Inderdaad wat een onzin kraamt ze uit, zij heeft waareschijnlijk nog nooit echt goed in een spiegel gekeken.....en dan bedoel ik het in eerste instantie figuurlijk
Wel goed van bart zijn kloterig reactie van die kachel. Ze schrok ervan en probeerde daarna maar weer snel de therapeut rol uit te voeren.
Ze heeft werkelijk niets anders te melden dan gezwam, wat had ze nu weer over laisser-faire....
Ze word met de dag erger, waarschijnlijk omdat je nu goed ziet hoe ze zichzelf steeds herhaalt.
quote:
op 10-21-1999 om 08:39 PM schreef Kimmie het volgende:Ze word met de dag erger, waarschijnlijk omdat je nu goed ziet hoe ze zichzelf steeds herhaalt.
JUIST!!! Dat bedoelde ik inderdaad eerder al met 'haar voorgekauwde levensmotto's'...
Ik vond het het laagste wat je kunt doen op zo'n moment. Ongelooflijk.
Als je als crimineel haar als reclasseringsambtenaar hebt gehad, ben je volgens mij mooi fucked over zeg.
Wat een ongelooflijk ranzig mens.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 21 Oktober 1999).]
quote:
op 10-21-1999 om 08:54 PM schreef ingeltje het volgende:
ik lees de hele tijd dat bianca zo irritant onzeker is, maar wat is er mis met onzekerheid? we kunnen toch niet allemaal even zeker van onzelf zijn? verder ben ik niet voor of tegen bianca, ik vroege me het gewoon af?
Best ingeltje,
Ik heb het lang volgehouden om Bianco 'neutraal' te blijven bezien. Ze heeft haar goede en haar minder goede kanten en haar gepsychologeer was, mondjesmaat toegediend, zelf wel es raak. Zij was tenslotte de enige BBer die daar wel een babbel over durfde beginnen en ze kon ook V naar 'waarde' schatten.
(En ook hier op het forum wordt er zwaar en terecht gepsycholoogd, dus waarom zij niet?)
Maar my god!!! vanavond! Dit was te ERRUG
. Ben jij dit nu Hummie? die Biancakel zo te kijk zet of is zij dit toch echt zelf: niet te vermijden ook al ging het vanavond toch duidelijk over Sabart.
Bianca is toe aan een TOTAL RECALL en wel zo spoedig mogelijk!!! Als het in het BB-huis kan gebeuren, vooruit dan, maar anders TERUG naar de GARAGE.
Maar als ik er later in de kroeg zie ga ik graag met haar babbelen hoor. "Niemand hoeft toch goed of slecht te zijn?"
--------
Sabine: "Waar moet ik dan in godsnaam over nadenken?"
Ik ben blij dat er hier meer mensen zijn die haar facade door hebben want dit kan zo niet langer...
Die reactie van bart was inderdaad super. De enige manier om haar aan te pakken. Ze dacht denkt deze keer buiten schot te blijven maar zij is de volgende! En de lach toen ze hoorde dat sabje genomineerd was
.
Go bart go...bianca is een langzaam zinkend schip en komt er met haar psygische geleuter straks ook niet meer uit..
P.S.
Ik blijf haar trouwens nog steeds een suicidaal typje vinden...
"Ik ben nou eenmaal een theatrale persoonlijkheid" (Bianca in de dagboekkamer tijdens het rollenspel)
quote:
op 10-21-1999 om 09:10 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Grappig ook dat domme mensen toch in de "bianca's" van deze wereld trappen. Als Bijna afgestudeerd psychologe moet ik heel erg lachen on bianca's gebrabbel, vooral leuk om te zien dat ze er zelf in gelooft. Nog leuker om te zien dat mensen als sabie "jij heb ech mensuhkennies!" volop voor die onzin gaan.!
Ik krijg jeuk op vreemde plaatsen van je posting. Een beetje blaten over "domme mensen"..
En dan die zinsnede "als Bijna afgestudeerd pscychologe <..>"
Wat denk je dat er gebeurt als mensen dat lezen? "WOW!! EEN DESKUNDIGE!!! DEZE POSTING MOET IK AANDACHTIG TOT MIJ NEMEN!!!" Nee, dus.
En als het bedoeld is om je argumenten kracht bij te zetten, dan kan ik me dat voorstellen want de enige die overkomt als een verwaande snob met een IQ als een bos uien dat ben je zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |