Hoe het met mij is, is geen onderwerp dat op Fok besproken moet worden. Het zou onmiddelijk tot gevolg hebben dat het slecht met mij ging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar, alle flauwekul terzijde... Hoe is het met je, Ollie?
Zoutzuur is er niks bij, Ollie.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoe het met mij is, is geen onderwerp dat op Fok besproken moet worden. Het zou onmiddelijk tot gevolg hebben dat het slecht met mij ging.
Ja, kut. Wat had ik dan toch moeten doen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je, broer, om eerlijk te zijn, zijn wij er alletwee - avatartechnisch- op achteruit gegaan.
Omdat ik niet weet wat ik hierop moet zeggen, vind ik het een onzinstelling.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, verandering is beweging, en beweging is niet stilstaan.
Sereniteit is mijn deel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:43 schreef OllieA het volgende:
Wat een lelijke avatars hebben jullie!
Dat dit lelijk is, wist ik al vanaf het begin, Ollie. De vraag is meer wat ik dán moet nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:44 schreef OllieA het volgende:
Een streep en een lul met een zonnebril!
Je had wel een aardige, meen ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dat dit lelijk is, wist ik al vanaf het begin, Ollie. De vraag is meer wat ik dán moet nemen.
De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind Tom Poes trouwens ook een stuk minder aantrekkelijk dan de Heer B. Bommel, hoor.
Dat dat duidelijk is.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben Niel Young alweer voorbij, al geruime tijd.
OllieA = OllieA, toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.
Zoiets.
Ik kan hem nog wel horen maar zal hem zelf nooit (nou ja...) meer opzetten. Een nummer als 'Out on the weekend' is fantastisch, maar het is me allemaal iets teveel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Ik heb Neil Young - for some reason - een zeer lange tijd laten liggen.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:18 schreef NoCigar het volgende:
Kortom een atavistische avatar.
Ik vind "de atavistische avatar" meer een suske en wiske.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Inderdaad,
maar met een iets lagere participatiegraad.
(Net een gedicht, vind je niet?)
Heel juist.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zuurgraad? Mag je helemaal zelf weten. Dat is immers toch een kwestie van 'zuurgraad is in the eye of the beholder'.
Hoe kan je wat je erg mooi vond ineens voorbij zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben Niel Young alweer voorbij, al geruime tijd.
Dat 'Dáág' is ook wel een hint, zou je kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.
Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |