Borrelpraat moet je gewoon negeren, pope.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mensen dingen bijbrengen is anders een heel nobel iets.
Een letterlijk citaat van Onze Volksschrijver, anders.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Borrelpraat moet je gewoon negeren, pope.
Onze volksschrijver? Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een letterlijk citaat van Onze Volksschrijver, anders.
Had ik al eens gevraagd of je toevallig les hebt van een vriend van me?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb nu net pas mijn avondeten op. Ik heb twee keer in de week van 6 tot 9 uur 's avonds les..
Dat lijkt me net iets té ontopic.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef LXIV het volgende:
Gaan we het over De Volksschrijver hebben?
Mensen zonder arm schijnen ook in staat te zijn tot nobele dingen, Pope!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mensen dingen bijbrengen is anders een heel nobel iets.
Ik had Heidegger van 6 tot 10. En ik moest van half 9 tot half 5 werken. En ik ben een ochtendmens.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik heb nu net pas mijn avondeten op. Ik heb twee keer in de week van 6 tot 9 uur 's avonds les..
Ik heb ook net pas mijn avondeten op. Zeur niet, Pope.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb ook net pas mijn avondeten op. Zeur niet, Pope.
Hé, dwerg.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb ook net pas mijn avondeten op. Zeur niet, Pope.
Weet je wat ik zo heerlijk vind in de herfst? Dan loop je buiten en hoor je ineens 'gakgak' boven je. En ja hoor, in een mooie V-formatie zie je dan een kudde ganzen naar het zuiden klapwieken.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:59 schreef dwerg het volgende:
Hoi.
Nog ruim een week en dan kom ik weer naar Nederland. Dat zal wel een schok zijn, van de lente met bomen in bloesem en overstekende jonge eendjes naar de herfst.
Bestaan die?!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:04 schreef Frollo het volgende:
Och ja, die ganzen.![]()
Ik zit er over te denken om in de winter aan zoeen ganzenwandeling mee te doen.
Dat is een fabeltje. Ganzen die naar het zuiden vliegen, hoor je niet. Die zitten veel hoger. Ganzen die laag in V-formatie vliegen zijn gewoon op zoek naar een ander weiland om kaal te vreten.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:03 schreef Lienekien het volgende:
Weet je wat ik zo heerlijk vind in de herfst? Dan loop je buiten en hoor je ineens 'gakgak' boven je. En ja hoor, in een mooie V-formatie zie je dan een kudde ganzen naar het zuiden klapwieken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |