Ben je van beroep soms evaluatiegesprekvoerder?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef Z het volgende:
Ik had net weer zo'n typisch evaluatie gesprek. Ik kan daar niet zo goed tegen. En dan ben ik pas 33 en heb nog 100-den van dat soort gesprekken in het vooruitzicht.
Da's heel kut dan voor je, Z.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef Z het volgende:
Neu, maar er komen in een jaar een hoop projecten voorbij en er worden er een hoop geëvalueerd...
(Nee, dat had ik nou niet verwacht, dat dat een demonisch lachje was.)quote:Op woensdag 7 november 2007 16:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hihi.
(Ja, dat was een demonisch lachje).
Daarom zette ik het er ook maar even bij.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
(Nee, dat had ik nou niet verwacht, dat dat een demonisch lachje was.)
Maar evalueren is zo belangrijk, Z. Dat wil je toch niet overslaan? Dat zou een onvergeeflijke omissie zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Een beoordelingsgesprek is hel wat anders dan wat ik bedoel.
Je kan met een gedegen voorbereiding je evaluatie wel efficiënter en zinvoller maken, maar nooit voorkomen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef Z het volgende:
Ik ben meer van de gedegen voorbereiding om zo evalueren te voorkomen. Voor zover mogelijk.
Weet ik, ik reageerde meer op Frollo.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Een beoordelingsgesprek is hel wat anders dan wat ik bedoel.
Ja, het toppunt was wel deze week. Havo 4 heeft PTA week, toch staan de lesuren gewoon op de roosters bij de docenten deze week, voor de inspectie. Treurig.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef thaleia het volgende:
Maar over het algemeen doet onze school heel braaf alles wat je als school hoort te doen, uit angst voor de Inquisitie inspectie. We wringen ons ook in de idiootste bochten om de 1040-uren-norm te halen: opvang van klassen op eerste uren, opvang van klassen op achtste uren....ridicuul.
Mensen dingen bijbrengen is anders een heel nobel iets.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het onderwijs...daar kun je altijd nog terecht als je een houten poot hebt en een arm mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |