Dat zal volgende maand ergens wordenquote:Op maandag 5 november 2007 12:44 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ghe, als de 12 onderwerpen van volgend jaar bekend zijn, dan één foto maken die je 12x in kunt zenden.
Over 2008 gesproken... Hoe zit het met de nieuwe onderwerpen, wanneer gaan we daar weer mee los?![]()
oh wat jammer dat die kerel erbij staat!!quote:Op maandag 5 november 2007 12:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zat aan deze te denken..
jammer dat je er niet 1 andere kleur in mag laten
[ afbeelding ]
meningen, anyone?
thanksquote:Op maandag 5 november 2007 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh wat jammer dat die kerel erbij staat!!
hele toffe foto!
oh, en partial desat vind ik persoonlijk 9 van de 10 erg lelijk, dus die schoentjes lekker zo laten
gewoon voor je eigen collectie zou ik dat lekker doen, niets houdt je tegen om je foto te verbeteren, dan maar niet meedoen met deze foto als je zelf vind dat het extra value heeft...quote:Op maandag 5 november 2007 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
thanks
het was echt een lucky shot, ze stonden daar zo saampjes, zij met die toffe schoenen, en ineens ging ze aan de reling hangen, dus ik bliksemsnel schieten![]()
in dit geval lijkt het me wel heel tof om die schoenen rood te laten, maargoed, damanie he
Neee. Als je dat niet doet is het een Puckzzz foto, geen MissyMirjam foto. Als jij hem rood wil, dan maak je hem rood, dan is het een MM foto. En zoals Re al zegt, dan maar niet insturen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
in dit geval lijkt het me wel heel tof om die schoenen rood te laten, maargoed, damanie he
ja psies!quote:Op maandag 5 november 2007 13:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Neee. Als je dat niet doet is het een Puckzzz foto, geen MissyMirjam foto. Als jij hem rood wil, dan maak je hem rood, dan is het een MM foto. En zoals Re al zegt, dan maar niet insturen.
ik maak hem wel rood, alleen niet om in te sturenquote:Op maandag 5 november 2007 13:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Neee. Als je dat niet doet is het een Puckzzz foto, geen MissyMirjam foto. Als jij hem rood wil, dan maak je hem rood, dan is het een MM foto. En zoals Re al zegt, dan maar niet insturen.
Cocaïne, jeweetsquote:Op maandag 5 november 2007 15:10 schreef Shark.Bait het volgende:
wat is dat witte op die fietsen en in de bomen bij de laatste?Infrarood?
quote:Op maandag 5 november 2007 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Foei Roosje!! degene die op het knopje drukt heeft de foto gemaakt he? al komt het idee, de uitvoering, de set, de belichting etc. allemaal uit jouw handen...jij hebt niet op het knopje gedrukt!
Dan moet jij 'm ook insturenquote:Op maandag 5 november 2007 15:48 schreef radlah het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin noemt het een zelfportret, maar ik heb toch zekers op het knopje gedrukt.
maakt niet uit toch? de opdracht is dat je een foto maakt in een bepaald thema.quote:Op maandag 5 november 2007 16:59 schreef pirke het volgende:
Het is toch een thema waar we elke maand een foto voor maken, geen opdracht?
...
Eerder een fraaie discussie en fantastische platenquote:Op maandag 5 november 2007 20:18 schreef The_Frog het volgende:
Ook maar eens wat ingestuurd. Ik zie heel fraaie platen en een fantastische discussie voorbij komen.
Die uilquote:
Maar als ik een foto maak in het thema "zwart-wit" dan wil dat niet zeggen dat ik een zwart-wit foto maak... een leuke foto van een zwart-witte koe op groen gras past er dan ook in. Als het een opdracht is "maak een zwart-witte foto", dan kan die koe natuurlijk niet.quote:Op maandag 5 november 2007 20:03 schreef Kamermans het volgende:
[..]
maakt niet uit toch? de opdracht is dat je een foto maakt in een bepaald thema.
spijker op de kop slaatquote:Op maandag 5 november 2007 23:24 schreef pirke het volgende:
[..]
Maar als ik een foto maak in het thema "zwart-wit" dan wil dat niet zeggen dat ik een zwart-wit foto maak... een leuke foto van een zwart-witte koe op groen gras past er dan ook in. Als het een opdracht is "maak een zwart-witte foto", dan kan die koe natuurlijk niet.
Nou.... je hebt het antwoord al gegeven hequote:Op maandag 5 november 2007 23:24 schreef pirke het volgende:
Maar als ik een foto maak in het thema "zwart-wit" dan wil dat niet zeggen dat ik een zwart-wit foto maak... een leuke foto van een zwart-witte koe op groen gras past er dan ook in. Als het een opdracht is "maak een zwart-witte foto", dan kan die koe natuurlijk niet.
We hebben vooruitgewerktquote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef MissBliss het volgende:
@ The Frog: Die eerste![]()
![]()
![]()
![]()
Pfft, iedereen heeft al een hele stapel foto's klaarliggen... en ik niet!![]()
maar euh.... hij heeft wel heel erg gelijk , want ik denk dat de meeste fotos die er tot nu toe getoond zijn kleur fotos zijn die om gezet zijn in zwart /witquote:Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou.... je hebt het antwoord al gegeven heHet thema is "zwartwit-fotografie" en niet "zwart-wit"
Helemaal waarquote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben vooruitgewerkt. Dat is de hele bedoeling toch van het vooral klaarhebben van de onderwerpen
?
Het thema zwartwit-fotografie wil ook niet perse zeggen dat de hele foto in zwartwit moet zijn... zie mijn mogelijke inzending:quote:Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou.... je hebt het antwoord al gegeven heHet thema is "zwartwit-fotografie" en niet "zwart-wit"
Dat ding van mij kan ik (geloof ik) niet meer op standje z/w zetten.quote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
maar euh.... hij heeft wel heel erg gelijk , want ik denk dat de meeste fotos die er tot nu toe getoond zijn kleur fotos zijn die om gezet zijn in zwart /wit
incusief die van mij
Voor mij niet, aangezien er wel degelijk kleur in zit.quote:Op maandag 5 november 2007 23:49 schreef pirke het volgende:
[..]
Het thema zwartwit-fotografie wil ook niet perse zeggen dat de hele foto in zwartwit moet zijn... zie mijn mogelijke inzending:
[ afbeelding ]
Deze past toch perfect binnen het thema zwartwit-fotografie?
Jaquote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben vooruitgewerkt [afbeelding]. Dat is de hele bedoeling toch van het vooral klaarhebben van de onderwerpen [afbeelding]?
Dus als ik een analoge camera pak, met een zwartwit rolletje, een zwart-wit foto afdruk en dan met een rood potlood iets een heel klein beetje inkleur, is het dan opeens geen zwartwit foto meer? Of een foto die in het thema zwartwit past?quote:Op maandag 5 november 2007 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij niet, aangezien er wel degelijk kleur in zit.
Ik vind inderdaad dat het dan niet in het thema past.quote:Op maandag 5 november 2007 23:54 schreef pirke het volgende:
[..]
Dus als ik een analoge camera pak, met een zwartwit rolletje, een zwart-wit foto afdruk en dan met een rood potlood iets een heel klein beetje inkleur, is het dan opeens geen zwartwit foto meer? Of een foto die in het thema zwartwit past?
Ik vind dat nogal zwart-wit gedacht. Ik zou het juist toejuichen als er alternatieve interpretaties van het thema worden bedacht.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat het dan niet in het thema past.
t jammere is dan weer dat juist dat out-of-the-box denken toch weer word beperktquote:Op dinsdag 6 november 2007 07:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal zwart-wit gedacht. Ik zou het juist toejuichen als er alternatieve interpretaties van het thema worden bedacht.
Overigens vind ik een zw-foto met een beetje kleur nou niet direct de meest creatieve vorm daarvan.
Ik had mijzelf een dichterlijke vrijheid toegestaan, zo brutaal ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:03 schreef Sugar het volgende:
Vliegvrager, zwart-wit-denken zou zijn als er 2 opties waren en een derde optie is uitgesloten. Nu is er slechts 1 optie.![]()
en nu ben ik je kwijtquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:50 schreef Sugar het volgende:
En eigenlijk heb je nog gelijk ook.Want de twee opties waaruit gekozen werd zouden dan zijn óf zwartwit óf kleur en een combinatie daarvan is de uitgesloten derde...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |