De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind Tom Poes trouwens ook een stuk minder aantrekkelijk dan de Heer B. Bommel, hoor.
Dat dat duidelijk is.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben Niel Young alweer voorbij, al geruime tijd.
OllieA = OllieA, toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.
Zoiets.
Ik kan hem nog wel horen maar zal hem zelf nooit (nou ja...) meer opzetten. Een nummer als 'Out on the weekend' is fantastisch, maar het is me allemaal iets teveel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Ik heb Neil Young - for some reason - een zeer lange tijd laten liggen.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:18 schreef NoCigar het volgende:
Kortom een atavistische avatar.
Ik vind "de atavistische avatar" meer een suske en wiske.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Inderdaad,
maar met een iets lagere participatiegraad.
(Net een gedicht, vind je niet?)
Heel juist.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zuurgraad? Mag je helemaal zelf weten. Dat is immers toch een kwestie van 'zuurgraad is in the eye of the beholder'.
Hoe kan je wat je erg mooi vond ineens voorbij zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben Niel Young alweer voorbij, al geruime tijd.
Dat 'Dáág' is ook wel een hint, zou je kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
De oplettende lezertjes hadden begrepen dat Tom Poes met het reiskoffertje uitdrukte dat OllieA het wel gezien had met Fok. Dat ie zo af en toe nog es langs kwam.
Zoiets.
Ik vind het nog wel goed, maar ik hoef het niet meer te horen. Waarom? Tja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:20 schreef mane het volgende:
[..]
Hoe kan je wat je erg mooi vond ineens voorbij zijn?
Heb ik ook heel vaak. Er zijn CD's waarvan ik bijna zeker weet dat ik die nooit meer wil horen, terwijl ik ze ooit wel mooi vond. Dan kleven er inmiddels te veel nare associaties aan. Maar da's weer heel persoonlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel goed, maar ik hoef het niet meer te horen. Waarom? Tja.
Oei, dat is jammer, zeker als je het eigenlijk wel mooie muziek vind. Bepaalde muziek brengt je inderdaad terug in een bepaalde periode, met bijbehorende herinneringen, gevoelens. Maar dat vind ik niet negatief.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:34 schreef Lienekien het volgende:
Dan kleven er inmiddels te veel nare associaties aan. Maar da's weer heel persoonlijk.
Als die gevoelens nogal negatief zijn, dan ga ik dat niet opzoeken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:43 schreef mane het volgende:
[..]
Oei, dat is jammer, zeker als je het eigenlijk wel mooie muziek vind. Bepaalde muziek brengt je inderdaad terug in een bepaalde periode, met bijbehorende herinneringen, gevoelens. Maar dat vind ik niet negatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |