En ik vind het smerig als mensen darmen met inhoud van garnalen eten.quote:
Gelul. 99% is met een kunstdarm gemaakt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Je eet nooit worst? Oke meestal varken maar alá.
Hij is zo Schots als maar kan zijn, dat was de clue.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:31 schreef Curiosity het volgende:
Nou, call me stupid, maar wat er nu grappig is gaat geheel aan mij voorbij.
Dan nog snap ik hem niet, want het was n.a.v een opmerking van mij en ik hebhet alleen over Gordon R, dus niet over een nationaliteit,quote:Op zondag 4 november 2007 03:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is zo Schots als maar kan zijn, dat was de clue.
quote:
Ik proef echt het verschil niet, het zit volgens mij vooral tussen je oren. Ik heb het namelijk al eens geprobeerd, gewoon twee van dezelfde verpakking, bij de een de darm verwijderd, de andere niet, gewoon sec gebakken, zonder zout of wat dan ook. Geen verschil.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:46 schreef Curiosity het volgende:
Ik ga verders niet in discussie maar nog 1 ding wil ik wel kwijt en dat is het volgende.
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat hier in CUL, door sommige doodleuk wordt gezegd, ach, dat darmkanaaal kan je rustig laten zitten daar proef je niets van.
Als iemand hier al met een pakje of zakje, of zelfs voorgesneden groenten kookt wordt die helemaal afgebrand.
Want dat kan echt niet, is niet culinair verantwoord, nou ik vind het darmkanaal van een garnaal niet culinair verantwoord.
Ik zou zeggen bak er eens 1 zonder kruiden en proef dan eens, bleghhhhhhhhh![]()
Het geeft een ontzettend bittere smaak af, maar je moet het per garnaal of gamba bekijken, als een garnaal net gegeten heeft is het hele darm kanaal zwart, oftewel poep, maar je hebt er ook bij waarvan het darmkanaal doorzichtig is, daar zit dus niks in, dan proef je het ook niet.quote:Op zondag 4 november 2007 12:06 schreef David het volgende:
[..]
Ik proef echt het verschil niet, het zit volgens mij vooral tussen je oren. Ik heb het namelijk al eens geprobeerd, gewoon twee van dezelfde verpakking, bij de een de darm verwijderd, de andere niet, gewoon sec gebakken, zonder zout of wat dan ook. Geen verschil.
Maar goed, in principe heb je wel gelijk dat het misschien 'culinair' gezien niet echt verantwoord is. Het is in elk geval niet gevaarlijk of zo (ik heb zelf op restaurant al heel vaak ongebelde gamba's voorgeschoteld gekregen, waarvan de darm dus NIET verwijderd was). Wat je er zelf mee doet is je eigen keuze, als je geen zin hebt om darmen op te eten moet je ze maar verwijderen, als het je niks kan schelen kun je je die moeite besparen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |