abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205192
wie van de 2 wordt het? op dit forum kon je voorheen al uren van te voren lezen wie eruit ging en wie erin kwam. waar zijn de betrouwbare bronnen, of heeft dit forum ze verloren en wordt d'r alleen nog maar over ditjes en datjes gepraat?
pi_205193

Heb je het bericht niet gelezen dat Sabine al zesmaal zoveel stemmen heeft als Bart ?

Als de stemming eerlijk verloopt & Veronica niet manipuleert wordt het dus Sabine.

Tiet voar'n pafke..

donderdag 21 oktober 1999 @ 18:11:00 #3
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_205194
quote:
op 10-21-1999 om 06:02 PM schreef zap8 het volgende:
wie van de 2 wordt het? op dit forum kon je voorheen al uren van te voren lezen wie eruit ging en wie erin kwam. waar zijn de betrouwbare bronnen, of heeft dit forum ze verloren en wordt d'r alleen nog maar over ditjes en datjes gepraat?

Goeiemorgen! De helft van de topics gaat over betrouwbare bronnen en of het Sabine of Bart moet/gaat worden. Kom je net de kroeg uit ofzo??

Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 18:11:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_205195
zap8:
Zie oa:
http://www.fokzine.net/bb.fok?nid=40

EN
i/s/Forum21/HTML/001174.html

Misschien eerst kijken voor je roept ?

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_205196
Hey Danny.

Die 6x zoveel stemmen thread was toch redelijk speculatief, en stemmingen kunnen omslaan, Bianca was bv een poosje geleden nog en van d populairste

Je andere Link werd gepost na deze posting die even na zessen werd gepost op 18:02

Gepost door Danny (FOS4) - woensdag 20 oktober 1999 @ 18:16 - Bron: zeer betrouwbaar

goed, ik elk geval bedankt voor je reaktie, nu weten we het zeker

pi_205197
O shit, ik zag dus dat die mail dat Bianca d'ruit vliegt gisteren al gepost was.... sorry voor de vorige mail
pi_205198
Maar, maar, maar. Wie denk je dat The Vote Master is?
May I have your votes please
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')