Dan gaan ze zeker ook meteen verwachten dat je vanaf *thuis* moderator gaat spelen, nah, dat lijkt me geen goed planquote:Op maandag 5 november 2007 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als mederator toch wat vaker kijken in dit topic, mensen genoeg die de hele dag MOD kunnen spelen hier![]()
Whiskey is zeker beter hoor, maar soms moet je nou eenmaal afwisselen tochquote:Op maandag 5 november 2007 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whiskey is toch beter
Aan de kater van gisteren te voelen heb ik me zaterdag ook weer vermaakt, had weer een paar verjaardagen enzo, dan gaat het ook wel snel altijd.
Zondag maar ff de motor gepakt en een stukkie wezen touren, op een of andere manier werkt dat wel lekker als je een kater hebt
In de avond hebben ze er vast genoeg, ik stel me beschikbaar voor de "werkdag"quote:Op maandag 5 november 2007 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker ook meteen verwachten dat je vanaf *thuis* moderator gaat spelen, nah, dat lijkt me geen goed plan
2 pas?quote:Op maandag 5 november 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In de avond hebben ze er vast genoeg, ik stel me beschikbaar voor de "werkdag"![]()
De tering, net 2 telefoontjes gehad .. het gaat toch gvd niet druk worden vandaag.
En met mij ja, ik had 3 dagen weekend .. en moet deze week gewoon weer eens 5 dagen werken!quote:Op maandag 5 november 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge allen. heb medelijden met me, en de maandag
Damn, net weer 3quote:Op maandag 5 november 2007 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
2 pas?
Ik heb er al 1 gehad sinds 6:00
Niet zeiken man, ik mag er 6 deze weekquote:Op maandag 5 november 2007 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En met mij ja, ik had 3 dagen weekend .. en moet deze week gewoon weer eens 5 dagen werken!
a.s zaterdag op zondag weer een grote LAN, dus ben maandag lekker vrijquote:Op maandag 5 november 2007 10:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zeiken man, ik mag er 6 deze week
goede morgen!quote:Op maandag 5 november 2007 10:28 schreef Sgele het volgende:
Zo...vandaag een rustig dagje hoop ik... en dan vanaf morgen weer vol erin om alles af te krijgen voor ze me weer een week naar Roemenie sturen![]()
Goedemorgen!
Ik ben dan ook vrij vandaagquote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu pas!
Ik ben al 6 uur wakker, na 3 uur slaap..
Nieuw project implementeren en de mensen die er voor nodig zijn trainen.quote:Op maandag 5 november 2007 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen!
Weekje verweggiestand, en wat mag je daar precies gaan doen dan?
je hebt werkpaarden en sierpaarden hehquote:
Ik heb 5 uur geslapen, iets te veel CS gespeelt gisterenquote:Op maandag 5 november 2007 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu pas!
Ik ben al 6 uur wakker, na 3 uur slaap..
Dat klinkt niet verkeerd zeg! Misschien moet ik dan toch maar een andere baan zoekenquote:Op maandag 5 november 2007 11:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nieuw project implementeren en de mensen die er voor nodig zijn trainen.
Altijd leuk, en goedkoop! Hopen dat ik deze keer wel een beetje van Boekarest kan gaan bezichtigen.
Waar zit je nu trouwens, en wat doe je daar allemaal?quote:Op maandag 5 november 2007 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd zeg! Misschien moet ik dan toch maar een andere baan zoeken![]()
ik heb dat ook even 5 minuten gespeeld, totdat die kut kinderen mij gingen zieken.quote:Op maandag 5 november 2007 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb 5 uur geslapen, iets te veel CS gespeelt gisteren![]()
Ga hier geen namen noemen, maar werk nu bij een van de grootste bedrijfen die medicijnen maken ...quote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar zit je nu trouwens, en wat doe je daar allemaal?
Of sorry, ik bedoel, wat verwachten ze daar van je?
Ik speel altijd met een aantal mensen die ik ken, en lekker via teamspeak ouwehoeren ...quote:Op maandag 5 november 2007 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb dat ook even 5 minuten gespeeld, totdat die kut kinderen mij gingen zieken.
zo dat moest er ff uit
Ik zal ook geen namen noemen, maar da's toevallig niet die toko die vlakbij Haarlem-Spaarnwoude zit he?quote:Op maandag 5 november 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga hier geen namen noemen, maar werk nu bij een van de grootste bedrijfen die medicijnen maken ...
Ik en 2 collega´s doen alles voor de ongeveer 600 medewerkers. (ook externe met laptops)
Telefoon local support, hardware fixen, software fixen .. lekker lopen dus
Af en toe wat klusjes voor systeembeheer doen (zitten hier ook op de kamer)
Af en toe lekker patchen, autorisatie´s doen .. alles wat bij die irritante kut BANK
niet mocht, mag ik hier allemaal wel![]()
p.s
Omstreken Haarlem.
ja sorry je had het al een keer gevraagd, maar ik was het alweer vergetenquote:Op maandag 5 november 2007 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel altijd met een aantal mensen die ik ken, en lekker via teamspeak ouwehoeren ...
dat maakt het meestal toch wel wat relaxter .. anders kom je ook eens langs op teamspeak?
Jepquote:Op maandag 5 november 2007 12:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal ook geen namen noemen, maar da's toevallig niet die toko die vlakbij Haarlem-Spaarnwoude zit he?
En of ik daar tegenkan, ik ben mede admin van die teamspeak serverquote:Op maandag 5 november 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry je had het al een keer gevraagd, maar ik was het alweer vergeten
wat is het ip ook alweer ?
en kan je tegen een hoop gescheld ?!?! ik ben een beest wat betreft gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |