Vind je het erg als ik het alletwee helemaal niks vind.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het nummer van Brian is aardig wat beter dan Huub's
..kan je nagaan. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
Ik zat er net op te hopen dat Huub even z'n tekst zou veranderen in "Brian naar huis, Brian naar huis, Brian, Brian, Brian naar huis". Maar helaas, we wachten verder op de exit van Brian.
Kan er goed mee leven.........quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het alletwee helemaal niks vind.![]()
Een nieuwe dag ondertussen, met nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef tipsch het volgende:
Ik zat er net op te hopen dat Huub even z'n tekst zou veranderen in "Brian naar huis, Brian naar huis, Brian, Brian, Brian naar huis". Maar helaas, we wachten verder op de exit van Brian.
Minder slecht? Ja dat zeker!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kim vertrekt, ze wil niet meer terugkomen ..... Hooguit 'n keer invallen als het nodig is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |