Ben je van beroep soms evaluatiegesprekvoerder?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef Z het volgende:
Ik had net weer zo'n typisch evaluatie gesprek. Ik kan daar niet zo goed tegen. En dan ben ik pas 33 en heb nog 100-den van dat soort gesprekken in het vooruitzicht.
Da's heel kut dan voor je, Z.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef Z het volgende:
Neu, maar er komen in een jaar een hoop projecten voorbij en er worden er een hoop geëvalueerd...
(Nee, dat had ik nou niet verwacht, dat dat een demonisch lachje was.)quote:Op woensdag 7 november 2007 16:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hihi.
(Ja, dat was een demonisch lachje).
Daarom zette ik het er ook maar even bij.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
(Nee, dat had ik nou niet verwacht, dat dat een demonisch lachje was.)
Maar evalueren is zo belangrijk, Z. Dat wil je toch niet overslaan? Dat zou een onvergeeflijke omissie zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Een beoordelingsgesprek is hel wat anders dan wat ik bedoel.
Je kan met een gedegen voorbereiding je evaluatie wel efficiënter en zinvoller maken, maar nooit voorkomen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef Z het volgende:
Ik ben meer van de gedegen voorbereiding om zo evalueren te voorkomen. Voor zover mogelijk.
Weet ik, ik reageerde meer op Frollo.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Een beoordelingsgesprek is hel wat anders dan wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |