zal gaan, sta nergens meer van te kijken
De bewoners weten wel beter ze hebben dacht ik en contract getekent waarin staat dat de regels ten alle tijden verandert kunnen worden ?
Ook wat fysiek geweld betreft staat niet in het regelboek dat je eruit moet
pi_54336176
Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exi Brian Exit! t! Brian Exit!

Ik ga er vanmiddag eens lekker voor zitten; ik verwacht:

• Lieke die opstapt na 10 minuten bezoek.
  • Amanda ziek op bed met een kater.
  • Huub in tranen.
  • Jaap die de hele dag staat te grijnzen.
  • brian woelend door zijn haar.
  • Nadia die Huub troost.
  • Dennis die de hele dag kweelt never "nooit meer zal ik jou laten gaan" van Replay.

Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit!
  • Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
    pi_54336192
    ligt fok op sterven ofzo ?

moet ik een priester bellen ?
    pi_54336205
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels ook een bewegende,
    Check
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:09:22 #119
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_54336207
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 12:59 schreef wie.. het volgende:

[..]

De bewoners weten wel beter ze hebben dacht ik en contract getekent waarin staat dat de regels ten alle tijden verandert kunnen worden ?
    Ook wat fysiek geweld betreft staat niet in het regelboek dat je eruit moet
    De zogenaamde wurgcontracten

De bewoners zijn puppets in de hoop een BNer te worden met kans op een groot bedrag aan geld.
    Ondertussen houden ze zichzelf voor de gek en roepen ze te pas en te onpas, dat ze zo ontzettend zijn gegroeid. In plaats daarvan lopen ze de kans op geestelijke beschadiging en een verneukte toekomst.

Ik zou de eerste wel eens willen zien die Brian in dienst neemt, dan heb je toch een steekje los?

Ondertussen blijf ik gewoon wachten op een EXIT van Brian
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:11:31 #120
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_54336220
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
    Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exi Brian Exit! t! Brian Exit!

Ik ga er vanmiddag eens lekker voor zitten; ik verwacht:

• Lieke die opstapt na 10 minuten bezoek.
  • Amanda ziek op bed met een kater.
  • Huub in tranen.
  • Jaap die de hele dag staat te grijnzen.
  • brian woelend door zijn haar. EXIT!
  • Nadia die Huub troost.
  • Dennis die de hele dag kweelt never "nooit meer zal ik jou laten gaan" van Replay.

Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit!
  • Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
    pi_54336246
    Dit kwam ik tegen op VOL:

domi

Posts: 2643 domi - zaterdag 3 november 2007 @ 12:34 een fantastische brief van ene bonny op nowlive

Weet je wat ik erg vind?
    Ik had een heel verhaal getikt en dat is nu weg ... maar goed ik probeer het nog een keer

Brian ik vind het een walgelijk hypocriet ventje met hele nare trekjes.

De vent denkt dat hij zo heilig is samen met zijn vriendin. Geen enkel moment laat hij onbenut om zichzelf de hoogte in te prijzen ten koste van de anderen in het huis.
    Nee brian is zo goed bezig maar de lijst wordt wel steeds langer en langer:

- Stefan in het gezicht spugen en de ergste ziektes toewensen. En zijn bezittingen in het water gooien. Maar brian dat komt omdat die stinksigaretten je gek maken he?

- Nena voor k. hoer uitmaken en als ze wegloopt een glas met wijn tegen haar rug gooien . Maar brian daar kon je niets aan doen he?

- Ilona haar beautycase weggooien en voor een vermogen aan spullen stuk daardoor. Maar brian ze vroeg er wel om he met haar gedrag. Dat zal ze leren!

- Je was de eerste die met stelen begon Eerst cp's en het diepte punt vond ik wel dat je een cadeau van sylvia achterover drukte om te kijken wat erin zat. Maar brian je kon niet anders he want je wilde weten of er spelinfo in zat...

- De helm van Sylvia kon je niet heel laten, de koffer van huub moest over het hek gegooid worden... maar ze zijn allemaal tegen jou he dus je kon niet anders...

- Je was de eerste die met fisiek geweld begon en de toon neerzette.. Kopstoten, een stoel onder iemand vandaan trekken you name it en je kan ja knikken. Maar brian ook daar kon je niet anders in he want je werd uitgelokt toch?

- Je hebt je vriendin in bed uitgehold zelfs op het moment dat ze aangaf dat het zeer deed.(bleek ontsteking te zijn) Tja.... een man moet zijn gevoelens kwijt kunnen.

- Je sloeg je vriendin( volgens anderen duwde je) zo hard dat ze dubbel sloeg en je moest diezelfde avond in een hotel overnachten ter bescherming. Maar brian je kon niet anders he? Je vond je meid in bed met een ander.

- Je liet je vriendin zeggen dat ze tegen haar zin in met huub in een bed handelingen had gedaan want je kon het niet verkroppen dat het gebeurt was. Je vriendin zelfs verklaren dat het zo was terwijl we toch echt gezien hebben hoe fijn en gewillig ze was.
    Helaas kon je haar niet overtuigen dat het slaan nooit gebeurd was want ze verklaarde tot drie keer toe je hebt me geslagen. Gelukkig is het wel allemaal te begrijpen waarom he brian.

- Je hebt je mond vol van de goedendoelen maar op het moment dat er een beroep op je gedaan wordt je snor wat langer te laten staan tegen kanker hou je dat precies drie dagen vol.

- Je gooit bewust en met kwade bedoelingen het adres van Cora over de streams maar ook dat praat je goed en ligt aan anderen.

- Je slaat Lieke maar dat heeft nooit plaatsgevonden want we hebben het niet gezien.

- Je knijpt regelmatig ,bent enorm geniepig in het pijnigen van anderen als we de bewoners mogen geloven maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

- Je kon laatst je handen weer niet thuis houden bij Lieke

- Je gooit , echt gooit, je vriendin onder de douche en ben zo hardhandig met haar dat ze helemaal doorflipt! Maar je deed het om haar te beschermen he brian want eigenlijk was het huub die het uitlokte toch? Je vriendin heeft er een bult op haar hoofd aan over een een gebit wat los zit maar dat is allemaal haar eigen schuld he want ze was zoooo dronken.

- ja ken glas gooien en door een glazen deur lopen zonder enige gevolgen.... hoe geloofwaardig is dit zooitje nog te noemen!

Maar het ergste vind ik nog dat je echt oprecht denkt dat je leert van alles wat je hebt gedaan in de kooi en dat je als enige in de kooi goed bezig bent.Dat is je pas echt kwalijk te nemen dat alles maar werkelijk alles wat je flikt altijd iemand anders zijn of haar schuld is. Dat maakt jou heel gevaarlijk ventje.

Want tenslotte...

O brian alles wat je doet doe je zo goed toch?
    Winnaar van de kooi, lievelingetje van de regie.

Gatverdamme.....

(Bewerkt door bonny41 op 03-11 om 12:25)Top
    pi_54336260
    hoelaat komt liekes bezoek?
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:20:37 #123
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_54336276
    quote:

[..]

ik doe mee...
    test
    Op zaterdag 3 november 2007 13:18 schreef Ziet het volgende:
    hoelaat komt liekes bezoek?
    14.00 uur (FOK duurt een minuut om te verversen)
    het water roept
    pi_54336280
    14.00 heb ik ergens gelezen
    pi_54336281
    Wat is er nu weer aan de hand bij Fok?

Is Kenneth bezig of zo?
    pi_54336289
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 12:28 schreef wie.. het volgende:

[..]

natasia?
    haha!
    Make my day!
    pi_54336292
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:20 schreef akveor het volgende:

[..]

ik doe mee...
    test
    pi_54336300
    quote:

[..]

maar waarom beweegt de mijne niet?

[ Bericht 6% gewijzigd door miraculeus op 03-11-2007 13:28:16 ]
    pi_54336301
    fok doet het weer.............

test
    pi_54336307
    Wat zal Natasia blij zijn als Lieke opgeeft....
    pi_54336316
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:21 schreef agter het volgende:

[..]

natasia?
    haha!
    Nicolaas gaat hem ook niet worden en er zijn er denk ik nog wel een paar die daar niet aan mee zullen werken.
    pi_54336320
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef riri het volgende:
    Dat wel jah......dat is dan weer minder.
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:25:29 #134
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336338
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:22 schreef ericahysterica het volgende:
    fok doet het weer.............

test
    Jup, Johan/iteejer zat in de auto naar z'n werk ( sommige IT-ers werken ook soms zaterdag ) is nu op z'n werk en "doet wat technisch"

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:25:41 #135
    170231 DrsH
    Eerstelijns psycholoog
    pi_54336344
    Ach ja het is even wennen om de user te moeten lezen maar deze avatar is een leuke protestactie voor in ieder geval vandaag
    pi_54336349
    quote:
    Ja,ik zit ook met een dubbel gevoel.Aan de ene kant zou ik het prachtig van Lieke vinden als zij met opgeheven hoofd opstapt,aan de andere kant gun ik het die febo en die tokkies niet.
    pi_54336365
    Mogge fokkerts. Ik kab m'n profiel niet bewerken om ook zo'n mooi EXIT Brian shirtje aan te trekken.
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:27:26 #138
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336374
    Maar goed, tot de orde van de dag, in hoeverre is dat S.A.D gebeuren op invloed op dit moment bij Lieke?
    Want erg stabiel komt ze niet over, en nu kunnen we Huub wel van alles verwijten, maar ik zie niets anders dan een doorsnee-man die begot niet weet hoe te handlen met een (tijdelijke) stoornis
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_54336377
    echt belachelljk als je vergelijkt wat natasia allemaal heeft mogen doen in de kooi en hoe weinig Lieke mag doen...
    Natasia: Rijbewijs, Bortcorrectie
    Lieke: ???
    Make my day!
    pi_54336378
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:25 schreef DrsH het volgende:
    Ach ja het is even wennen om de user te moeten lezen maar deze avatar is een leuke protestactie voor in ieder geval vandaag
    nou wat mij betreft net zo lang totdat hij daadwerkelijk EXIT is!
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:28:14 #141
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336385
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:27 schreef tipsch het volgende:
    Mogge fokkerts. Ik kab m'n profiel niet bewerken om ook zo'n mooi EXIT Brian shirtje aan te trekken.
    Tuuk wel, klik, bewerk, klaar

zaterdag 3 november 2007 @ 13:28:15 #142
    170231 DrsH
    Eerstelijns psycholoog
    pi_54336386
    WIJZIG JE AVATAR MASAAL ALS PROTEST TEGEN DE HANDHAVING VAN BRIAN IN DGK
    pi_54336387
    quote:
    waarom niet? (ik kon ook mijn profiel wijzigen eerst niet vinden)
    pi_54336388
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:25 schreef kybe het volgende:

[..]

Ja,ik zit ook met een dubbel gevoel.Aan de ene kant zou ik het prachtig van Lieke vinden als zij met opgeheven hoofd opstapt,aan de andere kant gun ik het die febo en die tokkies niet.
    Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de boel opblaast (of Huub). Stopt het programma per direct, so be it. ZO is er toch ook geen ruk meer aan om naar te kijken

Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit Brian Exit! t! Brian Exit!
    pi_54336389
    Het wordt al aardig zwart/rood
    pi_54336391
    quote:

ik ook niet
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:29:56 #147
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336417
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:28 schreef Ziet het volgende:

[..]

ik ook niet
    http://forum.fok.nl/user/profile>>>webicon, klaar

zaterdag 3 november 2007 @ 13:29:58 #148
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_54336419
    quote:
    Eigenlijk vind ik niet dat Lieke het opgeeft. Zij heeft geen zin meer in zo'n oneerlijke strijd die toch niet te winnen valt.
    Op zaterdag 3 november 2007 13:25 schreef DrsH het volgende:
    Zat er vanmorgen aan te denken dat het wel een goed idee zou zijn om allemaal deze usericon te gebruiken

Beetje lastig lezen misschien, maar ik doe braaf mee!!
    pi_54336427
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:28 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

waarom niet? (ik kon ook mijn profiel wijzigen eerst niet vinden)
    Ik heb dat ook altijd gekund, maar volgens mij is er een knop bovenin verdwenen.
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:30:26 #151
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_54336428
    quote:

ik ook niet
    (Profiel bewerken met rood/zwarte avatar exit, Brian, lukt niet)

ik ook niet
    pi_54336434
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:16 schreef ericahysterica het volgende:
    Dit kwam ik tegen op VOL:

domi

Posts: 2643 domi - zaterdag 3 november 2007 @ 12:34 een fantastische brief van ene bonny op nowlive

Weet je wat ik erg vind?
    Ik had een heel verhaal getikt en dat is nu weg ... maar goed ik probeer het nog een keer

Brian ik vind het een walgelijk hypocriet ventje met hele nare trekjes.

De vent denkt dat hij zo heilig is samen met zijn vriendin. Geen enkel moment laat hij onbenut om zichzelf de hoogte in te prijzen ten koste van de anderen in het huis.
    Nee brian is zo goed bezig maar de lijst wordt wel steeds langer en langer:

- Stefan in het gezicht spugen en de ergste ziektes toewensen. En zijn bezittingen in het water gooien. Maar brian dat komt omdat die stinksigaretten je gek maken he?

- Nena voor k. hoer uitmaken en als ze wegloopt een glas met wijn tegen haar rug gooien . Maar brian daar kon je niets aan doen he?

- Ilona haar beautycase weggooien en voor een vermogen aan spullen stuk daardoor. Maar brian ze vroeg er wel om he met haar gedrag. Dat zal ze leren!

- Je was de eerste die met stelen begon Eerst cp's en het diepte punt vond ik wel dat je een cadeau van sylvia achterover drukte om te kijken wat erin zat. Maar brian je kon niet anders he want je wilde weten of er spelinfo in zat...

- De helm van Sylvia kon je niet heel laten, de koffer van huub moest over het hek gegooid worden... maar ze zijn allemaal tegen jou he dus je kon niet anders...

- Je was de eerste die met fisiek geweld begon en de toon neerzette.. Kopstoten, een stoel onder iemand vandaan trekken you name it en je kan ja knikken. Maar brian ook daar kon je niet anders in he want je werd uitgelokt toch?

- Je hebt je vriendin in bed uitgehold zelfs op het moment dat ze aangaf dat het zeer deed.(bleek ontsteking te zijn) Tja.... een man moet zijn gevoelens kwijt kunnen.

- Je sloeg je vriendin( volgens anderen duwde je) zo hard dat ze dubbel sloeg en je moest diezelfde avond in een hotel overnachten ter bescherming. Maar brian je kon niet anders he? Je vond je meid in bed met een ander.

- Je liet je vriendin zeggen dat ze tegen haar zin in met huub in een bed handelingen had gedaan want je kon het niet verkroppen dat het gebeurt was. Je vriendin zelfs verklaren dat het zo was terwijl we toch echt gezien hebben hoe fijn en gewillig ze was.
    Helaas kon je haar niet overtuigen dat het slaan nooit gebeurd was want ze verklaarde tot drie keer toe je hebt me geslagen. Gelukkig is het wel allemaal te begrijpen waarom he brian.

- Je hebt je mond vol van de goedendoelen maar op het moment dat er een beroep op je gedaan wordt je snor wat langer te laten staan tegen kanker hou je dat precies drie dagen vol.

- Je gooit bewust en met kwade bedoelingen het adres van Cora over de streams maar ook dat praat je goed en ligt aan anderen.

- Je slaat Lieke maar dat heeft nooit plaatsgevonden want we hebben het niet gezien.

- Je knijpt regelmatig ,bent enorm geniepig in het pijnigen van anderen als we de bewoners mogen geloven maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

- Je kon laatst je handen weer niet thuis houden bij Lieke

- Je gooit , echt gooit, je vriendin onder de douche en ben zo hardhandig met haar dat ze helemaal doorflipt! Maar je deed het om haar te beschermen he brian want eigenlijk was het huub die het uitlokte toch? Je vriendin heeft er een bult op haar hoofd aan over een een gebit wat los zit maar dat is allemaal haar eigen schuld he want ze was zoooo dronken.

- ja ken glas gooien en door een glazen deur lopen zonder enige gevolgen.... hoe geloofwaardig is dit zooitje nog te noemen!

Maar het ergste vind ik nog dat je echt oprecht denkt dat je leert van alles wat je hebt gedaan in de kooi en dat je als enige in de kooi goed bezig bent.Dat is je pas echt kwalijk te nemen dat alles maar werkelijk alles wat je flikt altijd iemand anders zijn of haar schuld is. Dat maakt jou heel gevaarlijk ventje.

Want tenslotte...

O brian alles wat je doet doe je zo goed toch?
    Winnaar van de kooi, lievelingetje van de regie.

Gatverdamme.....

(Bewerkt door bonny41 op 03-11 om 12:25)Top
    Je kan dit hele probleem wel wat breder trekken door het te vergelijken met onze zogenaamde probleemwijken. Daar kunnen ook wel wat mensen naar ''huis''. Maar dat gaat jammer genoeg niet gebeuren. Oftewel DGK is een mooie weerspiegeling van onze fijne multiculturele samenleving. Als dat de bedoeling is van de FEBO dan doen ze hun werk echt heel erg goed, gewoon lekker meten met 2 maten, net als in het echte leven. Heerlijk ...Ik seg ikhouwerfan
    Well I know one thing that really is true
    This here's a zoo and the keeper ain't you
    pi_54336443
    Maarruh, komt Joris ook niet mee, met het bezoek van Lieke en zou Huub zolangzamerhand ook niet eens op moeten staan ?
    pi_54336445
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:28 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze de boel opblaast (of Huub). Stopt het programma per direct, so be it. ZO is er toch ook geen ruk meer aan om naar te kijken

Dat zou ik zo leuk vinden ,Huub en Lieke die zonder wat te zeggen gewoon die poort uitlopen.
    pi_54336447
    quote:

[..]

ik ook niet
    als je bovenin over het grijs/witte vlak met je muis gaat zie je rode lettertjes opdoemen. Dan kom je "mijn profiel"tegen
    pi_54336449
    quote:

[..]

ik ook niet
    - klik rechts op de avatar en kies eigenschappen / properties
    - kopier de URL
    - Klik op profiel wijzigen boven in het menu
    - plak URL in het avatar veld.
    - vul je password in en save

Klaar

pi_54336456
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik heb dat ook altijd gekund, maar volgens mij is er een knop bovenin verdwenen.
    Ik heb ooh een beetje een gekke layout, maar de knop is haast doorzichtig, rechts bovenin, in heeeeel licht grijs!
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:32:20 #158
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336466
    quote:

[..]

Huh?!
    Welke layout gebruik je dan?

pi_54336467
    quote:

[..]

De witte lettertjes zijn bijna niet te zien,even met je muis er over heen gaan lichten ze vanzelf op.
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:32:41 #160
    170231 DrsH
    Eerstelijns psycholoog
    pi_54336472
    KOM OP MENSEN JULLIE KUNNEN HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_54336474
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:30 schreef Borga het volgende:

[..]

Je kan dit hele probleem wel wat breder trekken door het te vergelijken met onze zogenaamde probleemwijken. Daar kunnen ook wel wat mensen naar ''huis''. Maar dat gaat jammer genoeg niet gebeuren. Oftewel DGK is een mooie weerspiegeling van onze fijne multiculturele samenleving. Als dat de bedoeling is van de FEBO dan doen ze hun werk echt heel erg goed, gewoon lekker meten met 2 maten, net als in het echte leven. Heerlijk ...Ik seg ikhouwerfan
    Ik ook de strijd tussen de 2 milieus..........
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:32:49 #162
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_54336477
    quote:
    Waarschijnlijk heeft jou lettertype bijna dezelfde kleur als je achtergrond?
    Klik dan eens HIER
    Op zaterdag 3 november 2007 13:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Huh?!
    het komt denk ik omdat je net als ik de oude lay out nog hebt die zilveren
    pi_54336492
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:32 schreef akveor het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft jou lettertype bijna dezelfde kleur als je achtergrond?
    Klik dan eens HIER
    Hebbes, dank u
    pi_54336496
    Is Lieke er nou nog steeds...opschieten meid, koffers pakken en straks naar huis.
    pi_54336503
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hebbes, dank u
    Hij beweegt alleen niet bij je-O-
    pi_54336507
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Huh?!
    foksilver
    pi_54336511
    quote:

[..]

Hebbes, dank u
    Pssttt, da's de stilstaande, je kunt beter deze gebruiken http://i.fok.nl/usericons/135305/313.gif
    pi_54336520
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 12:00 schreef carpediem23 het volgende:
    Is Brian al vertrokken? Ik sluit me aan bij Tipsch en wacht....en wacht.....en wacht....
    Door wrijving ontstaat glans
    pi_54336525
    Ook die mooie avatar
    pi_54336528
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:31 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

- klik rechts op de avatar en kies eigenschappen / properties
    - kopier de URL
    - Klik op profiel wijzigen boven in het menu
    - plak URL in het avatar veld.
    - vul je password in en save

Klaar

Voor het eerst in 4 jaar FOK! ook maar een Icon genomen. Goede actie!
    pi_54336529
    quote:

tnx, gelukt
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:36:28 #173
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336530
    quote:

[..]

Hebbes, dank u
    Je hebt de verkeerde, kopieer en plak de url van bv Erika's plaatje eens?

pi_54336534
    quote:
    denk dat onze tas na een paar weken stinkend jaloers is op lieke
    gewoon omdat lieke het wel leuk doet in de media
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:37:16 #175
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336544
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

foksilver
    Wrom gebruik je die eik nog?!

pi_54336551
    effe kijken of mijn plaatje het doet
    het water roept
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:37:48 #177
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_54336552
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:22 schreef miraculeus het volgende:

[..]

maar waarom beweegt de mijne niet?
    Klik met rechts op een bewegende avatar. Kies opslaan als... en onthoud waar je deze hebt opgeslagen..
    Klik dan HIER
    Ga naar User Icon Manager
    Upload het plaat vanuit de map die je onthouden hebt in stap 1
    Zet een vinkje voor het te gebruiken icoon.
    Bevestig met je wachtwoord.

Klaar.
    Op zaterdag 3 november 2007 13:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die is toch mooist, of niet? Ik zal de anderen dan ook nog maar eens bekijken.
    pi_54336565
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoe wijzig je die dan?
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:38:31 #180
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336566
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:37 schreef Varen het volgende:
    Netjes

pi_54336573
    Lieke in de keuken in een nieuwe grijze outfit
    pi_54336576
    Fok werkt wer goed bij mijn
    pi_54336580
    test van een dom blondje
    Dolf is de baas
    Insaantje
    pi_54336582
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:35 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Pssttt, da's de stilstaande, je kunt beter deze gebruiken http://i.fok.nl/usericons/135305/313.gif
    pi_54336584
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:23 schreef kybe het volgende:

[..]

Nicolaas gaat hem ook niet worden en er zijn er denk ik nog wel een paar die daar niet aan mee zullen werken.
    Ze hebben en contract getekent daar zal wel het een en ander in staan voor verdere medewerking maargoed blijft speculeren
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:39:27 #186
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_54336590
    Zo, deze laat ik staan tot deze heilige idiote mongool weg is! Sorry voor alle mongolen!
    pi_54336591
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

Die is toch mooist, of niet? Ik zal de anderen dan ook nog maar eens bekijken.
    Ik gebruik die ook nog. Vind de nieuwe maar irritant
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:39:31 #188
    170231 DrsH
    Eerstelijns psycholoog
    pi_54336592
    KOM OP TUINFLUITER EEN DAG NIET GEFLOTEN IS NIETS MIS MEE STEUN DE ANTI BRIAN ACTIE
      † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 13:39:33 #189
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_54336593
    quote:

[..]

Ziet er goed uit hoor, mooi om te zien dat er veel FOKkers meedoen

Ik ben zo benieuwd wat Lieke besluit vandaag, what to do, what to do?
    ― Mark Twain
    pi_54336598
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:37 schreef Varen het volgende:
    pi_54336600
    Doet ie het?
    pi_54336612
    Het gaat hier steeds meer op vol en nowlive lijken
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:40:38 #193
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_54336615
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:38 schreef ericahysterica het volgende:
    Lieke in de keuken in een nieuwe grijze outfit
    Zeker een goedmakertje van het Hokje~!
    pi_54336619
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef tipsch het volgende:
    Doet ie het?
    pi_54336622
    quote:

[..]

Morguh , ook zo lekker geslapen

Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit! Brian Exit Brian Exit! Brian Exit!
    pi_54336627
    quote:
    Doet ie het?
    pi_54336632
    quote:
    Doet ie het?
    Het zit jou ook altijd tegen..
    Dolf is de baas
    Insaantje
    pi_54336634
    ava: check
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:41:54 #199
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336639
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef Lobasca het volgende:
    test van een dom blondje
    *Trots is op mede dom blondje*

pi_54336646
    dat zwart rood doet me ergens aan denken

ik vind het maar eng
    pi_54336649
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

*Trots is op mede dom blondje*
    Dolf is de baas
    Insaantje
    pi_54336656
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:41 schreef Guuskeee het volgende:
    ava: check
    en nu maar hopen dat Flens en consorten hier ook even meelezen
    pi_54336658
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:40 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Morguh , ook zo lekker geslapen

Heerlijk geslapen.
    pi_54336659
    Lieke maakt Huub wakker.
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:43:03 #205
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336665
    quote:
    Doet ie het?
    Doe deze eens?
    http://i.fok.nl/usericons/135305/313.gif

zaterdag 3 november 2007 @ 13:43:17 #206
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_54336670
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:41 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Het zit jou ook altijd tegen..
    Hij lijkt een beetje op Dennix! (Gister heeft iemand een fotootje geplaatst van Michael Jackson met Bert!)
    pi_54336673
    Lieke heeft net een gesprek gehad en ze kijkt nog wel even wat ze doet.

Blijven of weg gaan dus.
      † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 13:43:49 #208
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_54336675
    Lieke tegen Huub: Ik heb net nog een gesprek gehad, ik kijk nog wel even.
    ― Mark Twain
    pi_54336677
    huub is ook uit bed nu
    pi_54336689
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe deze eens?
    http://i.fok.nl/usericons/135305/313.gif
    Dank je yvon, ik denk dat ik 'm zo heb. Nu nog ff de andere stylesheets checken.
    pi_54336691
    pi_54336694
    Zal Joris zo komen ?
    pi_54336706
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:44 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dank je yvon, ik denk dat ik 'm zo heb. Nu nog ff de andere stylesheets checken.
    Hij beweegt!
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:45:43 #214
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336707
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:27 schreef yvonne het volgende:
    Maar goed, tot de orde van de dag, in hoeverre is dat S.A.D gebeuren op invloed op dit moment bij Lieke?
    Want erg stabiel komt ze niet over, en nu kunnen we Huub wel van alles verwijten, maar ik zie niets anders dan een doorsnee-man die begot niet weet hoe te handlen met een (tijdelijke) stoornis
    Iemand?
    Ben er wel beneuwd naar.

pi_54336708
    quote:

[..]

ik had dus ook nog de oude foksilver
    maar heb nu de dark
    en met al die zwarte ava;'s staat dat best mooi
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:45:53 #216
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_54336713
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:44 schreef Kaleddis het volgende:
    Zal Joris zo komen ?
    Ik hoop het!
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:45:57 #217
    167977 DGK_Tegengas
    Filmpjes, moet geen uren duren
    pi_54336715
    Even iets heel anders, ik had gisteren begrepen dat Dreams of Beauty samen
    met Eric en Sylvia dit weekend op de Vakbeurs Uiterlijke verzorging staan.
    Zie onderstaande website:

http://www.evenementenhal(...)erlijke%20Verzorging

Bianca sprak erover, dat Eric en Sylvia 's avonds (vanavond dus) een café in
    de buurt hebben afgehuurd voor een groot feest. Iemand enig idee waar ??
    .
    pi_54336726
    Lieke loopt flink met papier te ritselen in de slaapkamer
    pi_54336733
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:

geen idee
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:47:18 #220
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336742
    quote:

[..]

Goezzo!, ne allernieuwste heeft echt super veel mogelijkheden, fok_dark is oldskool, '99 herinneringen

pi_54336744
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Ik hoop het!

ik ook
    en volgens mij zei lieke gisteravond nog dat ze hem gewoon liet komen
    pi_54336754
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Iemand?
    Ben er wel beneuwd naar.
    Ik denk eerder dat het haar hormonen waren.Bekende maandelijkse ongemakken.
    pi_54336755
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef Ziet het volgende:

[..]

ik had dus ook nog de oude foksilver
    maar heb nu de dark
    en met al die zwarte ava;'s staat dat best mooi
    Oe, ff sjekkuh !
    pi_54336766
    quote:

[..]

Iemand?
    Ben er wel beneuwd naar.
    Volgens mij niet of nauwelijks. Het stikt daar van de warmte en het licht simuleert bijna zomer. Ik denk gewoon dat de situatie zoals die geschept wordt door de Febo de oorzaak is van haar stemmingen en dat dat op Huub, ook niet de makkelijkste, wordt afgereageerd. Ik denk dat Huub het zowiezo fout doet, wat hij ook doet. Tenzij hij, net als Amanda, Ja en amen zegt Maar zo zit hij niet in elkaar (en Lieke ook niet).
    pi_54336769
    Ik hoop niet dat Lieke weg gaat alleen al omdat ik het het schorum niet gun.
    test
      † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 13:49:09 #226
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_54336771
    quote:

[..]

Iemand?
    Ben er wel beneuwd naar.
    Lieke zelf zegt dat SAD geen reden voor haar is om op te stappen, genoeg Lux van de lampen in dat hok.
    Wat ik me wel voor kan stellen dat alles wat haar is overkomen haar parten is gaan spelen, heel begrijpelijk.

En ja, Huub en Lieke.....ze kunnen niet zonder elkaar maar met ook niet, lastig hoor.
    ― Mark Twain
    pi_54336783
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:48 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Volgens mij niet of nauwelijks. Het stikt daar van de warmte en het licht simuleert bijna zomer. Ik denk gewoon dat de situatie zoals die geschept wordt door de Febo de oorzaak is van haar stemmingen en dat dat op Huub, ook niet de makkelijkste, wordt afgereageerd. Ik denk dat Huub het zowiezo fout doet, wat hij ook doet. Tenzij hij, net als Amanda, Ja en amen zegt Maar zo zit hij niet in elkaar (en Lieke ook niet).
    Ik vind dat Huub het eigenlijk ook fout doet door niet in protest te gaan tegen de FEBO voor het uitblijven van de exit van Brian.
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:50:40 #228
    196280 Dragline
    He's a world-shaker
    pi_54336786
    Ook maar ff m'n avatar aangepast. Ik heb geen streams maar lees af en toe mee. Belachelijk dat Brian & Co zo de hand boven het hoofd wordt gehouden. Hoog tijd voor grote schoonmaak in de Kooi...
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:50:50 #229
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_54336788
    Waarom zet ze nou niet lekker een knalhard muziekje op?
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
    pi_54336793
    hahah leuk dit.
    Yvonne
    pi_54336795
    Dark-layout is ut niet, maar die baggerlayout ook niet (alle teksten staan door elkaar ?)
    Ik ga weer lekker terug naar de oude ...
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:51:31 #232
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336799
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:48 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nou ja, ik vond het zo sneu vannacht, hij kon niets goeddoen, ook in de COS niet, terwijl hij gewoon als een typische "man"overkwam, gewoonweg niet weten hoe je met om de 2 sec. stemmingswisselingen om moet gaan, net alsof onze mannen dat wel met ons kunnen hè dames?

pi_54336807
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik vind dat Huub het eigenlijk ook fout doet door niet in protest te gaan tegen de FEBO voor het uitblijven van de exit van Brian.
    Je weet niet wat voor strijd Huub voert achter he, hij toont het alleen nauwelijks 'voor de camera'. Hoewel hij gister met 'het precedent is geschapen' wel duidelijk aangaf het totaal niet eens te zijn met de situatie.
    pi_54336808
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:
    Waarom zet ze nou niet lekker een knalhard muziekje op?

heeft ze geen tijd voor met al die telefoontjes
    pi_54336811
    quote:

[..]

Das de meest slechte eigenschap van Huub, alles doen om maar met zijn kop op de buis te blijven.
    Als 'ie een echte vent was geweest, was 'ie allang opgekrast.
    Dolf is de baas
    Insaantje
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:52:28 #236
    38396 mazaru
    pi_54336816
    quote:

[..]

Als ik Huub een beetje door heb, dan heeft die daar heus wel wat over gezegd hoor.
    Maar ik denk dat ze gewoon niets te vertellen hebben, en dat dat ook in hun contract staat.
    pi_54336821
    Het duurde even, maar het is gelukt!
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:52:55 #238
    181124 chufi
    Hace frio o no?
    pi_54336825
    ava check om solidair te zijn en een statement te maken samen met de rest
    Cuando haya sol, hay Chufi
    Musica Español
    Come On
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:53:02 #239
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_54336826
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:49 schreef itsme het volgende:
    Ik hoop niet dat Lieke weg gaat alleen al omdat ik het het schorum niet gun.
    test
    Lieke moet gewoon blijven en dat zooitje helemaal gek maken, alles mag!
    pi_54336828
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:

Misschien wordt het in de filmpjes genoemd, scroll naar filmpjes SHE
    http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10342
    het water roept
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 13:53:25 #241
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54336832
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:51 schreef itsme het volgende:
    hahah leuk dit.
    Yvonne
    Wist je niet van de '99 layout?

zaterdag 3 november 2007 @ 13:53:56 #242
    38396 mazaru
    pi_54336840
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:51 schreef Ziet het volgende:

[..]

heeft ze geen tijd voor met al die telefoontjes
    Dan kan ze toch zelf een beetje muziek maken met pannendeksels?
    pi_54336842
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:52 schreef miraculeus het volgende:
    Het duurde even, maar het is gelukt!
    leuke actie hier
    pi_54336845
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou ja, ik vond het zo sneu vannacht, hij kon niets goeddoen, ook in de COS niet, terwijl hij gewoon als een typische "man"overkwam, gewoonweg niet weten hoe je met om de 2 sec. stemmingswisselingen om moet gaan, net alsof onze mannen dat wel met ons kunnen hè dames?
    Precies, ik snap af en toe echt niet waar dat afgeven op Huub nou vandaan komt. Tuurlijk is hij zeker niet perfekt, vreselijk irritant op zijn tijd, maar hij blijft de meeste 'normale' man daar in die Toko met zijn nukken maar ook veel goeie kanten.
      † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 13:54:46 #245
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_54336853
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:51 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Je weet niet wat voor strijd Huub voert achter he, hij toont het alleen nauwelijks 'voor de camera'. Hoewel hij gister met 'het precedent is geschapen' wel duidelijk aangaf het totaal niet eens te zijn met de situatie.
    Precies. Wat heeft het voor zin om On Cam tekeer te gaan, dat doet hij in het hokje wel. Ik heb hem menigmaal pissed gezien, dat is niks nieuws maar hij weet inmiddels ook dat dat dan voer is voor de rest.
    ― Mark Twain
    pi_54336859
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:52 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Das de meest slechte eigenschap van Huub, alles doen om maar met zijn kop op de buis te blijven.
    Dat hypocriete gewauwel van hem over het "spel" komt me dan inmiddels ook de strot uit. Ik heb gisteren echt even een realisatiemomentje gehad, zeg maar. Overigens neem ik het de FEBO het meest kwalijk.
    pi_54336867
    mooi jurkje heeft lieke aan
    staat haar goed!
    pi_54336875
    Lieke doet alles weer voor Huub...Broodje,baterijen
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:55:52 #249
    170231 DrsH
    Eerstelijns psycholoog
    pi_54336878
    KOM OP MAZARU STEUN DE ANTI BRIAN ACTIE NOOIT GESCHOTEN IS ALTIJD MIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_54336885
    Exit Brian Exit Brian Exit Brian Exit Brian Exi Exit Brian t Brian Exit Brian Exit Brian Exit Brian Exit Brian
    pi_54336890
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:54 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat hypocriete gewauwel van hem over het "spel" komt me dan inmiddels ook de strot uit. Ik heb gisteren echt even een realisatiemomentje gehad, zeg maar.

Al zou ik nog zoveel geld verdienen bij een baas, als ik het moreel verwerpelijk vind ben ik weg!
    Dolf is de baas
    Insaantje
    pi_54336891
    exit brian
    er zijn er maar 2 die sporen in DGK en dat zijn huub en lieke!!! en de FEBO is 1 grote hoerenkast!!
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:57:37 #253
    38396 mazaru
    pi_54336907
    Moet je die berg zien waar Jaap slaapt!
    Tering! Dat is een homp vlees?
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:57:42 #254
    170231 DrsH
    Eerstelijns psycholoog
    pi_54336909
    IVONNE 1 DAG NIET OP DE CAMPING WEES SOLIDAIR
    pi_54336910
    lieke doet het licht aan om de riem van huub te vinden bij jaap zijn bed
    jaap doet het meteen weer uit
    hehehe
      † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 13:58:23 #256
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_54336924
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:56 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Al zou ik nog zoveel geld verdienen bij een baas, als ik het moreel verwerpelijk vind ben ik weg!
    Daarom zitten wij ook thuis achter de PC en Huub in dat hok.
    ― Mark Twain
    pi_54336926
    slapen naadje en delletje nog
    er zijn er maar 2 die sporen in DGK en dat zijn huub en lieke!!! en de FEBO is 1 grote hoerenkast!!
    pi_54336928
    pi_54336931
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:56 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik neem het zijn baas dan ook nog heel veel meer kwalijk.
    pi_54336937
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:56 schreef ericahysterica het volgende:
    Exit Brian Exit Brian Exit Brian Exit Brian Exi Exit Brian t Brian Exit Brian Exit Brian Exit Brian Exit Brian
    Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole, ole....Brian moet naar huis ole,ole..
    Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole,ole..Brian moet naar huis ole, ole....Brian moet naar huis ole,ole..
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:59:11 #261
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_54336941
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:55 schreef Dreamboy het volgende:
    Lieke doet alles weer voor Huub...Broodje,baterijen
    Doet ze uit zichzelf en hopelijk ook voor zichzelf.
    Als je iets voor iemand doet, moet je dat doen, omdat je dat wilt en je moet het nooit doen omdat je dankbaarheid en erkenning of zoiets terug verwacht, want dan kom je vaak bedrogen uit.
      zaterdag 3 november 2007 @ 13:59:28 #262
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_54336946
    Brain gaat echt niet exit
      zaterdag 3 november 2007 @ 14:00:12 #263
    38396 mazaru
    pi_54336954
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:55 schreef DrsH het volgende:
    KOM OP MAZARU STEUN DE ANTI BRIAN ACTIE NOOIT GESCHOTEN IS ALTIJD MIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oke, ik doen nog even mee voor ik weg ga
      zaterdag 3 november 2007 @ 14:00:21 #264
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_54336956
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:58 schreef kybe het volgende:

[..]

En als Brian niet naar huis gaat, krijgt hij vanavond onaangename verrassingen, olé, olé
    pi_54336957
    Exit Brian!!
      zaterdag 3 november 2007 @ 14:00:33 #266
    114531 TheUnreal
    Zo ja, waarom niet?
    pi_54336959
    Jongens, Brian die blijft gewoon.. Of jullie het nou leuk vinden of niet
    pi_54336965
    De rest blijft ook gewoon in bed liggen terwijl Lieke zo bezoek krijgt, tokkies....
      zaterdag 3 november 2007 @ 14:01:47 #268
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_54336978
    Lieke - De kans dat ik weg ga zit er dik in, maar waarschijnlijk ga ik niet vandaag.
    pi_54336980
    Lieke. die kans dat ik weg ga zit er wel in maar dan ga ik niet vandaag.
    pi_54336985
    lieke zegt dat als ze weg gaat het niet vandaag zal zijn. Ze draagt het over het weekend maar zij heeft haar 24 uur nog niet ingetrokken.
    pi_54336992
    Lieke kan officieel niet eens uit het huis omdat dat strohoofd van een Anita niet wil komen!
    pi_54336993
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 14:00 schreef Dark het volgende:

[..]

En als Brian niet naar huis gaat, krijgt hij vanavond onaangename verrassingen, olé, olé
    Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole..Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole...Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole...
      zaterdag 3 november 2007 @ 14:02:26 #273
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_54336996
    Dag BRIAN!!!!!!!!! Tot nooit meer ziens!!!!!!!!!!!!! MAFKEES!!!!!
      Moderator zaterdag 3 november 2007 @ 14:02:28 #274
    184769 crew  Deisyy
    pi_54336998
    Lieke moet gewoon nog ven door knallen tegen Brian en Amanda, net zoals gisteravond.
    Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
    pi_54337005
    Lieke heeft haar 24 uur niet ingetrokken
    Lieke kan vandaag officieel niet weg
    het water roept
    pi_54337007
    jammer lieke wil het over het weekend heen tillen
      zaterdag 3 november 2007 @ 14:02:57 #277
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_54337009
    Lieke - Als ik vandaag weg wil, kan ik niet eens weg. Anita is er niet.
    Huub - Nou, dat zou ik niet durven beweren, dat maak je nog altijd zelf uit!
      † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 14:03:09 #278
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_54337013
    Lieke denkt dat, als ze weggaat het niet vandaag is. Ze heeft haar 24 uur nog niet ingetrokken. Ze kan i.p. niet weg omdat ze nog niet met Anita heeft gesproken. Huub zegt dat dat gelul is. Als je weg wilt, ga je weg.....met of zonder gesprek.
    ― Mark Twain
    pi_54337022
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:52 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk dat Huub het heel leuk vindt om op de buis te zijn. Maar ik denk ook dat er nog andere dingen meespelen Lobasca, hij is niet van plan om vóór Saint Brian de poort uit te gaan. Denk dat die gedachte hem steeds weer de kracht geeft om door te gaan. Dit hele gebeuren in de douche met Amanda en de sanctie die NIET kwam zal hem dan ook vreselijk dwarszitten. Maar ik heb nu toch wel het idee dat de FEBO iets moet doen met de golf van protest van de diverse fora, zoniet, tja,dan weten we genoeg toch?
    Door wrijving ontstaat glans
      Admin zaterdag 3 november 2007 @ 14:03:28 #280
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_54337024
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 13:57 schreef DrsH het volgende:
    IVONNE 1 DAG NIET OP DE CAMPING WEES SOLIDAIR
    Hoplakee

pi_54337030
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 14:02 schreef kybe het volgende:

[..]

Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole..Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole...Brian krijgt het dus zwaar,ole,ole...
    Het begint hier een beetje op een opstand te lijken!!
    pi_54337040
    Lieke gaat zo iets leuks doen, maar ik zeg het niet want anders weten de mensen anders
    het water roept
    pi_54337042
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 14:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoplakee
    pi_54337043
    quote:

[..]

Hoplakee
    You go girl!!!
    pi_54337048
    huub baalt dat lieke zich kut voelt

die heb nu al 10 000 maal gehoord
    pi_54337054
    Brian gaat er niet uit.
    En eigenlijk ben ik ook meer pissig om het totale negeren en er overheen lullen van iedereen daar over het doorflippen van Brian en wat hij Amanda heeft aangedaan (en nog steeds doet).
    Plus het blijven pushen van Brian als een voorbeeldfiguur voor tieners. Laat hem er in en laal hem door het lint gaan en laat hem afgaan. Dat wens ik.

Kan iemand daar een ava van maken?
    pi_54337057
    huub vraagt aan lieke hoe ze het gaan oplossen nu dat Amanda en Brian hier nog wonen.
    pi_54337065
    Huub mag niet met Brian praten van de Febo (na de schop van Brian tegen Lieke)

Ze zijn echt gek daar!!
      † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 14:05:45 #289
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_54337068
    Huub zegt dat hij de laatste keer na een ruzie 35 uur niet bij hem in de buurt mocht komen van het hokje. ZIE JE WEL.....KUT FEBO, bescherm die rat maar.
    ― Mark Twain
    pi_54337072
    belachelijk... als je toch 24 uur hebt aangevraagd moet je toch binnen die 24 uur kunnen beslissen of je gaat of niet
    anita of geen anita
    pi_54337074
    Er hangt beneden een briefje op de deur dat Brian en Amanda slaap nodig hebben
    het water roept
    pi_54337075
    waarom is die 0900 nummer bezet? Mijn streams zijn op.
    pi_54337076
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 14:03 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Het begint hier een beetje op een opstand te lijken!!
    Leuk he ,nou je avatar nog
    pi_54337078
    quote:

[..]

Hoplakee
    pi_54337082
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 14:05 schreef HoneyBunny het volgende:
    Huub mag niet met Brian praten van de Febo (na de schop van Brian tegen Lieke)

Ze zijn echt gek daar!!
    huub moest 35 uur afstand houden van die smerige rioolrat
      zaterdag 3 november 2007 @ 14:06:55 #296
    170231 DrsH
    Eerstelijns psycholoog
    pi_54337092
    HONEYBUNNY, JOIN THE ACTION
    pi_54337094
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 14:05 schreef Py het volgende:
    Brian gaat er niet uit.
    En eigenlijk ben ik ook meer pissig om het totale negeren en er overheen lullen van iedereen daar over het doorflippen van Brian en wat hij Amanda heeft aangedaan (en nog steeds doet).
    Plus het blijven pushen van Brian als een voorbeeldfiguur voor tieners. Laat hem er in en laal hem door het lint gaan en laat hem afgaan. Dat wens ik.

Kan iemand daar een ava van maken?
    Hoevaak is Brian al niet door het lint gegaan de afgelopen dagen? Iedereen heeft het gezien, maar er gebeurt niets!
    pi_54337095
    Lieke gaat straks weer wat anders aan doen.
    Wat jammer nou.
    pi_54337104
    wat een opzichtige make up doet lieke op
    pi_54337110
    pi_54337112
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 14:05 schreef kybe het volgende:

[..]

Leuk he ,nou je avatar nog

Die doet het toch?? Ik zie bij mij een bewegende Brian Exit !!!
    pi_54337113
    Brian EXIT
    - AFCA -
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')