abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205218
Ik word wel een beetje ziek van dat achterlijke geleuter van onze psychiater bianca. GODVERDOMME wat een kut praat en niet 1 uurtje per dag NEE ZOVEEL ZE MAAR KAN
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHh
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_205219
HEHE Eindelijk iemand die het ook doorheeft

BIANCA'S NEXT!!!!!!!!!

pi_205220
Als fervent Bianca hater moet ik ook even reageren:

Inderdaad wat een onzin kraamt ze uit, zij heeft waareschijnlijk nog nooit echt goed in een spiegel gekeken.....en dan bedoel ik het in eerste instantie figuurlijk

Wel goed van bart zijn kloterig reactie van die kachel. Ze schrok ervan en probeerde daarna maar weer snel de therapeut rol uit te voeren.

Ze heeft werkelijk niets anders te melden dan gezwam, wat had ze nu weer over laisser-faire....

Ze word met de dag erger, waarschijnlijk omdat je nu goed ziet hoe ze zichzelf steeds herhaalt.

fake a dream
pi_205221
er ging even iets fout geloof ik, maar mijn bianca aversie blijft...
fake a dream
  donderdag 21 oktober 1999 @ 20:42:00 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_205222
Ja heerlijk hoe bart reageerde hij zei volgens mij zoiets (toen zei aan het zeiken was ) "hoor ik het nou waaien", die houding van hem echt top. Ze voelde zich echt voor lul zitten, en probeerde zich daarna eruit te redden door te gaan slijmen maar dat lukte niet
pi_205223
quote:
op 10-21-1999 om 08:39 PM schreef Kimmie het volgende:

Ze word met de dag erger, waarschijnlijk omdat je nu goed ziet hoe ze zichzelf steeds herhaalt.

JUIST!!! Dat bedoelde ik inderdaad eerder al met 'haar voorgekauwde levensmotto's'...

Willem: 'Nou, Trut!'

donderdag 21 oktober 1999 @ 20:48:00 #7
314 centa
Tis wat hoor!
pi_205224
Bianca had voor mij al de eerste keer eruit gemogen,wat een ziekelijke zeikerd is dat mens.
"ik moet mensen hebben die mij kunnen steunen"
Wat een onzekere kip is dat mens toch,de tekortkomingen die zij heeft moet een ander maar in zich hebben,ze eist het zelfs!!!
Waar ben ik?
  donderdag 21 oktober 1999 @ 20:49:00 #8
314 centa
Tis wat hoor!
pi_205225
Bianca had voor mij al de eerste keer eruit gemogen,wat een ziekelijke zeikerd is dat mens.
"ik moet mensen hebben die mij kunnen steunen"
Wat een onzekere kip is dat mens toch,de tekortkomingen die zij heeft moet een ander maar in zich hebben,ze eist het zelfs!!!
Waar ben ik?
pi_205226
Iedereen schijnt de breedbekkikker-glimlach van Bianca leuk en aardig te vinden, toen de nominaties bekend werden.

Ik vond het het laagste wat je kunt doen op zo'n moment. Ongelooflijk.
Als je als crimineel haar als reclasseringsambtenaar hebt gehad, ben je volgens mij mooi fucked over zeg.

Wat een ongelooflijk ranzig mens.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 21 Oktober 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_205227
ik lees de hele tijd dat bianca zo irritant onzeker is, maar wat is er mis met onzekerheid? we kunnen toch niet allemaal even zeker van onzelf zijn? verder ben ik niet voor of tegen bianca, ik vroege me het gewoon af?
pi_205228
Het gaat mij niet om haar onzekerheid, maar meer om haar afschuwelijke arrogantie, haar pseudo-psychologische geleuter en totaal laag bij de grondse gedrag.
'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_205229
owkee, da's dan duidelijk gelukkig maar
pi_205230
Ik weet niet of jullie het gezien hadden maar Bianca zat toch gewoon haar tranen te verbergen achter een lach.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

donderdag 21 oktober 1999 @ 21:06:00 #14
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_205231
quote:
op 10-21-1999 om 08:54 PM schreef ingeltje het volgende:
ik lees de hele tijd dat bianca zo irritant onzeker is, maar wat is er mis met onzekerheid? we kunnen toch niet allemaal even zeker van onzelf zijn? verder ben ik niet voor of tegen bianca, ik vroege me het gewoon af?

Best ingeltje,

Ik heb het lang volgehouden om Bianco 'neutraal' te blijven bezien. Ze heeft haar goede en haar minder goede kanten en haar gepsychologeer was, mondjesmaat toegediend, zelf wel es raak. Zij was tenslotte de enige BBer die daar wel een babbel over durfde beginnen en ze kon ook V naar 'waarde' schatten.
(En ook hier op het forum wordt er zwaar en terecht gepsycholoogd, dus waarom zij niet?)

Maar my god!!! vanavond! Dit was te ERRUG. Ben jij dit nu Hummie? die Biancakel zo te kijk zet of is zij dit toch echt zelf: niet te vermijden ook al ging het vanavond toch duidelijk over Sabart.
Bianca is toe aan een TOTAL RECALL en wel zo spoedig mogelijk!!! Als het in het BB-huis kan gebeuren, vooruit dan, maar anders TERUG naar de GARAGE.

Maar als ik er later in de kroeg zie ga ik graag met haar babbelen hoor. "Niemand hoeft toch goed of slecht te zijn?"

--------
Sabine: "Waar moet ik dan in godsnaam over nadenken?"

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_205232
ja dat dacht ik nou eigenlijk ook te zien, maar dat begrijp ik niet zo goed, maar ja, iedereen zat een beetje schijnheilig zielig te doen. Aan de andere kant, het is volgens mij ook niet zo leuk als iemand had gezegd: 'nou ik ben blij dat je oplazerd, ik heb je wel weer genoeg gezien. Godzijdank dat ik je genomineerd hebt.' maar bianca zat inderdaad zichzelf heel erg groot te houden!!! Ik vond mona ook wel aandoenlijk eigenlijk, begint een partij te huilen, ben benieuwd hoe die zich houdt de komende dagen....
pi_205233
Grappig ook dat domme mensen toch in de "bianca's" van deze wereld trappen. Als Bijna afgestudeerd psychologe moet ik heel erg lachen on bianca's gebrabbel, vooral leuk om te zien dat ze er zelf in gelooft. Nog leuker om te zien dat mensen als sabie "jij heb ech mensuhkennies!" volop voor die onzin gaan.!
pi_205234
Oh ja die opmerking van Sabien over mensenkennis, die was ik nog vergeten. Binaca zei volgens mij nog; "Bedankt" en ze was weer oprecht trots op zichzelf.

Ik ben blij dat er hier meer mensen zijn die haar facade door hebben want dit kan zo niet langer...

fake a dream
pi_205235
Eindelijk eindelijk... na die sabart gekte eindelijk weer mensen die inzien wat een ongelofelijke muts die bianca is... dit soort figuren maken meer kapot dan dat ze herstellen. Je zal maar bij haar op consult moeten.

Die reactie van bart was inderdaad super. De enige manier om haar aan te pakken. Ze dacht denkt deze keer buiten schot te blijven maar zij is de volgende! En de lach toen ze hoorde dat sabje genomineerd was .

Go bart go...bianca is een langzaam zinkend schip en komt er met haar psygische geleuter straks ook niet meer uit..

P.S.
Ik blijf haar trouwens nog steeds een suicidaal typje vinden...

WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
pi_205236
Grappig ook dat domme mensen toch in de "bianca's" van deze wereld trappen.
Het zijn niet alleen domme mensen die in de "bianca's" van deze wereld trappen, als normaal mens verwacht je niet dat iemand in zijn prive leven zo onzeker is dat ze alleen maar in staat is te functioneren op basis van haar aangeleerde "psychologische kennis". Ik denk dat zelfs Sabje na het terugzien van de videobanden, haar een heel erg zielig figuurtje vindt.

"Ik ben nou eenmaal een theatrale persoonlijkheid" (Bianca in de dagboekkamer tijdens het rollenspel)

In een leeg hoofd kan veel verstand
  Moderator donderdag 21 oktober 1999 @ 21:24:00 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_205237
quote:
op 10-21-1999 om 09:10 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Grappig ook dat domme mensen toch in de "bianca's" van deze wereld trappen. Als Bijna afgestudeerd psychologe moet ik heel erg lachen on bianca's gebrabbel, vooral leuk om te zien dat ze er zelf in gelooft. Nog leuker om te zien dat mensen als sabie "jij heb ech mensuhkennies!" volop voor die onzin gaan.!

Ik krijg jeuk op vreemde plaatsen van je posting. Een beetje blaten over "domme mensen"..

En dan die zinsnede "als Bijna afgestudeerd pscychologe <..>"
Wat denk je dat er gebeurt als mensen dat lezen? "WOW!! EEN DESKUNDIGE!!! DEZE POSTING MOET IK AANDACHTIG TOT MIJ NEMEN!!!" Nee, dus.
En als het bedoeld is om je argumenten kracht bij te zetten, dan kan ik me dat voorstellen want de enige die overkomt als een verwaande snob met een IQ als een bos uien dat ben je zelf.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:26:00 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_205238
Nieuwe Topic: Bianca's Next ?
Maar die glimlach, sorry als ik de enige ben,
deed ook mij glimlachen, want van Bientje kon niemand het bij mij winnen bij de Muts van de Eeuw verkiezing, maar ja nummer twee wordt automatisch een keer nummer 1 en dat is nu dus!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:27:00 #22
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_205239
En het gekke is: Ze luistert ook bijna nooit; ze verkondigt echt alleen maar haar eigen verhaal. Beetje raar voor een reclasseringsambtenaar toch?
In het begin vond ik haar wel leuk (ik vind slim heel sexy), maar de roze bril is nu echt wel aan scherven gevallen.
Je zou er Mona leuk van gaan vinden.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')