Je kan lullen wat je wilt, Ollie. Je bent er.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef OllieA het volgende:
Overal = nergens.
Hm. Oninteressante stelling.
Dus als je er bent, is het oké?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, Ollie. Je bent er.
Zuurgraad? Mag je helemaal zelf weten. Dat is immers toch een kwestie van 'zuurgraad is in the eye of the beholder'.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
En welke pH-waarde kunnen we je toeschrijven, vandaag?
Hoe het met mij is, is geen onderwerp dat op Fok besproken moet worden. Het zou onmiddelijk tot gevolg hebben dat het slecht met mij ging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar, alle flauwekul terzijde... Hoe is het met je, Ollie?
Zoutzuur is er niks bij, Ollie.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe het met mij is, is geen onderwerp dat op Fok besproken moet worden. Het zou onmiddelijk tot gevolg hebben dat het slecht met mij ging.
Ja, kut. Wat had ik dan toch moeten doen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je, broer, om eerlijk te zijn, zijn wij er alletwee - avatartechnisch- op achteruit gegaan.
Omdat ik niet weet wat ik hierop moet zeggen, vind ik het een onzinstelling.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, verandering is beweging, en beweging is niet stilstaan.
Sereniteit is mijn deel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:43 schreef OllieA het volgende:
Wat een lelijke avatars hebben jullie!
Dat dit lelijk is, wist ik al vanaf het begin, Ollie. De vraag is meer wat ik dán moet nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:44 schreef OllieA het volgende:
Een streep en een lul met een zonnebril!
Je had wel een aardige, meen ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dat dit lelijk is, wist ik al vanaf het begin, Ollie. De vraag is meer wat ik dán moet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |