Honger? Honger? Trek!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel goed begrijp dat jij maar wat kletst. Een normaal mens eet wanneer 'ie honger heeft.
Dat is dus tussen fucking 6 en kanker 9.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel goed begrijp dat jij maar wat kletst. Een normaal mens eet wanneer 'ie honger heeft.
Wat is er mis met Verbrugge?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind dat als je hier wil blijven posten, je dan op z'n minst die link naar een programma over Ad Verbrugge moet verwijderen.
Moet je goed kijken, dan kom je er wel achter.quote:
Als ontwikkeld mens kun je toch laat lunchen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is dus tussen fucking 6 en kanker 9.
Ok.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je goed kijken, dan kom je er wel achter.
Nee, omdat jij als loonslaaf slaapt terwijl hij op fok post.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:06 schreef Frollo het volgende:
Nee, sorry, ik zie het niet.
Tussen 03.00 en 10.00 uur.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:17 schreef Z het volgende:
Wanneer slaapt broer dan?
Is het vandaag weer Lienekienetantetje irritantje-dag?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ontwikkeld mens kun je toch laat lunchen.
En jij moet je helemaal niet aan stellen.quote:
Maar hier geef ik gewoon geen antwoord op.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat is er mis met Verbrugge?
Het was een wilde gok, k_man. Dus je kunt weer gerust zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:44 schreef k_man het volgende:
Hou je ook van andere mensen bij wat ze wanneer doen? Of beperkt de obsessie zich tot broer?
Dat is zo fijn aan jou. Jij bent gewoon altijd vervelend.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat een dag, mensen.
[..]
Is het vandaag weer Lienekienetantetje irritantje-dag?
[..]
En jij moet je helemaal niet aan stellen.
[..]
Maar hier geef ik gewoon geen antwoord op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |