Ja godver, zeg. Verstoor even lekker mijn romantische herfstgevoel.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje. Ganzen die naar het zuiden vliegen, hoor je niet. Die zitten veel hoger. Ganzen die laag in V-formatie vliegen zijn gewoon op zoek naar een ander weiland om kaal te vreten.
Waar ben je nu dan??quote:Op donderdag 8 november 2007 08:59 schreef dwerg het volgende:
Hoi.
Nog ruim een week en dan kom ik weer naar Nederland. Dat zal wel een schok zijn, van de lente met bomen in bloesem en overstekende jonge eendjes naar de herfst.
Edendale, Southland, Nieuw Zeeland. Ik ben daar aan het werk in de tulpen.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waar ben je nu dan??
Leuk!!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Edendale, Southland, Nieuw Zeeland. Ik ben daar aan het werk in de tulpen.
Zie ook deze post.
Had je me niet gevraagd of ik toevallig eens iets met je ging drinken?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef thaleia het volgende:
[..]
Had ik al eens gevraagd of je toevallig les hebt van een vriend van me?
Ik ben een ontwikkeld mens, geen arbeider.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb ook net pas mijn avondeten op. Zeur niet, Pope.
Prima, maar ik vind dat als je hier wil blijven posten, je dan op z'n minst die link naar een programma over Ad Verbrugge moet verwijderen.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt in ieder geval op z'n broer.
Dan moet je al helemaal niet zeuren. De arbeider zit iedere avond stipt om half zes bij moeder de vrouw aan een dampend bord eten. Een ontwikkeld mens eet gerust later.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik ben een ontwikkeld mens, geen arbeider.
Een ontwikkeld mens eet wanneer hij wil eten. Arbeiders schikken zich naar hun werktijden.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan moet je al helemaal niet zeuren. De arbeider zit iedere avond stipt om half zes bij moeder de vrouw aan een dampend bord eten. Een ontwikkeld mens eet gerust later.![]()
En een mens dat zich nog ontwikkelt, schikt zich kennelijk naar zijn lestijden. En zeurt erover.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Een ontwikkeld mens eet wanneer hij wil eten. Arbeiders schikken zich naar hun werktijden.
En lunchen met sloten wijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:35 schreef k_man het volgende:
Ik wil eigenlijk een Spaans ritme.
Laat beginnen met werken, laat stoppen, laat eten, laat naar bed.
(Gelukkig ontwikkel ik mezelf nog en ik hoop tevens dat nog vele decennia te blijven doen).quote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En een mens dat zich nog ontwikkelt, schikt zich kennelijk naar zijn lestijden. En zeurt erover.
Ik denk dat ik heel goed begrijp dat jij maar wat kletst. Een normaal mens eet wanneer 'ie honger heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
(Gelukkig ontwikkel ik mezelf nog en ik hoop tevens dat nog vele decennia te blijven doen).
Ik denk dat je het niet begrijpt. Ik bedoelde natuurlijk: een ontwikkeld mens zou behoren te eten wanneer hij wil en een arbeider behoort zich te schikken naar zijn werktijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |