Als ze dat niet was zou ze je nooit aanspreken mijn goeie vriend net als de andere miljoenen meidenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef borbit het volgende:
In Berlijn ben ik een keer aangesproken op straat door een prostitué, was echt een heel mooi meisje. Maar ik had er totaal geen behoefte aan. Als ze geen prostitué was geweest zou ik zeker geïnteresseerd zijn geweest denk ik
Scherpquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:31 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Als ze dat niet was zou ze je nooit aanspreken mijn goeie vriend net als de andere miljoenen meiden![]()
x 2quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Vince_Taylor het volgende:
Kan me er ook niks bij voorstellen, koud, gevoelloos Je moet wel erg wanhopig zijn lijkt mij om dat te doen.......
Spreek voor jezelf dude.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
pffff, voor 3 tientjes neuk je zulks een lekker wijf, dat krijg je in RL nooit voor elkaar![]()
tuurlijk man, jouw logica volgende zou dit land dan vol moeten zitten met 5 miljoen hoeren om alle 'behoeften' te 'dekken' ... spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan.
Zoals Youp van't Hek al zei (tegen z'n zoontje): "voor die 5 tientjes hoef ik je moeder toch niet wakker te maken"quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:39 schreef Baird het volgende:
En toch, ooit als je getrouwt, kinderen hebt, en je niet meer op de vrouw mag.... denk ik dat iedere gezonde man die gedachte nog eens voorbij laat gaan.
Volgens mij zijn het er 15.000 of zo... 1 hoer per 500 mannen... Dat geeft toch te denken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tuurlijk man, jouw logica volgende zou dit land dan vol moeten zitten met 5 miljoen hoeren om alle 'behoeften' te 'dekken' ... spreek voor jezelf
5 miljoen lijkt me wat overdreven, 1 hoer kan wel met meer dan 2 mannen naar bed lijkt me. Maar het lijkt me ook sterk dat 99% van de mannen naar de hoeren gaat/ is geweest.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tuurlijk man, jouw logica volgende zou dit land dan vol moeten zitten met 5 miljoen hoeren om alle 'behoeften' te 'dekken' ... spreek voor jezelf
Als 99% van de mannen naar de hoeren gaat, waren er niet genoeg dames van lichte zeden om ze te bedienen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt. Vandaar nog nooit gedaan.
99% van de mannen die naar de hoeren gaan zeggen dat 99% van de mannen naar de hoeren gaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:57 schreef borbit het volgende:
[..]
5 miljoen lijkt me wat overdreven, 1 hoer kan wel met meer dan 2 mannen naar bed lijkt me. Maar het lijkt me ook sterk dat 99% van de mannen naar de hoeren gaat/ is geweest.
Waar komt het 99% vandaan? Onderzoek?
Is wel eens gegaan.... begrijpend lezen is ook een kunst mensen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:14 schreef starla het volgende:
[..]
99% van de mannen die naar de hoeren gaan zeggen dat 99% van de mannen naar de hoeren gaan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |