En matchen met je Nilfisk, uiteraard!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:43 schreef Frollo het volgende:
Een zilverkleurige bandana! Het moet wel bij m'n laarsjes staan immers!
't Gaat nu tot het randje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:49 schreef Frollo het volgende:
Uiteraard!
Zelfs de zakken die erin gaan zijn van handgeschept papier!
Of wordt het nu ongeloofwaardig?
Subtiel zeg, OllieA, subtiel. Subtiel, subtiel; subtiel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.
Zoiets.
Je wordt oud Thaleia.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:10 schreef thaleia het volgende:
Ik ben vanavond niet op komen dagen in de kroeg omdat ik geen zin had in het geblaat. Dat heb ik anders nooit.
Het zal vast snel weer over gaan.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:12 schreef Thisbe het volgende:
en verwacht het contract maandag of dinsdag in de bus.
Wat een bijzonder oninteressante historie! Bedankt, JAM.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:43 schreef JAM het volgende:
Thisbe, ik wil je kutje likken.
In ieder geval; as we speak is er een molige, lelijke, ongeïnspireerde man uit Denemarken het meisje aan het neuken waar ik al jaren naar hunker. Tenminste, het is nu zes over half vijf 's nachts,- waarschijnlijk zijn ze al klaar.
Soms heeft een man een slechte avond, soms heeft een man een goede avond; meestal heeft een man een avond die hij zich de avonden die daarop volgen in het geheel niet meer herinnert. Het laat zich gemakkelijk raden hoe deze de geschiedenis in zal gaan. Amen.
Ik wil jou even spreken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat een bijzonder oninteressante historie! Bedankt, JAM.
Zoals ik het heb begrepen, is er een groep die elkaar uit een IRC-verleden kent.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:45 schreef Z het volgende:
Hoe zit dat toch dat jullie elkaar 'allemaal' ook persoonlijk lijken te kennen. Of lijkt dat maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |