Dat was ook één van mijn struikelblokken én de reden dat ik het vak 4x heb moeten doen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:15 schreef BrandX het volgende:
ik baal... ik snap geen hol van die voor- en nacalculatorische kostprijsberekeningen. Zie de logica van die efficiency- en prijsverschillen niet hoor![]()
ik heb over drie weken examen dan moet ik het toch beheersen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:44 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was ook één van mijn struikelblokken én de reden dat ik het vak 4x heb moeten doen...![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn post was bedoeld als stille hint voor OA.
Ik post namelijk met een steeds grotere regelmaat de afgelopen weken.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 2 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
051. 053 DaMart
Kut is dat...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb over drie weken examen dan moet ik het toch beheersen...evenals nog een boel andere schjitzooi waar ik niet echt uit kom en zulks...
Västeråsquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:47 schreef FoxHunter. het volgende:
Zo.. het sneeuwt hier nu lekker in Västerås (Zweden). Wel een beetje nat sneeuw, maar daar moet in ongeveer een week verandering in komen.
[afbeelding,link]
[afbeelding,link]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:50 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding] ik geef je een note hoor!
quote:
quote:[afbeelding] en welterusten
ik kruip nu met een hyperactieve duitser die we jeckyll noemen (al weet ik niet meer waarom) op een luchtbedje tussen een kudde andere mannen in [afbeelding]
Nou en...quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Västerås
Ben ik in de zomer van 2006 nog geweest
Muckie gaat een concertje GEVENquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
alvast veel plezier dan. Welk concert ga je naar toe?
Zeikerdquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef OA het volgende:
Ik ga zo lekker gourmetten! [afbeelding]
OAdin & OA zijn vandaag 7 jaar samen! [afbeelding] [afbeelding]
Feli's!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef OA het volgende:
Ik ga zo lekker gourmetten!![]()
OAdin & OA zijn vandaag 7 jaar samen!![]()
![]()
en daar gaat Kuuk naar toe? Tof!!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie gaat een concertje GEVEN
Met de Harmonie, in Zegveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |