hmmm...ik zou persoonlijk nog meer verschil tussen de paddo en het gras willen, maar da's mijn smaak.quote:Op zondag 4 november 2007 15:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hmm, zoiets?
[ afbeelding ]
Of ik 'misbruik' Laura nog een keer:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 18:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Maar als ik kijk naar het aantal keer dat ik haar ingestuurd heb als inzending valt het best mee.
Er zijn er meer die steeds dezelfde persoon als onderwerp hebben. En deze insturen...
Nee klopt, hier ook (gecalibreerd enzo) maar ik vind dat het er niet aan de foto afdoet.quote:Op zondag 4 november 2007 18:14 schreef Re het volgende:
lekkere plaat An, het zwart loopt net iets vol maar dat kan aan de monitor liggen hier...
Die is erg mooiquote:
quote:
Oke, sluit de wedstrijd maar, wat mij betreft hebben we een winnaar!quote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef Shark.Bait het volgende:
Deze is een mogelijke inzending voor de zw/w wedstrijd van mij; maar missschien meer iets voor de december wedstrijd->landschap.
[ afbeelding ]
ik vind de laatste foto het mooistquote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef _Kaatje_ het volgende:
@ An24: erg mooie sfeer!Ik sluit me wel aan bij mijn voorgangers wat betreft het dichtgelopene zwart.
@ Vliegvrager, het zijn alle 3 mooie foto's, maar ik neem aan dat je geen eerdere wedstrijdfoto gaat inzenden?
@ Prupke: dieren in zwart/wit vind ik zelf nooit zo mooi, het past niet zo. (Tenzij het zebra's zijn, dan weer wel). Die van het gebouw vind ik wél erg mooi, aparte compositie!
@ Sugar: de laatste foto met die ene auto doet me meer, er wordt meer een keuzegevoel opgeroepen. De auto staat nog wel erg centraal, en misschien zou je nog meer óp het papier kunnen duiken om de auto meer van onderaf te kunnen fotograferen?
Mag ik ook jullie mening over onderstaande drie foto's?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Eens is. SB 5 punten. donequote:Op zondag 4 november 2007 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, sluit de wedstrijd maar, wat mij betreft hebben we een winnaar!
Ik heb hier helemaal niks mee juist. Wat een kitschplaat.quote:
nummer 3!quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef _Kaatje_ het volgende:
@ An24: erg mooie sfeer!Ik sluit me wel aan bij mijn voorgangers wat betreft het dichtgelopene zwart.
@ Vliegvrager, het zijn alle 3 mooie foto's, maar ik neem aan dat je geen eerdere wedstrijdfoto gaat inzenden?
@ Prupke: dieren in zwart/wit vind ik zelf nooit zo mooi, het past niet zo. (Tenzij het zebra's zijn, dan weer wel). Die van het gebouw vind ik wél erg mooi, aparte compositie!
@ Sugar: de laatste foto met die ene auto doet me meer, er wordt meer een keuzegevoel opgeroepen. De auto staat nog wel erg centraal, en misschien zou je nog meer óp het papier kunnen duiken om de auto meer van onderaf te kunnen fotograferen?
Mag ik ook jullie mening over onderstaande drie foto's?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef Sugar het volgende:
Ik heb hier helemaal niks mee juist. Wat een kitschplaat.![]()
Nou zeg, in sexy en gewaagd denken ze er anders overquote:Op maandag 5 november 2007 09:14 schreef Sugar het volgende:
Haha, bennie.![]()
![]()
Over mijn autootjes, weleens gehoord van zwartwitdenken?![]()
Enne Dizer, gatver.
Hebbie nou echt gewoon een foto gemaakt op de roltrap van een wildvreemde? Als ik dat zou doen zou ik een mep krijgen met die tas en aangehouden worden voor stalking oid?quote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef Sugar het volgende:
Bennie, ik vind je hond mooi. Je foto dus. Maar wel jammer van het oortje links en het heel zwarte bij zijn andere oog. Ik had het mooier gevonden als het oog toch zichtbaar was.
Wil iemand misschien nog zeggen wat hij van deze 3 vindt? Bedankt.
1.
[ afbeelding ]
ik vind 1 en 2 echt super!!quote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef Sugar het volgende:
Bennie, ik vind je hond mooi. Je foto dus. Maar wel jammer van het oortje links en het heel zwarte bij zijn andere oog. Ik had het mooier gevonden als het oog toch zichtbaar was.
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
ik vond 'm ook net iets over the top zeg maarquote:Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, in sexy en gewaagd denken ze er anders over![]()
.
Vooruit, deze dan maar:
[ afbeelding ]
quote:
Beterquote:Op maandag 5 november 2007 09:53 schreef D.W het volgende:
deze met de lucht wat donkerder:
[ afbeelding ]
Nummer 2 vind ik super, 1 is overbelicht, en afgezien daarvan net als 3 imo niet echt instuurwaardig.quote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef Sugar het volgende:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
niet slecht, maar misschien wel voor verbetering vatbaar.....quote:Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, in sexy en gewaagd denken ze er anders over![]()
.
Vooruit, deze dan maar:
[ afbeelding ]
Een perfect voorbeeld hoe onscherpte wél gebruikt mag/kan/moet wordenquote:Op maandag 5 november 2007 09:28 schreef Sugar het volgende:
2.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 09:47 schreef Ireth het volgende:
SB: die molenplaat vind ik dus weer minder, vind die eerste mooier. mysterieuzer, hij trekt me aan.
Hehehehe..die discussie is in het begin gevoerd en toen werd gezegd dat dat dus niet magquote:Op maandag 5 november 2007 11:32 schreef pirke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik misschien inzenden, en naar mijn interpretatie van het thema zwart-wit past hij daar binnen(en ook binnen de photoshop regels, alleen beetje saturation aangepast)
Mooiquote:Op maandag 5 november 2007 12:18 schreef Roi het volgende:
[ afbeelding ]
(archieffoto's mogen toch gewoon?)
mooie plaat, maar ik vind hem voor het goede nét iets te gladjes...quote:Op maandag 5 november 2007 11:02 schreef Re het volgende:
kinders doen het ook altijd goed met stemmen toch?
[ afbeelding ]
Helaas, dit mag dus nietquote:Op maandag 5 november 2007 11:32 schreef pirke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik misschien inzenden, en naar mijn interpretatie van het thema zwart-wit past hij daar binnen(en ook binnen de photoshop regels, alleen beetje saturation aangepast)
Ghe, als de 12 onderwerpen van volgend jaar bekend zijn, dan één foto maken die je 12x in kunt zendenquote:Op maandag 5 november 2007 12:38 schreef Re het volgende:
is het eigenlijk zo dat een foto maar 1 keer mag meedoen met een FOT fotowedstrijd?
Daar zijn geen vastgestelde regels voor. Maar denk dat je weinig kans maakt met elke keer dezelfde fotoquote:Op maandag 5 november 2007 12:38 schreef Re het volgende:
is het eigenlijk zo dat een foto maar 1 keer mag meedoen met een FOT fotowedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |