volgens mij elke avondquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:45 schreef Elixabete het volgende:
je zit nu zelf ook de hele avond met je luie reet achter de PC dus wat zeur je
niet zozeer tof, wel gezelligquote:
mensen die verjaardagen vergetenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:59 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
niet zozeer tof, wel gezellig
wanneer ben je nou jarig? kan ik je verjaardagstopic weer verneuken
ik weet het heus wel! mensen die denken dat mensen verjaardagen vergetenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mensen die verjaardagen vergeten
Mensen die denken dat ik erin trapquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik weet het heus wel! mensen die denken dat mensen verjaardagen vergeten
mensen die denken dat elixabete denkt dat mensen denken dat zij erin traptquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik erin trap
Mensen die denken dat Linkmiegel denkt dat mensen denken dat Elixabete erin traptquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:15 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
mensen die denken dat elixabete denkt dat mensen denken dat zij erin trapt
mensen die denken dat mensen denken dat elixabete denkt dat de mensen denken dat linkmiegel erin getrapt zou zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Linkmiegel denkt dat mensen denken dat Elixabete erin trapt
Mensen die denken dat mensen denken dat Linkmiegel Elixabete te slim af zou zijn en dat mensen denken en dat Linkmiegel denkt dat Elixabete het niet door heeftquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:23 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
mensen die denken dat mensen denken dat elixabete denkt dat de mensen denken dat linkmiegel erin getrapt zou zijn
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen denken dat Linkmiegel Elixabete te slim af zou zijn en dat mensen denken en dat Linkmiegel denkt dat Elixabete het niet door heeft³
nee kijk eens goed... het ³ tekentje doet alles voor mequote:
herkent mijn Winhoos nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:33 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
nee kijk eens goed... het ³ tekentje doet alles voor me
dan verlies jij! dan heb ik maar 1 ding te zeggen:quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:36 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
dan verlies jij! dan heb ik maar 1 ding te zeggen:
me gusta juagar a squash con pollos y gatos muy calientes. Quiero que todos los fresas son mas grande qye melones.
A viernes voy a la iglesia con mis amigos y bibimos leche de una vaca. Me gusta juagar con el coño de elixabete tambienquote:
coño.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:44 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
A viernes voy a la iglesia con mis amigos y bibimos leche de una vaca. Me gusta juago con el coño de elixabete tambien
mierda!quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
coño.
Sorry vriend ik ben een vrouw
Dus zeg maar van welke site je het plukt.
siempre digo: donde estan los servicios? los perros son muy lindos.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Denken dat ik jouw gebrekkige Spaans niet door heb
Kan je nu weer ontopic?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:51 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
siempre digo: donde estan los servicios? los perros son muy lindos.
encantado! soy sander, el hermano de biefstuk. queremos dos latas de cerveza. queremos una bicicleta sin una sillaquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Kan je nu weer ontopic?
Want je Spaans is lachwekkend slecht
omgquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:57 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
encantado! soy sander, el hermano de biefstuk. queremos dos latas de cerveza. queremos una bicicleta sin una silla
je moest lachenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef Elixabete het volgende:
[..]
omg
aangenaam, ik ben Sander, de broer van Biefstuk. Wij willen 2 biertjes en een fiets zonder zadel.
Ik let wel op je fiets.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:00 schreef Linkmiegel het volgende:
ik ga slapen in dit topic. zet iemand er een slotje op? anders voel ik me onveilig
ik moest inderdaad lachenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:01 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je moest lachen
denk je niet dat ik expres de hele tijd bullshit zit te roepen in het spaans?
dan zit mijn taak er weer op! vreugde brengen bij de medemens..quote:
Нет, потому что вы всасываетеquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:04 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
dan zit mijn taak er weer op! vreugde brengen bij de medemens..
vamos elixabete, tengo una cama muy grande
Никак вы всасываете. Вы всасываете мой пенисquote:
Не смогите найти ваш пенис, его к маломуquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:08 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
Никак вы всасываете. Вы всасываете мой пенис
Я буду препятствовать вам найти его в вашем ртеquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:10 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Не смогите найти ваш пенис, его к малому
Ваш маленький пенис в моем рте? Не сделайте мной смех!quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:14 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
Я буду препятствовать вам найти его в вашем рте
Верьте мне, ему коснет вашему uvulva. Теперь я иду спать. Доброй ночи.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ваш маленький пенис в моем рте? Не сделайте мной смех!
Mensen die veel "vrienden" hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:42 schreef MouzurX het volgende:
heb je niet meer dan 3 vrienden ofzo?
Waarvan het overgrote deel oppervlakkige kenissenquote:Op zaterdag 3 november 2007 07:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mensen die veel "vrienden" hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |