Als ontwikkeld mens kun je toch laat lunchen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is dus tussen fucking 6 en kanker 9.
Ok.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je goed kijken, dan kom je er wel achter.
Nee, omdat jij als loonslaaf slaapt terwijl hij op fok post.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:06 schreef Frollo het volgende:
Nee, sorry, ik zie het niet.
Tussen 03.00 en 10.00 uur.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:17 schreef Z het volgende:
Wanneer slaapt broer dan?
Is het vandaag weer Lienekienetantetje irritantje-dag?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ontwikkeld mens kun je toch laat lunchen.
En jij moet je helemaal niet aan stellen.quote:
Maar hier geef ik gewoon geen antwoord op.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat is er mis met Verbrugge?
Het was een wilde gok, k_man. Dus je kunt weer gerust zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:44 schreef k_man het volgende:
Hou je ook van andere mensen bij wat ze wanneer doen? Of beperkt de obsessie zich tot broer?
Dat is zo fijn aan jou. Jij bent gewoon altijd vervelend.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat een dag, mensen.
[..]
Is het vandaag weer Lienekienetantetje irritantje-dag?
[..]
En jij moet je helemaal niet aan stellen.
[..]
Maar hier geef ik gewoon geen antwoord op.
Je kan lullen wat je wilt, Ollie. Je bent er.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef OllieA het volgende:
Overal = nergens.
Hm. Oninteressante stelling.
Dus als je er bent, is het oké?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, Ollie. Je bent er.
Zuurgraad? Mag je helemaal zelf weten. Dat is immers toch een kwestie van 'zuurgraad is in the eye of the beholder'.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
En welke pH-waarde kunnen we je toeschrijven, vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |